Hee meiden, Ik heb alles gelezen maar even geen zin om te reageren. Hier gaat het op zich redelijk. Nu wel weer twee nachten slecht geslapen. Moet met een kussen tussen mijn benen en iets onder mijn buik. Maar krijg morgen van mijn vriendin haar voedingskussen. Die heeft ze niet meer nodig. Dan ga ik daarmee proberen te slapen. Mijn energie level is echt heel wisselend. Ik ben begonnen aan een babyalbum. Ik heb hierin verschillende echo's en buikfoto's geplakt. Daarnaast wil ik een stukjes gaan schrijven voor kleine. En straks een fotosessie van mijn buik, geboortekaartje, geboorte foto's e.d. Heb vanavond wel flinke steken in mijn zij. Dus even rustig aan doen vanavond en proberen te ontspannen.
@beertje; dat niks doen lijkt me ook niks maar Toch sterkte. Friesland is beetje ver weg anders wil ik best eens langs komen hoor Hier slaap ik ook met voedingskussen vind het heerlijk. Vorige zwangerschap ook gedaan en scheelt echt. Heb nog wel redelijk last van mijn bekken dus ben benieuwd of het Nog goed gaat. Heb volgende week weer een afspraak
Hey meiden, zo lekker aan de klets geweest vanmiddag! @Beertje; rust nemen; dat is ook echt vreselijk moeilijk! Helemaal als er van buitenaf geen initiatief komt om je van wat gezelschap te voorzien! En dan je mannetje ook nog weg komend weekend...Als ik dichterbij had gewoond was ik zo naar je toegekomen!! @All; Heb net de kaartjes al besteld bij baby-cards! Had al 1,5 week een ontwerp in mijn winkelwagentje staan en kreeg om die reden per mail een kortingscode toegestuurd voor maar liefst 30% korting!!! Nu heb ik voor 89,- 60 kaarten inclusief 60 gekleurde enveloppen besteld. Je krijgt de enveloppen vooraf toegestuurd zodat je die alvast kunt adresseren en daarna kan je het ontwerp van het kaartje nog helemaal aanpassen naar eigen wens. Bestellen is dan, na de bevalling, op het aanpassen van de geboortedatum na, 1 druk op de knop!! Echt ideaal... Bij bol.com ga ik zo transparante etiketten bestellen om de enveloppen te adresseren. Is dat alvast van het lijstje afgestreept!
@Lucky; Nee geen last van verbouwingsstress...Ben er van overtuigd dat het gewoon ruim op tijd klaar zal zijn... Kan verder ook niks bedenken waar ik stress over moet hebben. Vandaag alweer de hele dag hoofdpijn, maar ga morgen toch proberen te werken. Ik zie wel hoe het loopt... Wat fijn dat jullie badkamer komend weekend al klaar is!!!
@Jen Oke gelukkig dan kan je dat afsluiten Ik weet van een client van mij die ook hoge bloeddruk had en veel hoofdpijn, zij heeft haar voeding aangepast, zo min mogelijk zout en veel groemte en fruit en gaat stuk beter met haar Ik ga nu lekker slapen meiden Truste!
Goedemogen meiden, aangezien ik vanmorgen alweer met een pijnlijk lijf EN hoofdpijn uit bed kwam, heb ik mijn afdelingsdirecteur zojuist gebeld dat ik er vandaag in ieder geval niet ben... Hij was erg vriendelijk, adviseerde om wederom contact op te nemen met de bedrijfsarts, mede gezien de stijgende bloeddruk en de wat achterlopende groei van beebje. Hij zelf ziet geen heil in nog minder werken en wil van de bedrijfsarts weten wat we hiermee aan moeten. Hij gaf duidelijk aan; "begrijp me niet verkeerd, ziek is ziek. daar wil ik niet te luchtig over doen en ik kan niet voelen wat jij voelt". Al met al dus een heel fjn gesprek! Ga nu de bedrijfsarts contacteren om de afspraak van 26 april naar voren te halen en met hem te kijken hoe we dit moeten gaan doen, maar het ziet er naar uit dat ik voorlopig (of misschien wel definitief) volledig thuis kom te zitten.. Zo, zijn jullie weer op de hoogte; duik ik nu mijn mandje weer in!
