@ haakwerkje: bedankt voor jullie compilmenten. me schoonmoeder vond het zo leuk heb van haar 2 boekjes gehad om knuffels te haken. staan echt onwijs leuke dingen in. moet gewoon maar nu alvasr met verlof gaan anders kom ik tijd te kort. @ elisatje: ooh heerlijk geshopt van de week. wil eigelijk ook wel maar kan nu nog nisk kwijt en weet ook niet zo goed wat ik nog heb van logan en al gekregen. dus nog even volhouden en dan ga ik los. @ LQ: balen meid die icias. hopelijk helpt de fysio. @ gesprek kinderdagverblijf: heb gesprek ging vrij goed. heb duidelijk kunnen maken dat dit niet echt de juiste manier was geweest en dat wij toch best wel geschrokken waren vond hun. ze hebben daarvoor hun ecxusses aangeboden. de juffen gaan nu kijken waar bij hun de irritatie ligt. want dat is het namelijk. als je eenmaal in een negatieve sfeer zit met iemand is dat er gewoon moeilijk uit te krijgen. En het beste is dan om te kijken waar jou probleem zit en wat jij kan doen omdat te verkomen. Ze zeggend at Logan echt opzoek is naar negatieve aandacht. En daar ben ik het niet zo mee eens. als dat zo daadwerkelijk is dan komt dat omdat hij die alleen maar krijgt dat hij aandacht nodig heeft gehad en dat hij van hun alleen negatieve aandacht heeft gekregen. hier thuis is dat namelijk niet zo. tuurlijk is hij wel eens vervelend maar he daar is het een kind en vooral mens voor. maar goed ze gaan dus kijken waar bij hun het probleem zit en dan gaan ze een plan maken en koppelen ze het weer terug. we hebben igg afgesproken dat we een heen en weer schrift gaan gebruiken. zodat zij ook iets positief over die dag moeten zeggen. vond dat wel een mooi iets wat ik had bedacht. @dotty: beddengoed: uuh even denken ik had voor het wiegje 4 matras hoesjes, deze heb ik ook gebruikt in de reiswieg. en 4 lakentjes. ik heb een stuk of 6 moltons. maar ik wilde er 3 halen en kocht 2 pakken van 3 stuks. oeps. voor de ledikant had ik ongeveer ook dat. en dat ging goed. ik heb als deken een 2 seizoenen. die bestaat uit twee delen en die kan je van elkaar halen. en goed wassen. ook erg belangrijk. * oei bah hopen dat het niks was. @ elisatje: je zit waarschijnlijk al in het vliegtuig. maar nog een goede reis. hopelijk ben je een beetje gerust gesteld. maar snap wat je bedoelt met je verantwoordelijk voelen hoor. geniet er toch maar een beetje van. @ beertje: jeetje. kan me voorstellen dat je inderdaad niet gerust op bent. maar probeer niet te veel leeuwen op de weg te zien. want het hoeft niet allemaal zo te zijn. maar met ruggenprik bedoelen ze dan de verdoving voor de keizersnee of om de pijnstiller voor de weeën. hier: sorry dames dat jullie zolang hebben moeten wachten maar ben al een aantal dagen kapot. heb gelukkig net nog 1,5 uur geslapen. ik vergeet ook steeds meer dingen om te doen of te regelen. en heb het idee hoe meer ik vergeet hoe meer er van me gevraagt word. loop echt op me tenen. ga 's avonds om 8 uur al naar bed en wordt moe wakker. komt goed nog even en dan verlof kijk er erg naar uit voor het eerst.
@Gyino; bedoel je een gewoon dekbed in een dekbedovertrek? Dat "mag" toch niet voor ze 2 jaar zijn? Ik heb altijd een dikke deken gehad (van 100% katoen) en een omslaglakentje..
Nee ik bedoel inderdaad een echte deken en die in een hoes gedaan. Dat gedoe met lakentjes vond ik niks. Te veel geklooid.
