Liefwondertje@ heel veel succes maandag, ik vind dat je gewoon mag komen als je dat wilt je hoort bij stoppen met de pil juli... Fijn dat je een forum hebt met vrouwen die hetzelfde probleem hebben als jij...
Hallo dames, Ik ben nu echt even te moe om alles te lezen. Maar even een kort berichtje om te laten weten dat ik het nog doe. Ik las dat er weer twee zwangere bij zijn, gefeliciteerd allebei! Wij hebben afgelopen dinsdag getekend voor het nieuwbouwhuis en zijn dus erg druk met van alles. Het huis wordt als het zo doorgaat eind maart opgeleverd dus zijn wij op zoek naar keuken/badkamer/vloer enz. Verder zit ik nu met m'n werk ook weer in een drukke periode. Rapporten en besprekingen. Het lijkt me leuk om een keer af te spreken, ik woon in Leiden, het zou ook hier mogen als dat handig is. Of in het nieuwe huis, maar dat duurt nog even. Verder heb ik 19 maart de 20 weken echo dus dan horen we wat het wordt!
Ons lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 10 November 2012 - FV - Ziekenhuis Afspraken Beertje --> 1 Maart afspraak VK Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Jen27 --> 13 maart 3de afspraak VK Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) Puma82 --> 19 maart 20 weken echo/geslachtsbepaling LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Luckyblue --> 21 maart controle vk Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Gyino --> 30 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo BurningKarma --> 4 april 9.50 uur Intake VK (zonder echo) Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje
Spanned Puma! Heb je al een voorgevoel? Hier vandaag heerlijk uitgerust wakker geworden. Vandaag is mijn NOD die natuurlijk niet komt maar toch voelt het als een soort van mijlpaaltje haha. Ik kijk ook steeds weer even op de testjes, just to be sure. Mijn buikpijn is minder geworden, het is nu meer rommelen. