De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @gyino; had je bij je eerste kindje ook getest op suiker? Ik bij Bart wel maar wat het gelukkig niet. Nu moet ik over 2 weken weer en hoop nog steeds dat ik geen suiker heb.

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; Heel veel plezier!!

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ happy nee ben niet getest toen der tijd. Wel extra met ijzer. Maar dat is standaard volgens mij rond de 30 weken.

Hier. Logan is naar het kinderdagverblijf in zijn pyamma ivm het pasen.
    Hij vond het super leuk.
    Ik nog even luieren en dan naar de arbo arts en daarna bloed prikken.
    Gezellig dagje.....

Fijne dag alle.

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi lieverds,

vandaag bijd e arbo arts geweest.
    en ik ben er over uit. deze mensen worden gescrant op hun mutserigheid. echt wat een suf en dom mens was het.
    maar gelukkiog werkte ze wel mee en heb ik mijn 50% werken vanaf aankomende week.
    maandag vrij, dinsdag halve dag, woensdag en donderdag vrij en dan vrijdag hele dag. maar dan mag ik nog maar 1 plein wacht draaien ipv 3.
    dus das wel erg prettig.

nu even een weekje wachten op de bloeduitslag maar denk dat daar niet veel bijzonders mee is.

ik was vandaag van alles van plan maar op boodschappen en toilet schoonmaken ben ik niet gekomen.

5. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,
    Ben alles weer aan het bijlezen. Erg druk geweest de afgelopen tijd, vooral met werk. En dan 's avonds lekker aan het ruimen of schoonmaken of te moe om ook maar iets te doen of te lezen.
    Ik zal niet op alles reageren want daar is het teveel voor.
    Maar puma: ik zit op zwangerschapsyoga. Is erg interessant. Je krijgt goede tips voor de bevalling of voor de zwaardere tijd van de zwangerschap. Maar het is niet inspannend ofzo.

Ik ga weer ff verder lezen.

6. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum

Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis

Afspraken
    Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo
    Jen27 --> 10 april 15.45 afspraak VK
    LuckyBlue --> 11 april controle VK
    Beckje --> 12 april 09:15 uur Intake+termijn echo
    Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo
    Elisatje --> 18 april afspraak VK
    Roze bloem --> 20 april 10.00 afspraak vk

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

7. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Zo ben weer bij.
    Thanks jen!!!! Lief dat je naar me vraagt.

@karma: jeetje meis krijg er kippenvel van. Heel veel sterkte de komende tijd.
    @ jen: wat goed van esmay.
    @giyno: fijn dat je bedrijfsarts meewerkt.
    @ Dotty: ik moet maandagochtend ook bloedprikken want bij ons heerst ook de vijfde ziekte. Maar die domme doos van een huisarts assistent die kon me niet echt helpen. Ben jij wel gewoon gaan werken dan de afgelopen week. Ik vraag me nml af of je dan wel bij dat kind in de buurt mag komen.

@hier: het gaat hier echt heel goed. Voel me echt heerlijk. Op de kleine kwaaltjes, maagzuur, hartkloppingen of steken hier en daar na, heb ik eigenlijk nergens last van. voel de kleine nu ook geregeld. Maar de placenta ligt voor dus het niet heel duidelijk. Het groeit ook goed. Ons ventje groeit nu weer gemiddeld. ik ga helemaal los met spulletjes kopen. Heb nu wel zo goed als alles. Verder ga ik pas weer kopen als ik het kamertje ga inrichten. Dan weet ik wat ik mis.
    Ook zijn we druk bezig met kaartje. Kdv is al geregeld maar duurt nog wel ff voor ik daar een bevestiging van heb. Doen ze meestal pas 3 Ć  4 maanden voor de startdatum. Wij in ieder geval wel.
    Over twee weken gaan we beginnen met het kamertje.
    Zo nu zijn jullie ook weer bij.

8. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    dames.. Ik had even een vraagje .. Zijn er hier nog meer die hooikoorts hebben. Ik heb d'r momenteel last van, ik gebruik normaal aerius tabletten.. Maar mag deze niet hebbe vanwege de beeb.. Jullie misschien tips.?

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Er bestaan 1 of 2 soorten die mogen bij zwangerschap maar gewoon huisarts bellen en dat doorgeven dan krijg je andere voorgeschreven. Had ik bij Bart namelijk ook en die heb ik nu nog liggen naar nog niet nodig gehad. Probeer het zo lang mogelijk uit te stellen en niet elke dag te gebruiken alleen als ik er echt super last van heb.

10. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @happy.. Thnx voor de tips, toch fijn om te weten dat er wel iets is.. Stel het zelf ook 't liefst zo lang mogelijk uit.. T is opzich nog wel vol te houden.. Gelukkig niet de hele dag last van jeukende/tranende ogen :)

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LQ; Als je even googled kom je een link tegen van de site eforma. (Dit is een site met allemaal apothekersgegevens) Er staan een oogdruppel en neusdruppel / spray op die je mag gebruiken, maar ik denk wel dat die alleen via de huisarts verkrijgbaar zijn...

12. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

weer even een teken van leven
    afgelopen week erg druk geweest met de verbouwing, maandag komt mijn oom weer om verder te gaan met de badkamer en de wc.
    Vandaag hebben we de babykamer geverft, morgen ga ik alles goed schoonmaken en dan hoeven er alleen maar gordijnen opgehangen worden en de naam.
    Dan gaat het lekker opschieten en zijn we bijna klaar met alles.
    Afgelopen week heeft me wel erg uitgeput dus gelukkig aankomende week maar 2 dagen werken.
    Zal nog even wat laten zien van de pretecho.

Die was trouwens goed. Kleine word weer een dikkerdje waarschijnlijk (was mijn dochter ook) hij was vorige week 993 gram al.
    Hij lag ook lekker met zijn navelstreng te spelen en zijn voet lag bij zijn hoofd ,dus lekker lening.
    Hij lag nog swars, dus hopen dattie snel in de goede positie gaat liggen en blijft liggen.

Bekijk bijlage 236506

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ahh :D leuke echo's!!

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wat een prachtige foto's Lucky!!! En wat fijn dat jullie al zo ver zijn met alle klussen! Denk niet dat wij klaar zijn voor de 30 weken, zal eerder rond de 35 weken worden ben ik bang...

19. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    thnx!!!

@jen
    ik ken dat ook bij mijn vorige zwangerschap waren we maar net op tijd klaar. Wilde dat nu dus echt niet dus alles op tijd gedaan!

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Wij hebben het een beetje andersom dan....Waren bij de vorige zwangerschap heeel vroeg klaar en nu dus wat later...:D

Deel Deze Pagina