De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    goede morgen dames...

Vandaag een lekker dagje vrij.. zo net ff heerlijk online geshopt bij wehkamp... ( ze hebben hier 'n hoop positie mode in de outlet.! scheelt soms 50% ).. verder vandaag lekker rustig aan doen en vanavond op verjaardag bij m'n broer

@Beckje.. wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.!!

@jen... balen dat je nou eerst thuis zit.. hopelijk heeft het wel goede effecten op je bloeddruk en de kleine..! ( ik was trouwens de gene die vroeg na je bloeddruk ;) )

@happy... succes met behangen!

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
  3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LQ; wowie da's een mooi buikje!!

@All; vandaag even flink op marktplaats gespeurneusd en iemand gevonden die dinsdag langskomt voor een prijsopgave om onze achtertuin leeg te ruimen. Helemaal achterin hebben we zo'n 4m2 vol staan met allerlei rotzooi en we komen er zelf maar niet aan toe om dit naar de stort te brengen. Volgens zijn beoordelingen op marktplaats is hij vrij goedkoop en levert goed werk! Mocht de prijs bevallen dan kan hij de klus meteen klaren op diezelfde dag; dat zou dus echt helemaal geweldig zijn!!! :D
    Hij demonteert ook ons oude (kapotte) zonnescherm... (en misschien, als ik hem even lief aankijk als hij toch bezig is, kan hij de nieuwe ook ff ophangen... :D :D :D

Dan kunnen wij ons verder concentreren op de binnenboel...

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

@aankomen
    ik ben nu ong 4 kilo aangekomen. Niet erg veel dus, maar zal vast idd de laatste weken wel wat sneller gaan als ik niet meer hoef te werken.

@Happy
    gelukt met behangen?

@Jen
    ja ik loop mezelf weleens voorbij, maar wil zo graag alles op orde hebben. Gelukkig zijn er wel bijna dus dan kan ik echt mijn rust gaan pakken
    en zou fijn zijn als die man je klusjes kan doen, kan je die weer van de lijst halen

@lq
    lief buikje!

@all
    zo vandaag naar Blijdorp geweest met mijn paps. Dochtertje is nu lekker moe dus gaat bijtijds naar bed. Mannetje gaat zo voetballen heb ik lekker tijd voor mijzelf.
    Morgen eerst naar de Primark en daarna de douche soppen want ja dames die is klaar :D me is happy!!!!
    Ook de wc is opnieuw gedaan dus morgen ook soppen en dan kan ik de bergen was weer wegwerken die er verzameld is.
    Dan gaat mijn vriend volgend weekend onze slaapkamer weer in orde maken en dan zijn de klusjes zo goed als gedaan. Heeeerlijk.
    Nu zo lekker op eb tv kijken want heb echt teveel gedaan vandaag en dat voel ik goed aan me harde buik, weer even stapje terug

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beckje: mooie echo hoor. al een echt mensje he.

@ jen: en een beetje lekker geslapen.
    * ooh heerlijk zo'n iemand die je komt helpen.

@ happy: en hoe staat je mooie behangetje?

@ lq: mooie bolletje hoor.

@ lucky: ooh heerlijk je badkamer klaar. geniet van het soppen morgen hihi.

hier:
    vandaag de hele dag gewerkt viel best mee. gelukkig nu geen 3 maar 1 buitendiensten. dus dat houd in nog maar 1x 30 minuten
    op me benen staan. en dat bevalt veel beter.
    lekker low level gedaan. had helemaal niks voor bereid. vond het wel prima zo.
    kids iets minder maar dat is dan maar eens jammer voor ze.

stucatdor heeft eindelijk terug gebeld morgen komt hij voor de prijs opgave. ik wil het zo snel mogelijk gedaan hebben
    want we zitten er echt op te wachten. kunnen nu gewoon niet verder.

heb ik vorige week mijn gitaar verkocht via mp. 100 euro best lekker om eerlijk te zijn.
    nu kreeg ik die zelfde avond nog een mail dat de hals gebogen is en los zit van de kast.
    of ik misschien wist waar ik hem gekocht had en of ik misschien nog de bon had.
    krijg ik vanavond een mail dat hij geen reactie van epiphon krijgt en dat hij hem terug wilt brengen.
    uuuh tja het is mij nooit op gevallen dat er iets los zat en dat de hals gebogen was.
    anders meld je dat neem ik aan wel.
    de meneer heeft hem ruim 20 minuten in zijn handen gehad en heeft hem hier ook nog gestemd.
    er is hem hier niks op gevallen. nu weet ik niet heel veel van gitaren maar dit zijn toch dingen waar je op let als
    je er 1 koopt zeker tweedehands via mp.
    ik snap hem best wel zou ook goed de balen hebben en het erg velenend vinden als ik me geld niet terug krijg.
    maar aan de andere kant ik ben geen winkel en net als bij koningendag gerantie tot aan de deurmat.
    ik weet ook niet wat hij er mee gedaan heeft.
    maar toch speeld je geweten op.
    wat zouden jullie doen in zo'n geval?

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; Nou vooral als hij dat ding gestemd heeft en zo lang in zijn gehanden heeft gehad, had hij het bij jullie al moeten zien. En het is nu dus een week geleden dat hij is geweest? Dan kan hij gewoon de hoogste boom in die er bestaat! Dan had hij de volgende dag meteen moeten melden, maar dan nog had hij bij mij zijn geld niet terug gekregen; gekocht is gekocht en inderdaad; garantie tot de deurmat... het is géén nieuwe hè...
    En jij bent je van geen kwaad bewust geweest!

