De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ha, bericht 500 op pagina 50; mooi moment om jullie welterusten te wensen!! Fijne paasdagen allemaal!!

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Shit; mislukt...... :D

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen alle.
    Was een beetje korte nacht. Lag pas op 0.30 in me bed. Na een half uur vond Logan het nodig om wakker te worden. Die is toen bij ons gekropen dus eer ik sliep was het 2 uur. En om 7 uur was hij alweer wakker.
    Maar het was het zo waard.

Samen met me vriendin ben ik naar een concert van angelo kelly geweest.
    Het was gaaf en op het einden kwam hij ook nog handtekeningen uitdelen en ben ik met hem op de foto geweest.
    Dat was 13 jaar geleden echt een droom die nooit werkelijkheid zou worden.
    Dus de pijn in me heup nu en moeheid was het meer dan waard.

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    haha is idd andersom dan. Ga je er niet van stressen als je nog zo lang moet verbouwen??? ik kreeg nu al de stress haha

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi dames

Nog niet alles bij gelezen maar wilde even melden dat ik zo trots ben op me stoere mannetje.
    We zijn vandaag naar een verjaardag van roy zijn neefje geweest.
    We komen daar niet zo heel vaak.
    Maar Logan is de hele dag zonder luier geweest heeft heel netjes op het potje geplast heel de dag en is droog gebleven.
    Hij is ook super lief geweest. Ben echt trots op hem.
    Wordt echt al een grote jongen.

Ga nu zo lekker naar me bedje. Morgen kom ik bijlezen.

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum

Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis

Afspraken
    Jen27 --> 10 april 15.45 afspraak VK
    LuckyBlue --> 11 april controle VK
    Beckje --> 12 april 09:15 uur Intake+termijn echo
    Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo
    Elisatje --> 18 april afspraak VK
    Roze bloem --> 20 april 10.00 afspraak vk

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

Zo, het lijstje maar weer even opgedoken zodat we hem niet uit het oog verliezen... :D

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Gisteren lekker dagje gehad, 's morgens eieren gezocht met Esmay, daarna lekker uitgebreid gebadderd en vervolgens naar de verjaardag van Esmay haar grote vriend (het buurjongetje dat 3 werd) Was weer erg gezellig, waren om 20.00 uur pas weer thuis! Vandaag ook lekker rustig aan opstarten en strakkies een beetje auto's kijken. Niet dat we dit jaar al iets gaan kopen, maar we willen alvast een beetje oriënteren op kofferbakruimte...

@Vraagje; moeten we Burningkarma, Beckje en Kreeft15 van de lijst halen? De eerste lijkt me duidelijk waarom, de tweede en derde hebben we al zo'n tijd niet meer gezien......??

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    goedemorgen meiden

@gyino
    dat is lekker dat het zo goed is gegaan met Logan.
    Hoe heb jij de zindelijkheid aangepakt???

@Jen
    ik wil ook badderen!!! Helaas geen bad maar ben al lang blij als mijn eigen douche weer klaar is, nog paar dagen wachten.
    En Beckje is 7 april nog geweest volgensmij.

@all
    zo het huis weer een beetje opgeruimd vanmorgen. Mijn oom is bezig in de badkamer. Straks even met zijn alle lunchen.
    Daarnet de babyklerne uitgezocht en opgehangen. Maatje 56 heb ik gelukkig aardig wat (ook nog kleding van mijn dochter wat ik kon gebruiken) dus hoef 'helaas' niet meer echt te shoppen.

fijne 2e paasdag iedereen!!!

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    #509 gyino, 9 apr 2012
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
    Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum

Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis

Afspraken
    Gyino --> 12 april 12.30 intake kraamhulp.
    Gyino --> 3 mei afspraak vk
    Gyino --> 28 mei eerste dag verlof.

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    even een levensteken ;)
    ben helaas erg druk/ziekig geweest dus ook niet zo actief :)
    zal proberen weer beetje mee te kletsen hier.
    is ook beetje stress denk ik... over paar dagen echo. denk dat ik dan weer wat rustiger word ;)

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ jen: ook begonnen met verbouwen? succes ik hoop dat het je niet zo veel stress opleverd als hier. oef wat ben ik blij als
    alles klaar is.
    hadden geplant dat logan zit weekend naar zijn nieuwe kamer zou gaan maar dat wordt nu waarschijnlijk begin mei.
    * ik zou gewoon nog even wachten met ze weg halen. was beckje niet een paar dagen voor de pasen. en met burning kan nog van alles gebeuren.
    ik stoor me er niet aan iig.

