De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    lijkt me verstandig Jen! als jij je er niet goed bij voelt, gewoon niet doen :)

@hier, pfff ben zenuwachtig... brrr overmorgen om 9:15 al echo.
    hoop zo dat het hartje klopt en het ukje mooi met t termijn meegroeit zeg maar... had laatst een vreselijk rot nachtmerrie dat t niet goed was.... en die verhalen die ik vaak lees hier. maakt me wel erg onzeker..

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Beertje... pff wat balen meid van je bloeddruk.. en dat rust moeten nemen klinkt me zoooo bekend.. ik moet meer rust pakken van wege me ischias, maar als dat neit in je zit.. is t zo moeilijk om die knop om te zetten... sterkte..!!

@Beckje.. succes morgen vroeg.! ( denk er ook aan dat er een hele hoop goede verhalen zijn he rondom de 1e echo.. maar ik snap je gevoel wel )

@Jen.. heb jij van jezelf zo'n lage bloeddruk dan.. ? maar indd als het niet anders wil met werken moet je ook zeker bij je gevoel en standpunt blijven.! en over men hoest,, nee t is geen kriebel hoest. .echt zon vast zittende taaie slijm hoest

@hier... vandaag weer bij de fysio geweest,, ff lekkr de boel weer los gehaald :D voelt toch wel weer fijn... verder de huisarts ma ff gebeld voor een afspraak, kan morgen middag heen.. heb t idee dat ik weer in aanmerking kom voor een voorhoofdsholte ontsteking... ( heb dat vaker gehad ) en kijken of die me een advies kan geven over wat ik kan gaan gebruiken voor mijn vastzittende taaie slijm hoest... Ma verder is men gemoedstoestand wel weer wat beter dan gisteren :)

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hey dames,

dat is lang geleden...ik dacht, ik breek even bij jullie in:)
    ik zit momenteel op het wachtbankje tot mn ongi...heb afgelopen weekend (6 of 7 april) mn eisprong gehad..iig mn knal ovutest...dus kheb een paasei gehad hahahahaha...nu maar afwachten...ik voel me goed op de vermoeidheid en een kort lontje na...mja daar kan ik nu nog geen label aan gaan hangen!!!!
    over 3 weken heb ik vakantie, dus hoop ik meer te weten..hopelijk kunnen we optimaal genieten van mijn vakantie met een extra super goed gevoel!!!!

Liefs van mij!

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    spannend spannend :D
    ga echt hard voor je duimen!
    dat je paasei een mooi cadeautje voor je mag geven :D

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Spannend.. leuk om weer iets van je te horen!! En hopelijk word je paasei een sinter/kerstkindje! :D

@Beckje.. inderdaad tot het 'einde' haha.. ;) Dus tot de bevalling moet ik 'niks' doen! pfff... En doe al 6 weken zowat niks! ;)
    Helemaal normaal hoor dat je zenuwen hebt voor je echo! Maar denk maar zo.. als het niet goed was.. had je lichaam dat aangegeven! ;)

@Jen.. jah dat is het enige waar ik steeds aan denk.. anders moet ik weken in het ziekenhuis liggen! Nou.. heb ik ook geen trek in!
    Maar tis zoo moeilijk.. vriendlief is ernstig druk met zijn zaak (werkt vaak 12uren per dag minimaal..) dus om nou het hele huishouden ook aan hem te laten vink zo sneu.. hij werkt zo hard! ;)
    En eten koken enz.. jah.. wie doet het anders?! ;)

@LQ... ernstig moeilijk.. weet jij waar die knop zit?!;)

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat is zo ;)

pffff maar hopen dat de kleine niet te lang blijft zitten *wel lang genoeg natuurlijk, maar dat is logisch ;)

7. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ beertje.. uhmmm nee nog niet gevonde die knop ;) als jij hem hebt gevonden laat t me maar ff weten :p

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Het is ook inderdaad heeeel moeilijk om die knop om te zetten!! Ik weet er ondertussen alles van....

@Spannend; succes op de wachtbank!

@All; mijn moeder belde vanmiddag net na mijn vorige berichtje met minder leuk nieuws. 1 van hun 2 golden retreivers is hardstikke ziek.....Ze zijn al een week allerlei dingen aan het onderzoeken omdat ze niet goed haar vocht vasthield, ze plastte teveel water mee uit. Vandaag is na een hoop gedoe geconstateerd dat haar beide nieren nauwelijks werken en ze, met medicatie, nog maar 1 tot 2 jaar te leven heeft.... Beestje is pas 5 jaar en helemaal gek met Esmay! Ik heb echt zitten schreeuwen en janken, niet normaal...had het gewoon niet in de hand! Kijk ik vind het heel erg, maar normaal reageer ik niet zo heftig op dit soort dingen... Pfff heb nu alweer een brok in mijn keel... Fijn hoor; die hormoontjes...

9. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    goede morgen dames... Zo weer tijd om te werke tot half 1,, daarna door nar de dokter voor m'n gehoest.. Maar daarvoor ben ik hier niet ;) gister avond was de kleine ontzettend actief.. M'n mannetje heeft t nu ook voor t eerst echt duidelijk en meerdere malen achter elkaar kunnen voelen.. Zo bijzonder moment :) hij had al wel eerder wat gevoelt ma dat was 1 kick en was t weer rustig..

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jeetje wat is het hier stil zeg....!

@LQ; heerlijk hè als je mannetje het ook kan voelen! Hier helaas nog niet het geval, ondanks dat het de tweede is... placenta ligt aan de voorzijde, dus dan is het wat moeilijker...

11. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    net bij de huisarts geweest.. T is gelukkig gewoon t rondgaande virus.. En voorhoofdsholte ontsteking is nog niet in ontwikkeling :) als k koorts krijg of benauwd word, moet ik terug komen.. En mag thijmsiroop gebruiken, verzacht de boel weer 'n beetje..

12. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ jen .. T is hier zeker rustig.. Had stiekem wel een berichtje van beckje verwacht over de echo... Maar het is zeker heel bijzonder als je samen de kleine kan voelen :) ook voor hem weer zo'n moment van bevestiging dat er n klein mannetje in m'n buik groeit.

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier heeft manlief het ook nog niet gevoeld :( maar ook placenta aan de voorkant hebben we afgelopen vrijdag gehoord.
    Ben ook benieuwd naar de echo van beckje. En van burning was het toch nog niet zeker? Maar ze heeft daarna niet meer laten weten hoe het nu is.

@spannend: leuk dat je even komt spieken en hopelijk is het een mooi paasei geweest!!

Hier net terug van boodschappen en behang kopen. Heb tijdens bart's middagslaapje het behang van 1 muur gehaald moest ineens ;) en nu heb ik lief vogeltjes behang gekocht. Met 20% korting van de bon en ook nog eens 1 rol met korting terwijl ik er 3 eb gekocht. Kon er echt niet zeggen haha vind dat lief behang zo duur maar wilde het zo graag. Ga ik 3 rollen halen slaat ze er 1 aan dus ik dacht dan moet het maar zo zijn ;)

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@beertje
    Jeetje meis dat is balen dat je niks meer mag doen. Ik zou ook helemaal gek worden, maja dalijk als je de kleine in je armen hebt, weet je waarvoor je het hebt gedaan.

@Jen
    Ik zou ook doorgeven hoor van je bloeddruk, en dan proberen die 3x aan te blijven houden met werken. Maar komt de bloeddruk ook niet door stress van de verbouwing?? Tenminste dat ik zou ik hebben. Roep maar iets geks hoor
    Ook erg vervelend om te horen van de hond. Soms raken dingen je meer dan je had verwacht. Het zou mij veel pijn doen ben gek op dieren, maar helemaal als mijn dochter gek is met het beestje.

@Beckje
    Spannend, morgen je echo! Gelukkig al vroeg, ga het in de gaten houden!

@LQ
    Ik ken het voorhoofdholte probleem, begin van de zwangerschap erg veel last van gehad. Gelukkig is dat nu niet het geval
    Leuk dat je mannetje de kleine nu duidelijk heeft gevoeld, zo speciaal als je dat met elkaar kan delen.

@spannend
    Leuk dat je wat van je laat horen, spannend weer die wachtdagen!

@Happy
    dat is raar, meestal als je van hetzelfde artikel meet hebt geld de korting op alle stuks, kan toch best schelen dan.

@all
    Beckje heeft morgen pas haar echo toch??

en hier gaat alles goed. Vanmorgen bij de vk geweest, bloeddruk 113/58 en suiker was 4,9 en ijzer 7.7
    baby lag lekker met hoofd naar beneden, hoop dattie niet teveel meer gaat draaien, mja genoeg tijd nog.

Verder is de badkamer bijna klaar, van het weekend kan ik weer lekker in mijn eigen huis douche.
    Ben wel erg uitgeput door de verbouwing, dus ga vanavond optijd mijn bed in

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi meiden
    Heb alles wel gelezen maar even geen zin om te schrijven.