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    nee hij heeft het wel die zelfde dag gemaild wat er mis was.
    het voelt ook zo dubbel.
    het is namelijk best een oprechte man toen hij hier was.
    en ook nu is hij niet lelijk of zo in de mail.

blijft lastig. voelt ook niet goed om hem er mee te laten zitten.
    is echt wel eens weer wat voor mij om dit mee te maken als ik iets verkoop.

8. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ik dacht kom laat ik ook gelijk mijn buikje weer eens showen.
    deze is van vandaag.

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Tsja dat is best vervelend, maar ja.... jij hebt hem gewoon met een schoon geweten verkocht. Dan had hij bij jullie gewoon beter moeten kijken....

Heeft hij er ten opzichte van de waarde van die gitaar veel of weinig voor betaald, met die € 100,-?

Mooi buikje hoor!!! Ook al zo beschaafd!

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    ff copy paste vanuit een ander topic;

Hoi hoi,

Weer ff binnen vallen. Vandaag weer een echo gehad om te zien hoe of wat en wat denk je? Gezond babytje, 10 weken en 1 dag (was dus ook nog eensverder dan ik dacht!!) en met hartslag!!!! Je snapt wel dat we super blij zijn, maar ook erg boos op die andere VK binnen die praktijk die zo snel de deur dicht gooide na die eerste echo. Had ze het gewoon zelf fout gedaan!!!

Maar goed, we zijn 8 november uitgerekend en ons frutseltje bewoog heerlijk veel, we zagen armen en benen, navelstreng en dat prachtige hartslagje!!!

:D :D

@Gyino: mooi buikje hoor!

@LQ: wat een schattige benaming; bolletje haha. Mooi bolletje.

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ karma: oooh wat heerlijk. Wat een super nieuws. Daar wordt een mens blij van op de vroege morgen.
    Wat zullen jullie een spanning hebben gehad afgelopen week.
    Wat een vervelend mens dat ze gelijk alles dicht gooide.
    Gelukkig hebben jullie gewacht tot dat je deze echo hebben gehad voor je stappen ondernam.
    Geniet er van. Dikke digi kus van mij en kabouter.

Hier een heerlijk nacht gehad lig nu nog op bed ga zo nog even me ogen dicht doen.
    Straks kont de meneer voor de muren en daarna vloerbedekking uit zoeken voor de kamers.
    Tot vanmiddag.

12. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @karma
    Jeetje meis was een goed nieuws!! Maar ik zou die vk wel ff de waarheid zeggen zeg wat een stom gedrag. Neem aan dat je nu een andere vk hebt?
    Ben erg blij voor jullie!

@gyino
    Jeetje lastige situatie
    Aan de ene kant zeg ik dattie wel lang genoeg de tijd heeft gehad bij jou thuis om het te controleren, maar snap ook dat je moeilijk vind om tegen hem te zeggen pech gehad

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Dank jullie wel :)

En ja, ik heb nu een andere maar ga toch naar een gyn uiteindelijk. Krijg daar alleen de 12 weken echo nog en ik wil nog een gesprek met die andere doos. :S

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @karma: gelukkig! Wat een heerlijk nieuws! Wat een stress moet dat geweest zijn. Zeker wat van zeggen!

15. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik ben even flink aan het inhalen met bijlezen.
    Maar ik wilde even laten weten dat hier alles nog goed gaat.
    We zijn heel druk geweest met nieuwe huis kopen en oude huis in de verkoop doen. En dat is nu allemaal klaar, gister hebben we getekend voor het nieuwe huis. En volgende week krijgen we de sleutel!
    Dan moet er nog van alles worden gedaan, stuken, badkamer, keuken en vloeren. En dan hopen we er begin juni in te kunnen.

Verder gaat het met mij goed, ben deze week toch maar begonnen met het dragen van een positiebroek. Buikje begint nu echt te komen. En ik ben donderdag voor de tweede keer naar yoga geweest. Werkt erg ontspannend.

Nu ga ik verder lezen hoe het met jullie allemaal is.

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Burningkarma; wat een supergoed nieuws meid!!! En wat ontzettend slecht van die eerste VK, waar heeft die in godsnaam naar zitten kijken?? Het kan toch niet zo zijn dat het vruchtje ineens zo ontzettend hard gegroeid is dat het vorige week niet, en nu wel zichtbaar was....?! Maar goed; geniet er van meid!

17. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Karma, jeetje ik schrok al van je berichtje. Maar gelukkig is alles toch goed! Wat heeft die vk je laten schrikken zeg.

18. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @karma, wat een fijn nieuws! en zelfs al verder dat je dacht :D
    @puma: met 25w eerste positiebroek :D das zeker knap! en zit het nu allemaal wat lekkerder?

Verder weet ik het even niet meer, kamertje ben ik echt superblij mee, zal even een foto erbij doen

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Iemand nog interesse in de groen klamboe? ik wil graag een roze :)

20. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een schattig behang Happy.
    En m'n broek zit inderdaad lekkerder nu. Alhoewel ik bij m'n gewone broeken pas aan het eind van de dag last kreeg.
    Vandaag nog een zwarte positiebroek en een grijze 3/4 broek erbij gekocht bij prenatal en ook nog twee shirtjes. Een met streepjes en bloemetjes en een oranje met een kroontje (vond m'n man leuk)

Deel Deze Pagina