Zo ik lees wel veel bij met de telefoon maar vind het lastiger om dan te reageren hier ook op gegeven moment gewoon deken in hoeslaken gedaan en zo ligt hij nu nog. Verder weet ik het eigenlijk niet meer. Elisatje veel plezier op vakantie! Wij hebben sinds gisteren schuttingen. Ben helemaal blij. 1 kant helemaal af andere kant nog 2 te gaan maar bijna klaar en dan kan de inrichting beginnen met tegelen enzo, ben zo blij als het klaar is.
Hallo dames, ik was even een beetje aan het bijlezen. Nog steeds erg druk met werk en huis enzo. En als ik thuis ben weinig energie voor forum, dus sorry. Afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest, baarmoeder afmeting was precies goed, hartslag van 't babytje was ook goed alleen m'n bloeddruk was iets hoger, niet te hoog. Maar ik had ook een heel volle dag, kwam net van m'n werk en moest 's avonds ook weer terug. Straks bloed laten prikken om suikergehalte te meten. Ik hoop dat het gewoon goed is.
Zo, het bloedprikken viel weer reuze mee. Wie is er hier al begonnen met een zwangerschapscursus? Ik ben aan het zoeken voor zwangerschapsyoga. Iemand hier ervaring mee?
hoii dames.. Ff snel een berichtje via telefoon.. Vandaag bij de bedrijfsarts geweest.. Ik ga naar 4x4 uur werken.. Tot aan m'n verlof blijft het zo, mits het erger word dan moet ik weer terug komen..
@ puma.. Ik heb zw-yoga gedaan.. Vond het erg fijn om te doen.. Ik stond er vrij nuchter in.. Dacht dat het wat zweverig zou zijn, maar niet dus.. Krijgt tips en trucs over het omgaan met ademhalen, het bewust zijn van jezelf en je kindje.. Vond het echt altijd heerlijke 1,5 uur ontspanning..
@ puma: ik heb bij Logan ook zwangerschapsyoga gedaan was heerlijk. goede tips voor ademhaling mee gekregen. jammer genoeg vind ik het nu een beetje duur anders had ik het weer gedaan. hier: ik heb onwijs veel pijn in mijn bekken en rug. ga dus vandaag regelen dat ik voor 50% kan gaan werken. hou dit zo niet meer vol. ook heb ik me verlof van 8 juni naar 25 mei verplaatst dat scheelt 2 weken. dus hoef ik na vandaag nogf maar 7 weken. aftellen dus, raar hoor. zo nu snelw eer veder kids komen weer binnen. oja 1 van mijn vriendinnen wordt vandaag voor het eerst gestript haar kindje is erg groot dus hopen ze dat ze deze week komt. ze is nu 38 weken. ik vind het toch spannend voor haar en haar man. ben gewoon zenuwachtig hihi. oke tot vanavond.
Ik ga vanavond voor het eerst.. beetje laat aangezien ik al over de 31 weken ben.. maar wilde maand geleden al.. maarjah toen kwam dat been tussendoor..! Ben ook helemaaaaal geen zweverig typje.. en ook gewoon rustig aandoen vind ik al moeilijk..! Daarom denk ik dat dit ideaal is voor mij! Zo leer ik toch inderdaad meer tot mezelf te komen.. (hoop ik..) en het leren van ademhalingsoefeningen kan vast ook geen kwaad! Dus ben benieuwd..! @LQ.. hoop dat 4x4 makkelijker voor je is! @Gyino.. Moet je niet sowieso als je 50% gaat werken ook 6 weken van te voren je verlof in laten gaan?! Maar.. denk aan jezelf ook..!! Hopelijk gaat je bekken/rug pijn snel over..! Ga je wel naar de fysio daarvoor?! @hier.. gisteren te zwemmen geweest.. heeeeerlijk!! Maar pff... wat een flut conditie heb ik zeg..! Is echt niet goed voor me om zolang thuis te moeten zitten..! Wil eigenlijk wat vaker te zwemmen elke week.. hopelijk word mn conditie dan weer iets beter..! Mijn vriend kon me anders noooooit bijhouden in het zwembad.. nou.. nu zwom ie stukken voor me!! En vanavond dus.. aan de yoga! Ben wel wat zenuwachtig eigenlijk.. Haha..
