De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb vrijdag eindelijk m'n 20 weken echo. Ben zo benieuwd of het nog een meisje is en of alles gezond is. Hier naam en geboortekaartje al klaar. Is van dezelfde lijn als Bart en wist al heel
    Lang dat ik die wilde voor een meisje ;) nu bezig met babykamer. Wild eerst niet behangen maar nu eigenlijk wel: zit wit behang op en daar wil ik 1 want die lief vogeltjes van maken. Zijn jullie al bezig met kamertjes?

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Mag hier geloof ik geen reclame maken, maar voor interessante geboortekaartjes (nu actie met 20% korting) mogen jullie mij wel even pb'en....

Wij zijn er waarschijnlijk aan uit en zijn dan maar € 90 kwijt voor 60 kaartjes!

Je kan je bestelling nu al plaatsen, met de optie om de enveloppen alvast te ontvangen (zodat je vast kunt schrijven) en als je bevallen bent hoef je alleen nog maar even in te loggen, bestellen en heb je ze de volgende dag al in huis!

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; dat is laat, jouw 20 weken echo! In ieder geval alvast veel plezier!! WIj zijn nog niet met het kamertje bezig, dat staat nu nog vol met zooi uit de toekomstige speelkamer waar we aan het opknappen zijn. Hoop over ongeveer 2 weken te kunnen gaan beginnen....:D Weet al wel precies hoe ik het wil hebben!

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Kamertje.. is hier zo goed als klaar.. ;) Alleen het hemeltje is nog in de maak..! En dan... dan is het EINDELIJK klaar! :D
    Zal foto posten zodra ik alles beetje schoon gemaakt heb en bedje opgemaakt is! ;)

@Yoga.. heerlijk..! Ben niet zo'n type dat van zweverig gedoe houdt en niet vaak aan mezelf denk.. maar zo dat 1,5uur lekker met jezelf en de beeb te ontspannen! Deed me echt goed..!
    Nu proberen om in het dagelijks leven ook wat meer aan mezelf te denken! ;)

@Happy.. wat heb jij de 20weken-echo laat dan..! Waarom?!

@hier.. gaat niet zo soepel meer.. gister had ik de hele dag een kei en keeeiharde buik.. deed niet pijn maar voelde vervelend aan.. ;)
    Gelukkig nu beetje afgezakt.. beeb zit naar mijn idee ook weer wat lager dan gister.. toen was het vanaf mijn borsten 1 en al buik.. nu weer wat meer naar beneden..!

Dames die al een kindje hebben.. word je buik ook gewoon kei en keihard hoe meer je richting de 40 weken gaat? Bedoel.. beeb groeit door.. opt laatst is de ruimte toch op..?! Dat je buik dan harder en harder word?

Of niet?

Was mijn logische beredenering... ;)

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hoi dames,,

Zo ff snel een berichtje.. heb nog niet alles terug gelezen (A)
    Vandaag men eerste dagje van 4 uur werken gehad.. bevalt me wel goed haha..
    Moet alleen mezelf even aanleren dat als ik thuis ben van m;n dagje werken ik mezelf 1,5 uur in ruststand zet.. Maar dat kan ik mezelf wel aanleren hoop ik ;) ( ik gun mezelf niet altijd de rust die ik nodig heb )

Morgen ben ik vrij,, dan kom ik even weer uitgebreid reageren.!

fijne avond..

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @20 weken echo, deze mag je doen tussen de 19 en 22 weken. ik ben vrijdag 21w5d. maar idd speciaal dan gedaan omdat we ook weekendje weg gaan en mijn man dus vrij is smiddags :D en anders moest hij 2x vrijnemen, want savonds kan de 20weken echo niet,dus vandaar :D nog heel even geduld en dan is het vrijdag!

Vandaag controle gehad alles was goed, kindje ligt redelijk hoog, ze hoorde de hartslag van het kindje al boven mijn navel, groeit erg goed zei ze en aankomen doe ik deze keer amper, hoe is dat bij jullie?

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; aankomen gaat hier ook heeeel traag! En daar ben ik best blij mee....:D 3 weken geleden zat er pas 1,5 kilo aan. Denk volgende week 0,5 tot 1 kilo extra....
    Echo; geeft dat dan geen uitdaging als het kindje niet meewerkt en je ergens voor terug moet komen? Geen idee hoor, is zomaar een hersenspinsel...

@All; zo vandaag even wat nieuwe kleren gehaald voor Esmay, 3 setjes voor € 80,-! Erg netjes, al zeg ik het zelf... Schoenen bij Zalando besteld, kon hier namelijk niks leuks vinden wat ook nog een beetje leuk geprijsd was... Ons meisje ligt nu een 20 minuten op bed en heeft vanmiddag zelf haar tutje in de prullenbak gegooid!!!! Hij was kapot, en we hadden haar al een paar keer gewaarschuwd de afgelopen weken, dat als hij kapot zou zijn ze geen nieuwe meer zou krijgen. Ze heeft er sinds vanmiddag niet meer om gekraaid en ligt prins(es)heerlijk te slapen zonder gemekker! Ik ben echt zoooo trots op haar, want ze was nog best gehecht aan haar tut.... :D :D :D

En dan ook nog even een fotootje van mijn (bescheiden) buikje met 20,2 weken!