@ lucky: we hebben vorig jaar rond zijn verjaardag het potje geintroduceerd. rede hier toe was dat hij heel last deed als we een luier
    om wilde doen. ik was het toen zo zat dat ik in een boze bui zei dat hij dan maar zonder luier moest lopen.
    resultaat dat hij het heel erg leuk vond en er op ging zitten en plassen.
    hij heeft een hele periode er niks van willen weten. op het kinderdagverblijf zijn ze nu in de groep waar hij in zit ook meebezig.
    dus gaat hij gewoon mee daarin. ik heb hem ook gewoon gelaten dus als hij wel een luier wilde deze gewoon gegeven.
    wel hebben vaste momenten dat we graag willen dat hij even op het potje of wc gaat zitten. na het slapen, vlak voor het slapen en voor het badderen.
    als hij zonder luier loopt proberen we hem elk uur even te laten zitten. dan lezen we een boekje voor of zingen een liedje. ook als we weg gaan moet hij even
    zitten. net als papa en mama voor het weg gaan naar de wc gaan.

hier: vandaag bij het stadlandgoed de kemphaan geweest. was een kijk en doe dag. beetje jammer van het weer. maar
    logan heeft het ontzettend naar zijn zin gehad.
    ik heb nu wel veel pijn aan me rug en heupen. dus nu lekker rustig aan en laten verwennen door me mannetjes.

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum

Afspraken
    Gyino --> 12 april 12.30 intake kraamhulp.
    Happygirl86 --> 2 mei 13.50 controle vk
    Gyino --> 3 mei afspraak vk
    Gyino --> 28 mei eerste dag verlof.

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @gyino: wat goed dat logan al zindelijk is :D, wanneer zijn jullie dan begonnen rond zijn 2e verjaardag? ik ga het van de zomer eens proberen, dan is het toch lekker weer en loopt hij buiten dus is een ongelukje niet zo erg ;)

Hier weer terug van lekker weekendje weg, veel gezwommen en gespeeld en lekker gegeten. Nu merk ik het wel, denk dat het vnv vroeg naar bed wordt, want mag morgen weer werken.

de 20-weken echo trouwens ook nog gehad, alles zag er prima uit en nog steeds een meisje :D zo mooi om te zien dat alles al zo duidelijk is, wij zijn weer helemaal blij!

14. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    pff.. Kom ff zeuren/klagen.. Ben echt strond verkouden.. Hoest de longen uit m'n lijf.. Met t fijne dat ik nou giga last van m'n buikspieren heb.. Heb t kats benauwd,, heerlijk vast zittende hoest.. Heb t idee dat m'n lijf in opstand komt.. Net ff heerlijk bij m'n mannetje uitgehuild,, was t zwanger zijn ff zat.. Nou ff film kijke en lkkr optijd na bed..

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @happy: mooi :D
    @lq: beterschap! hopelijk voel je je snel beter

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @happy Uuh een week of 2. Maar echt zindelijk dus ik het nog niet te noemen hoor. Vind dat pas als hij goed een week droog is gebleven. Maar deze 2 dagen zijn het begin.
    Fijn dat je een lekker weekend hebt. En dat de 20 weken echo zo goed was.

@ LQ beterschap.

Hier ik kruip lekker me bedje in. Ben kapot. Slaap de laatste weken zo slecht.
    Logan is steeds midden in de nacht wakker. Ik moet 4x naar de wc of ik word wakker van mijn meid die denkt dat me buik een discotheek is.
    Nou ja nog even en dan heb ik me lichaam weer voor mezelf zal roy ook wel blij mee zijn want vrijen is nu niks.

Morgen een studiedag dus rustig aan beginnen.
    Weltrusten

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; Wow wat knap van Logan!! Wel lekker als dit doorzet inderdaad!
    En ja; de verbouwing werkt aardig op mijn zenuwen...Vooral nu er al een week niets meer is gebeurd.... :D
    Komende week gaan we (althans; manlief) weer verder!

@Beckje; Hey meid! Was je inderdaad al een tijdje "kwijt". Fijn dat je even iets laat horen!!