Hey meiden, ff snel ego-berichtje (loop alweer dagen met koppijn die maar niet weg wil....) Vanmiddag voor de 20 weken echo geweest; alles keurig in orde, ook prima gegroeid en nog steeds een meid! Ik ga me eens verdiepen in welke spulletjes ik allemaal nog wil en moet hebbe, kaartjes uitzoeken, naam kiezen enz.... @Gyino; Heel goed dat je de stap neemt om minder te gaan werken en eerder met verlof te gaan! Heb je bij Logan ook zo'n last gehad?
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo BurningKarma --> 4 april 9.50 uur Intake VK (zonder echo) Happygirl86 --> 4 april controle VK Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Jen27 --> 10 april 15.45 afspraak VK LuckyBlue --> 11 april controle VK Beckje --> 12 april 09:15 uur Intake+termijn echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Elisatje --> 18 april afspraak VK Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Heb het lijstje maar weer eens opgesnord en opgeschoont. Stonden nog van een ruime week terug afspraken op...
@Dotty; Hoe was het bloedprikken gisteren? Heb je direct uitslag gekregen of moet je daar nu weer een paar dagen op wachten?? @Gyino; Hoe was jouw controle vorige week voor de groei van het hoofdje? Of heb ik daar totaal overheen gelezen?
En dan vraag ik me ook nog af hoe het met Roze Bloem en Beckje zou gaan....? Daar hebben we al een tijdje niets meer van gehoord, toch?!
@ Beertje: ja je moet inderdaad 6 weken van te voren stoppen. Beetje jammer alleen dat die eerste week ook een vakantieweek is. Ik loop al 2 maanden bij de mensendieck. Maar het helpt niet echt meer. @ jen: de groeiecho ging goed ze ligt nu in de curve maar is wel klein. Ongeveer een week loopt ze achter. Maar dat komt wel goed.
Hier ben ik ook weer even. Ik kan donderdag bellen voor de bloeduitslag. Ik had ook vandaag de 20-weken-echo (was ik helemaal vergeten te veranderen in ons lijstje). Alles wat ze hebben kunnen zien was goed, alleen liet onze knul zijn hartje niet goed zien. Hij lag er niet goed voor. Dus daar moet ik donderdag voor terug. Wat balen Gyino, dat je eerder met verlof moet vanwege lichamelijke klachten. Waar wat niet lukt, dat lukt niet. @jen: gelukkig was je echo ook helemaal goed! En is het een meisje gebleven. Hier ook nog steeds een knul (heel duidelijk, piemeltje stond recht overeind, haha). @beertje: veel plezier vanavond! Ik moet er toch ook eens naar gaan kijken.
@Dotty; Jullie ook al zo'n eigenwijs monster dus..... Hier nog zo 1! Het heeft heel wat moeite gekost om het hartje en de niertjes goed te bekijken...... (en dus toch op dezelfde dag de 20 weken echo.... Hahaha, het moet niet gekker worden!) Ik ben lekker aan het rondneuzen voor geboortekaartjes en de tekst(en) die daarop moeten komen....
Haha, ja weer hetzelfde. En nu heb ik staan springen en schudden in de hoop dat de lieve jongen wat verschoof. Wij zijn erg met de naam bezig, maar we komen er nog niet echt uit.
hmmmm de naam; nee is hier ook niet zo'n succes.... Vind het echt lastig! De naam die we hadden, daar twijfelen we nu weer over, dus weer aan het verder zoeken... Maar ga nu mijn bedje opzoeken! Truste...