Vanmiddag heeft Logan per ongeluk op me buik gesprongen.
    Heb hele middag harde buiken. Gelukkig geen vocht of bloed verloren.
    Net verloskundige gebeld en moest onder de douche op dat me buik zou ontspannen. Maar heeft niet echt geholpen. Dus zo weer bellen.
    Voel gelukkig wel me meid.

Hou jullie op de hoogte.

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @lucky... oepss verkeerd gelezen.. beckje heeft indd morgen der echo.. der stond overmorgen bij der gister gepostte berichtje ;)

@Gyino.. oepss van Logan... wel fijn dat je de kleine meid nog goed voelt.. maar kan me voorstellen dat je je wel wat zorgen der om maakt.. hopelijk trekken de harde buiken snel weer weg.

17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Happy.. wat een mazzeltje voor jou dan!:D

@Gyino.. en alweer gebeld? Rustig aan meid!!

@LQ.. gelukkig dat het nog geen ontsteking is zeg! Zit je ook niet echt op te wachten!

@Jen.. hoe gaat het met de hond?!

@hier... voel me zwaar klote... echt... de muren komen op me af..! Kan zowat de hele dag wel janken..! :(
    Ik ben zo'n mens die van gezelschap/mensen om me heen houdt en hele dag door kan kletsen! Nou... hier zit ik dan.. al 6 weken in mijn uppie!
    Niemand komt (uit zichzelf) langs.. en ik ga niet smeken/vragen zeg! Hou toch op...

Iedereen roept wel ( en is ook wel waar...) je krijgt er zoiets moois voor terug.. doe het voor je beeb.. nog maar eventjes volhouden!

Jah... ammehoela zeg.. eventjes...! Vreet mezelf nu al op en moet nog 7 weken!! :x

Vriendlief gaat ook nog weg van vrijdagavond tot zondagavond.. nou.. gezellig boel... zo met mezelf....
    Had zoveel leuke uitjes gepland.. miss dat het daarom nu zo 'hard' is..!
    Vanavond voetbal.. (heerenveen-ajax..), morgen naar werk om koffie.. zondag cirque du soleil...!

Niks... noppes.. nada van over!! En wil zo graag weer onder de mensen zijn... :(

Blegh....

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @beertje.. K snap dat je der echt helemaal gek van word... Ik had dat afgelopen maandag.. was der zooooo klaar mee... en ook ik heb t welles dat ik baal dat ik gewoon niet meer altijd kan doen wat ik wil, en dan door men zwangerschaps ischias.. maar dat is ivm jou verplichte rust niet te vergelijken....
    En om indd mensen "verplichten" om langs te komen doe je ook niet.. maar snap heel goed dat je flink baalt en graag onder de mensen wilt zijn..

Enigste wat ik kan zeggen is.. kop op meid! probeer der des ondanks wel van te genieten.,. ook al valt het soms flink tegen...

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hier:
    ik heb niet meer gebeld. na het eten zijn is het voor de rest gezat. en nu ik op de bank zit voel ik me meis heel goed.
    dus maak me geen zorgen meer. huid trekt wel maar moet nog even in smeren met olie heb dat altijd na het douche.
    even iets anders leuks.
    ik had een muziekdoosje van woezel en pip gekocht voor me meisje. logan vond hem vanochtend. "ooh mooi muziekje"
    ik uitleggend at dat voor de baby is. hij trekt aan het koortje en legt het op me buik. "kijk baby mooi muziekje voor jou"
    "vind jij mooi" echt zo schattig.
    nu heeft hij hem in zijn bed omdat hij het zo leuk liedje vond en ook wilde slapen net als de baby.
    de schat.

@ beertje: ik kan me zo goed voorstellen dat de muren op je afkomen.
    kan je je ergens op storten. bijvoorbeeld een serrie van boeken en op tv. ik kan mezelf daar helemaal in verliezen.
    of iets van een hobby? een mooi geboorte borduurschilderij. dan heb je iets om je zelf af te leiden en ben je toch "zinvol"
    bezig.
    en ja het resultaat is mooi maar op het moment is het gewoon even k*t.

@happy: zo jij heb geluk gehad. zo wil je wel shoppen voor je baby hihi

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ja morgen heb ik mijn echo :D
    om 9.15! en ik slaap normaal tot uur of 11 hahahaha
    super spannend! hoop zo dat alles goed is!!

@borduurschilderij, dat klinkt wel heel leuk idd. misschien helpt dat een beetje Beertje?
    iig dikke knuffel van mij, hopelijk vind je iets om een beetje de tijd door te komen.

@hier: heb vreselijk veel pijn in mijn heup/rug... ben benieuwd wat ze morgen zeggen... lijkt alleen maar erger te worden :(

Deel Deze Pagina