Wat fijn dat je iets hebt kunnen regelen jen! Gewoon goed voor jezelf opkomen hoor! Lq, wat vervelend zeg! Hopelijk vond je toch iemand die je kan helpen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het gesprek van gyino is gegaan. Echt schandalig hoe ze daar gehandeld hebben. Even een vraagje. Hoeveel beddengoed heb ik ongeveer nodig voor het wiegje en het ledikant (moltons/ hoeslakens/ lakens/ dekens)??
Zit in dilemma. We gaan zaterdag (overmorgen) naar Thailand nu heb ik mijn twijfels we komen niet in malaria gebieden maar de dungue mug komt wel overal voor en niet zonder risico's ik mag ook niet teveel deet gebruiken en als ik dit had geweten had ik niet geboekt maar ja toen waren we nog niet zwanger... Mijn vk zegt gewoon gaan maar heb nu twijfels en die had ik eerst niet voel me zo verantwoordelijk voor ons kleine meisje... Vandaag 10 jaar samen met me man naar de bios geweest en daarvoor bij kdv Kiki nous in Almere poort geweest dit gaat hem worden...
@Elisatje; jeetje, snap je dilemma maar ben bang dat annuleren nu te laat is... Misschien kan je huisarts je nog wat goede tips geven?? Nog gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum!
Nou die ichias klinkt niet lekker! Had met de eerste wel last van bekkeninstabiliteit. Beginnend iig. Als ik op de bank lag en wilde zitten klonk ik als een takelbaan van binnen. Alsof ik op losse schroeven stond ofzo. Ook pijnlijk. Jen: Fijn dat je iig iets hebt kunnen regelen!
Heb lange broeken in me koffer gedaan om me tegen de muggen te beschermen word zweten met 36 - 40 graden
Burningkarma@ heb insmeerspray voor muggen maar zwangere mogen dat maar 1 keer per dag gebruiken en werkt 6-8 uur, wij gaan naar Thailand: Bangkok,stranden en eilanden... Ze houden ook regen voor daar dus paraplu zit in de koffer
@Dotty; wij hadden 2 moltons, 3 matraslakens, 3 ledikantlakens en 1 deken voor het ledikantje. Ik denk dat dat voor het wiegje ook handig is, maar deze hebben wij nooit gebruikt...
Goedeavond meiden @elisatje i zou ook even aan de vk of de huisarts vragen wat slim is, want denk dat met lange broeken in dat weer het ook niet echt lekker uit te houden is. @jen fijn dat je iets hebt kunnen vinden met de bedrijfarts en hoop dat dat wat beter gaat @gyino hoe ging het gesprek @dotty voor de wieg heb ik niet zoveel, 2 moltons, 2 hoeslakens en 2 lakens. Als de 1 in de was zit was ik het ander (nu kan je eigenlijk beter nog wel een reserve hebben voor als de baby spuugt etc, maar ik leg aan de bovenkant een hydrofielluier) Voor het ledikant heb ik van alles wel meer. @all afgelopen week druk geweest met dingen regelen voor de verbouwing van de badkamer, die begint maandag!! ben ik zo blij mee. Gelukkig is het maar een klein hok, dus zal het niet al te veel tijd kosten. Morgen de pretecho, kijk ik ook erg naar uit. Onze kleine man eens goed bekijken. en zondag ga ik samen met een nicht kleren shoppen voor mijn dochter, die begint nu toch wel overal uit te groeien. Goed excuus dus Mannetje is nu zaalvoetballen met zijn neven dus ik zit lekker op de bank tv te kijken
@jen: veel beter. Maar met mij weer niet. In de klas heb ik een kind met hele rode wangen (5e ziekte???) en die had ik vandaag dus ook. Dus ik moet maandag bloed laten prikken om uit te sluiten dat ik het heb. Als ik het wel heb, moet ik de zwangerschap verder bij de gynaecoloog lopen.
vijfde en zesde ziekte zijn toch vlekjes? Bij rode wangen denk ik aan de bof.....Jeetjes dat zou mooi kl*te zijn zeg! Sterkte en ik ga duimen voor een goede uitslag! Maar wel fijn dat het met Ran veel beter gaat!
@Lucky; moet vast een lekker idee zijn, dat je badkamer binnenkort klaar is! En lekker shoppen zondag; heerlijk!! Ik ga volgende week ook even de kinderbijslag uitgeven...
Het zijn rode, gloeiende wangen.....en inderdaad ook vlekkerig en jeukerig. Ik ga nog ff tv kijken en dan lekker slapen. Truste allemaal!
Oh ja; iets interessants voor ons allemaal! Ze zijn bezig om de kinderbijslag te laten ingaan op de geboortedag van het kind! Zou dat ff mooi zijn als dat er binnenkort doorheen komt!
Heb liever dat ze de mannen 5 dagen vrij geven die regeling zou ook al lang goed gekeurd moeten zijn zal wel 2015 worden met de tijd die de politiek nodig heeft voor beslissingen... Ben geloof ik klaar voor de vakantie huis is schoon koffers gepakt, morgen vliegen we pas om 2140 dus misschien kom ik nog even kijken anders tot over 2 weken
Mannen 5 dagen vrij was alleen een idee, is niet een de motie voor goedgekeurd. Voor de kbg is al wel een motie goedgekeurd; dus meer kans op sneller slagen... Fijne vakantie.
@Elisatje..! Fijne vakantie!! @Dotty.. hopelijk is het wat anders wat dat kind heeft! Of heb jij het in ieder geval niet! Duim voor je! @hier.. donderdag naar de internist geweest om het 'plan' te horen hoe en wat met de bevalling ivm de bloedverdunners..! Moet tot week 37 gewoon 1x per dag blijven spuiten.. dit werkt dan 24uur door.. vanaf week 37 moet ik andere spuiten hebben die 12uur werken en dan 2x per dag zelf prikken.. Wanneer ik ook maar iets denk te 'voelen' of vliezen breken ofzo.. moet ik gelijk naar het ziekenhuis en mag niet meer prikken..! Een eventuele keizersnede mag pas 12 uur na de laatste prik (dan is die zeg maar 'uitgewerkt..' en een eventuele ruggenprik mag pas 24uur na de laatste prik.. Maak me nog wel wat zorgen eigenlijk.. bedacht later pas.. stel.. ik heb sochtends nog geprikt.. 8uur ofzo.. en bats boem.. 9uur breken de vliezen..! En in het ziekenhuis blijkt er iets niet helemaal soepel te gaan met de beeb...! Dan zou ik geen keizersnede mogen!?! Vraag de gyn er volgende keer na.. want ben niet gerust... en wat als een keizersnede wel zou mogen (na die 12 uur..) maar dan mag ik nog geen ruggenprik... dus maak ik niks van alles mee..! Dat wil ik ook niet..! Was dus niet echt een bevredigend plan wat de internist had...