@Burning; als een burn-out voelt het, gelukkig, niet aan! Die heb ik al eens gehad, maar dit is anders.... Ik zit er wel aan te denken om vanmiddag de VK te bellen om te vragen of ze een brief mee kan geven waarin ze aangeeft dat ik het rustiger aan moet doen. Kreeg namelijk vanmorgen ook al mail van de CEO dat hij niet gecharmeerd is van het feit dat ik gisteren, zonder overleg met hem, eerder naar huis ben gegaan... Ben wel bij hem langsgelopen, maar hij was er niet en durfde hem niet te storen door te bellen. Heb hem dus een mailtje gestuurd, zodat hij toch op de hoogte was en heb daarin ook gemeld dat ik langs was gelopen! Daar gaan dus mijn nekharen van overeind staan..... Ik doe dit ook niet voor mijn lol..
Jen@ zit je niet mee zeg wat doe ze toch moeilijk... Hier@ gisteren na de mamamazzel van prenatal geweest en leuke witte positiebroek gekocht en leuk rokje en 2 shirtjes en muziekmobiel voor de baby
hoii dames.. Hier nog 1 met een niet mee werkend lichaam.. M'n ischias begint me de baas te worden.. Ook ik kan me melden bij de bedrijfsarts.. Ga hoogstwaarschijnlijk de helft minder werken.. Dan 4x4 uur ipv 4x8 uur.. kom vanavond nog wel even verder kletsen denk ik..
Hoi meiden, Jeetje Jen, wat balen van je werk. Ik hoop dat het gesprek morgen met de bedrijfsarts goed gaat! Ik ga duimen voor je. Mooi haakwerkje hoor Gyino. Ik heb gisteren bij de prenatal heel veel gekocht: voedingskussen, aankleedkussen, hydrofieldoeken, beddengoed, rompers......het wordt steeds echter. Jeetje lq, bij jou ook al een lichaam wat tegenwerkt! Met mij gaat het goed. Ik merk wel dat werken met 32 kleuters zwaar is als je zwanger bent. Het werken lukt nog, maar 's avonds kan ik niks meer. Dan doen mijn benen en voeten pijn en ben ik zo moe. Maar gelukkig kan ik mijn werk wel blijven doen.
@LQ; balen meid dat je ischias nu zo de kop op steekt! Sterkte ermee......! @Dotty; Oh heerlijk dat shoppen! Geniet er van, want je doet het waarschijnlijk maar 1 keer.... @All; nou vandaag vieze tegenvaller met de APK van de auto. Het spruitstuk is lek, kosten; 600,-................Kesjing! Voorlopgi dus geen babyshoppen voor mij; blegh!
Pff Jen, pech komt nooit alleen zeggen ze!!! Misschien kan het vanaf nu alleen maar beter worden. Dikke knuffel voor jou!
k heb der ook flink de balen in.. Weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten of liggen morgen weer na de fysio.. Hopelijk kan ze der iets mee..
@Lq; is het een "gewone" fysio waar je bij loopt? Misschien anders een een mensendieck therapeut of osteopaat proberen; die kijken vaak wat verder...
@jen.. Ja t is een 'gewone' fysio.. Maar ze heeft wel ervaring met zwangerschapsischiasen.. Ik loop bij deze fysio voor m'n knie, heb niet zo'n zin om nog ergens anders weer heen te moeten voor men ischias zeg maar magoed.. Maandag kan ik naar de bedrijfsarts ipv over 2 week pas.. Ik blij
@lq; dat is fijn, dat je eerder terecht kan! Succes alvast! @all; ik ben net bij de bedrijfsarts geweest, de komende 2 weken ga ik 3 dagen van 4 uur werken daarna weer 4 x 4 proberen voor 2 weken. Voordat ik dan eventueel verder ga opbouwen heb ik weer een afspraak bij hem...
@ ischias.. Helaas,,er word tegenwoordig niks meer gedaan qua fysio o.i.d. As je een zwangerschaps ischias hebt.. T enigste wat ze kunnen doen is passeren.. Heb wel 'n oefening gekregen voor m'n bil spieren,, die schijn je aan te spannen als je een ischias hebt.. Kortom.. T is m'n zwangerschap uitzitte en hopen dat t niet veel erger gaat worden..
@LQ; een (zwangerschaps)ischias is echt wel behandelbaar, maar je moet op het juiste adres zitten. Ik zou er toch eens voor rond bellen naar verschillende therapeuten; volgens mij kan het alleen maar erger worden als je er niets aan laat doen en als je dan pech hebt loop je ook na je bevalling nog een hele tijd... Sterkte meid!
@ jen.. Eerder werd hier ook wel wat aan gedaan, maar tegenwoordig mag dat niet meer.. En omdat bij mij hoogstwaarschijnlijk de beeb een grote invloed heeft, ligt ver naar achter richting mn rug zeg maar ist ook lastiger behandele ... Maa k vraag me tante ook nog wel ff die doet aan reiki..en heeft ook we' contacten in de mensendieck wereld
@burningkarma.. Een zwangerschaps ischias is t zelfde als een gewone ischias alleen gaat deze over als t kind geboren is.. Je hebt je ischias zenuw dan in de knel zitten... T is een pijn wat vanuit je bil naar je onderrug trekt.. Dit kan met pijnscheuten zijn, maar ook constant.. en t kan door trekken naar je gehele been..
Ik heb tijdens mijn zwangerschap van Esmay precies dezelfde pijn ervaren als jij hem nu beschrijft LQ! Bij mij werd het wel bekkeninstabiliteit genoemd; vaag hè dat het beestje overal een ander naampje krijgt... Maar goed, waarom ik dit begon te typen; ik had dus dezelfde klachten en ben met 3 x ostheopatie compleet "genezen".... Ik wil niet vervelend overkomen, maar juist omdat ik weet hoe het voelt geef ik je graag deze tip; het heeft mij toen namelijk zo enorm goed geholpen!
@jen.. T heeft ook wel veel weg van bekkeninstabiliteit.. Daar begint t vaak mee... Maar doordat ik met m'n knie zit, en een verkeerde houding heb zeg maar krijg je t zelfde soort effect... K weet niet of bekken instabiliteit in beide benen/ billen pijn geeft.. Maar een ischias zit aan 1 kant.. k zie je reactie ook zeker niet als gezeur ofz