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; weet jij hoe het met Roze gaat?

9. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

ben er even snel hoor, morgen wil ik wat uitgebreider kletsen en vertellen over de pretecho

maar om even te reageren

@jen
    zover ik weet gaat het goed, spreek haar niet erg vaak, maar hoor van mijn schoonzus of lees op fb dingen
    ik zal wel doorgeven dat ze hier gemist word :D

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi dames

Lig hier in bed te wachten tot de wasmachine klaar is.
    Gelukkig nog maar 3 minuten.

@jen mooi buikje hoor.

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen dames,

Nou dit was een nacht die we maar niet in de boeken schrijven.
    Logan is wel 4x wakker geworden.
    Vandaag lekker rustig aan doen.

Vanmiddag naar de verloskundige, hier in huis opruimen en schoonmaken want dat is wel nodig.
    Een hoop wassen dan kan ik morgen op me gemak alles strijken.

Wat brengt jullie dag dames?

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Zie ineens in me banner dat ik onder de 100 dagen te gaan heb. Gaat hard nu.
    Vind het steeds spannender worden.

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hoi wou hier ook laten weten dat ik gister een echo kreeg maar er was helaas alleen een klein vruchtzakje met baby erin en zag gen hartje. Volgend week krijg ik weer een echo maar ze zeiden dat ik een mk kon verwachten. We zijn er echt kapot van. Weet verder ook niet echt meer te vertellen...

14. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ Karma.. Jeetje meid wat een kut bericht!! Snap dat je enorm geschrokken en verdrietig bent.. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje.!

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Karma... wat erg..!! Wat een kl*tenieuws!! Weet niet wat ik moet zeggen.. tranen vliegen in mijn ogen!!
    Hele dikke knuffel voor jullie.. en heel veel sterkte!!

@hier... vind het nog zo'n maf idee dat we waarschijnlijk over 8 weken niet meer met zijn 2jen zijn maar dat ons kleine manneke er dan al is.. ;)

Ben de eerste hier die uitgerekend is geloof ik toch? of niet?;)

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Karma; Jeetje wat een klotenieuws zeg! Heel veel sterkte meid...

17. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Karma, wat een vreselijk nieuws voor jullie!!! Ik wens jullie heel veel sterkte!!!!

Beetje raar om dit hieronder dan meteen te melden, maar ik ben net voor het hartje bij de echoscopist geweest (omdat ze het bij de 20-weken echo niet goed konden zien) en het hartje is helemaal in orde!

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @karma ooh meis wat naar bericht. Heel veel sterkte aan komende week.

@ Beertje ja je bent de eerst die uitgerekend is. Ik volg je ongeveer een maand later. Bijzonder idee he. Vind het ook raar idee om straks met zijn 4tjes te zijn. Hopelijk went het net zo snel als bij Logan kan hem niet meer weg denken.

@dotty fijn dat het hartje helemaal in orde was. Toch altijd fijn om dat bevestigd te krijgen.

Hier ik ben vandaag naar de verloskundige geweest. Móet morgen bloedprikken ivm mogelijk suiker. Heb de laatste dagen extreem veel dorst. Dus vond ze het toch wel nodig om te checken.
    Ook wilt ze de groei van me buik in de gaten te houden. Want vanaf de curve vond ze het kindje toch wel wat klein. Dus als me buik volgende keer niet voldoende gegroeid is krijg ik een extra echo.
    Schrok toch wel hoor.
    Hopelijk werkt de arbo arts morgen mee en krijg ik snel me zin in de 50% werken.
    De verloskundige vond dat ook wel een heel goed idee.

We wachten dus maar weer af. Je kan ook weinig anders doen in een zwangerschap. Het is wel een beproeving op je geduld. Hihi.

Zo nu Logan en papa even uit bad halen. En Logan naar bed brengen.
    Hopelijk gaat hij nu wel goed slapen en slaapt hij door.

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; Fijn dat het hartje ook helemaal in orde is!! Hoe was je bloeduitslag?

@Gyino; Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Je ziet ineens de rest van je zwangerschap als een "gevaarlijke" periode als je suiker te hoog is....en de groei; tsja het enige wat je daaraan kan doen is rusten, rusten en nog eens rusten. Ik zou dit morgen ook wel even aangeven bij de bedrijfsarts, lijkt me stug dat hij dan niet mee gaat werken.... Sterkte!!

@All; Esmay is wederom zonder zeuren, zonder tut gaan slapen! Ik ben echt supertrots op haar!! Het 3 x 4 werken gaat tot nu toe goed, krijg er zowaar weer een beetje zin in ook. Het is echter wel echt genoeg, meer moet het niet zijn... Dus we zullen zie hoe dat straks gaat lopen als ik weer naar 4 x 4 moet...

20. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @burning; jeetje zeg wat een rotbericht! Heel veel sterkte!
    @dotty; wat fijn dat alles ok was!
    @jen, wat knap van je dochter! Zomaar ineens zelf weggegooid, hier hebben we een duimen die laten we voorlopig nog even z'n gang gaan maar lijkt me wel erg moeilijk af te leren.

Hier lekker lang weekend. We gaan morgen naar landal tm dinsdagochtend ;) dagje langer omdat het pasen is. We gaan alleen maandagavond al naar huis scheelt een dag vrij nemen ;)

Deel Deze Pagina