En daar is ze weer; bedrijfsarts ondertussen ook gesproken en de komende 2 weken moet ik thuisblijven! 26 april een afspraak staan om te kijken hoe het dan gaat....
@ jen balen meid dat het niet lekker gaat. Hopelijk doen deze aankomende weken je goed. @ beckje en en en..... Hier: net de kraamhulp gesproken waarschijnlijk is dr kraamhulp die ik bij Logan had niet meer bij hun in dienst maar ze heeft nog wel contact met haar dus gaat kijken of ze iets voor me kan betekenen. Zou het super fijn vinden om haar weer te krijgen was echt een geweldig mens namelijk. Ik krijg 49 uur hulp en mag eventueel meer aangezien ik goed verzekerd ben. Das ook erg prettig. Nu al ruim 1 uur bezig met Logan aan het aan kleden. Maar heb geen zin om er achter aan te rennen. Heb nog geen last van me bekken wil dat graag zo houden. Hij is erg jankerig op het moment baal best want ben tot 21.00 alleen thuis. Wilde even naar buiten maar het begint weer te betrekken hier grrr. Goed ik ga nog een poging doen.
Hoi allemaal, Ik ben hier steeds weinig. We zijn bezig met de tuin en andere klusjes in huis, dus elke vrije dag zit daar in en s avonds ben ik zo moe. Ik lees wel tussendoor steeds mee. Ben benieuwd Beckje........ @Jen: balen zeg!!! Hopelijk helpen 2 weken volledig thuis iets! We moeten nog best een eind. @Beertje: jeetje wat een pech heb jij de laatste weken. Heel veel sterkte met niks doen. Ik kan het ook niet goed! Verder heb ik niet echt iets onthouden. Ga nu weer thuis aan de slag!
Meiden.. dankjewel voor de lieve woorden..! Had gister echt het dieptepunt bereikt geloof ik... Normaal ben ik niet zo van het zelfmedelijden maar gister voelde ik me echt zooo zielig..! Natuurlijk baal ik nog steeds.. maar zie het nut nu weer wat van die verplichte rust in... @LQ... weet je wat het is.. Het verschil is dat jij pijn hebt.. van die ischias .. ik heb nergens last van! Jah oke heb die kous om mijn poot zitten maar die doet me geen pijn! Enige momentje dat ik pijn heb is vaak rond 18uur als ik mezelf moet prikken.. 1 minuutje.. Dus wat dat betreft denk ik dat jij het zwaarder hebt wel.. maar des te moeilijker voor mij om rust te nemen omdat ik nergens last van heb! :x @Jen.. rustig aan meid.. dan maar weer lekker 2 weekjes thuis!! @Beckje... en en en?!?! @Happy.. jaaaaah lekker he zo'n voedingskussen! Ik heb hem toen gekocht toen mijn been van lies tot teen ingezwachteld was..! Deed zo'n pijn toen..! Wist niet hoe ik moest liggen! Nou inmiddels heeft vriendlief hem ook ontdekt.. haha! Hij slaapt er nu nog vaker mee dan ik! @Hier... kraambed is net gebracht..! Vanavond in mekaar zetten en dan kan ik tenminste overdag ook beneden 'rusten' ...! Zal kijken of ik ergens een 1 pers. dekbed weg kan trommelen... BTW... iemand nog leuke ideeën/tips voor een film die je gekeken moet hebben?! Heb tijd zat.. maar weet nooit zo goed wat ik zal downloaden..!? Dus... iemand ?!!