@LQ; Wat balen dat je zo verkouden bent! Is het een kriebelhoest waar je last van hebt? Las namelijk van de week op zo'n apothekerssite dat je tijdens de zwangerschap gewoon Noscapine mag gebruiken! Is een hoestprikkeldempende hoestdrank...(Wel vrij smerig....)

@Happy; Fijn dat jullie weekendje weg zo geslaagd was!! En super dat de 20 weken echo helemaal okay was!

@All; Esmay heeft gisteren op de verjaardag van buurjongetje Noah nog wel een fraai blauw oog opgelopen trouwens... Ze liep met een cadeau van Noah rond te sjouwen en toen Noah dat terugwilde rende hij haar achterna, alleen zo dicht op haar dat ze over elkaar heen vielen en Esmay met haar bovenste ooglid op een punt van het betreffende cadeau terecht kwam... (op afstand bedienbare Takel, van Cars....) Klein wondje, maar knetterdik en blauw! En morgen moet ze eigenlijk op de foto bij de schoolfotograaf..... Daar komt nog eens bij dat ik vanavond een behoorlijke witte punt op 1 van haar keelamandeltjes zag zitten... Heeft ze tot nu toe nog geen last van, maar ik denk dat ik haar morgen maar thuis ga houden om even langs de huisarts te gaan.... Ga er nog even een nachtje over slapen en aankijken hoe ze zich morgenochtend voelt....

18. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Happy.. fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was!!

@Gyino.. Ga je ook naar de fysio voor je pijnlijke heupen/bekken? Misschien heeft die nog goede tips..!?
    Ik ben destijds maar 3x geweest.. en heeft me zo geholpen dat ik eigenlijk geen last meer heb.. *afkloppen...*

@LQ.. beterschap meid!! Lekker onder de wol en uitzieken!!

@hier...
    Dacht dat het helemaal goed ging.. maar blijkbaar niet..! Heb nu ongeveer 3 dagen beetje hoofdpijn.. dacht gaat wel over en dat het uit mijn nekspier vandaan komt..!
    Nou.. vanmorgen controle.. bloeddruk weer veel te hoog.. 145/100 ..
    Hoe kan dat toch.. heb gisteren expres niet veel gedaan!
    Doe afgelopen weken al niks anders dan 'niet zoveel doen'..... :(

Nou.. daar ging de hele rambam weer.. urine inleveren/bloed prikken enz..!
    Uitslagen waren gelukkig allemaal goed.. en mocht op 1 voorwaarde naar huis... dat ik compleet.. maar ook compleet niks meer doe!!
    Heb eerlijk gezegd dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken omdat ik nu al gek word thuis..!
    Moet verplicht minimaal 2uren plat in de middag en dus helemaal niks noppes nada meer doen!

Had zo in het hoofd om donderdag naar mijn werk te gaan om koffie.. ik mis mijn collega's zoooo! :(
    En zondag.. zou ik naar cirque du soleil.. MAG OOK NIET MEER!!
    Serieus.. word knettergek hier..! :x Bah....

Moet vrijdag weer komen.. dan weer bloed/urine onderzoek.. dan CTG laten maken en daarna weer naar de gyn..

Dikke tegenvaller.. want ging zo goed.. en voelde me zo goed!! ;)

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    pfff dat is een hele dikke tegenvaller :( ben heel eerlijk erg lui aangelegd, maar zelfs ik word gek bij het idee....
    sterkte ermee iig.
    Gelukkig ben je al 32 weken, schiet wel al flink op. maar hoelang is dat dan? tot het einde? nee toch? :eek:

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; jeetje da's inderdaad schrikken weer! Maar, ondanks dat het moelijk is, zou ik wel echt de raad van de gyn opvolgen... Je bent nog verder van huis als je dat niet doet natuurlijk, want dan houden ze je met een beetje pech, tot de bevalling in het ziekenhuis...

@All; Hier net controle VK gehad. Zij vinden toch dat de groei vwb de omtrekken van het kindje wat achterlopen en gaan dat dus ook extra in de gaten houden. Mijn bloeddruk was voor mijn doen ook vrij hoog, 130/80, maar dat vond ze niet alarmerend....Ik wel geloof ik... Dus ik ga denk ik op het werk toch maar weer aankaarten dat ik gewoon niet meer dan 3 x 4 wil en kan werken voorlopig...

Deel Deze Pagina