@Beckje; Yeah!! Super meid; en een snel hartje is volgens de fabels een meisje...... (Bij klopt het weer, net als bij Esmay)
@ beckje kan de foto op me mobiel niet ziet maar fijn dat alles goed is. @ Beertje. Leuke films/ serries: Tutors: over het engels koningshuis. Twillight: vampiertjes altijd goed. Game of throns: fantasie serrie deel 2 wordt nu uit gezonden hopelijk of 2 weken te downloaden. Adventures of merlin: seizoen 3 is pas op tv geweest maar fel 1 en 2 zijn ze vergeten.uit te zenden. Erg leuke serrie maar je móet er tegen kunnen dat de verhaal lijn anders is dan de werkelijke arthur legende Borgia: de tegenhanger van furore speelt in de zelfde tijd af maar dan in rome. Vond hem zelf iets minder maar wel de moeite waard om te kijken. Mm ga nog even nadenken kom nog wel op wat meer leuke serries. Maar hier kan je zeker even mee vooruit.
haha wie weet zullen het pas in november weten, maar ach, als het maar helemaal gezond en vrolijk is/word
hey meiden @beckje gelukkig een goede echo! en zoals Jen al zei een snel hartje is een meisje is geen fabeltje hoor is echt zo @jen vervelend dat je je weer zo rot voelt, maar gelukkig een goede reactie van je manager hierop. @all zo vandaag gewerkt, ben blij dat de dag erop zit. Mijn vriend is eten bij zijn ouders met mijn dochter, dus ik lekker ene pizza in de oven en ga plat op bed tv kijken zo. Van het weekend beetje opruimen in huis verder uitrusten want als ik zo nog verder moet aankomende weken dan gaat dat hem niet worden.
Hey meiden. Vroeg me of hoeveel jullie al aangekomen waren. Ik stond vanochtend op de weegschaal en woog 69,8 ben dus nu 6,5 kilo aangekomen. Vond het nog best netjes. Als het zo door gaat wordt het minder dan bij Logan maar in de laatste weken gaat het natuurlijk het hardst. Zo ik ga bank hangen ben kapot. Zit totaal niet lekker in me vel. En alles is op moment even te veel. Met me moeder afgesproken dat zij hier elke donderdag avond is. Zodat ik de avond niet alleen hoef te doen. Logan is echt een schatje maar elk huiltje is me gewoon te veel. Baal een beetje van mezelf gelukkig had me moeder het door en hebben een goed gesprek gehad. Heb het idee dat alles moeten is op het moment en dat trek ik niet. Ken niet van mezelf totaal niet. Maar gaat goed komen.
@Gyino; Ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen, ook best beschaafd vond ik! Merk wel dat het nu wat harder begint te gaan; tot 4 weken terug was het 2 kilo en nu in de afgelopen 4 weken alleen al 2 kilo erbij... Goed dat je een fijn gesprek hebt gehad met je moeder meid! Let op jezelf hè, als dit gevoel blijft zou ik dat wel ff melden bij de VK! Dikke knuffel voor jou!!
@Lucky; Let jij ook op jezelf meid?! Niet jezelf voorbij rennen hoor.... daar heeft niemand iets aan... En voor wat mij betreft; ik had morgen (als ik geen hoofdpijn zou hebben bij het opstaan) gewoon willen gaan werken. Maar de bedrijfsarts vind de situatie met bloeddruk en groei wel als "alarmerend" en heeft me dus volledig thuisgezet. Ik weet niet meer wie het vroeg trouwens over mijn bloeddruk, maar normaal zit ik op 110/60, max 110/65. Nu zit er al vanaf het begin van de zwangerschap een stijgende lijn in en zit ik ondertussen op 130/80. Op zich niet heeeel hoog, maar voor mij wel te hoog...
Zo meiden, ik ga ook mijn mandje eens opzoeken. Hopelijk vannacht wel in 1 ruk doorslapen; de afgelopen nachten word ik steeds wakker omdat ik pijn krijg omdat ik te lang in 1 houding heb gelegen... voelt alsof je aan het doorliggen bent... Truste meiden!
Goede morgen! @ beckje goed nieuws hoor! Altijd fijn om te Horen dat alles goed is. Dus jullie willen het geslacht niet weten? @jen wel lekker hoor ff thuis dan hoef je tenminste ook niet aan werk te denken. Hopelijk geeft dat je rust. Hier komt m'n moeder straks en gaan we de babykamer behangen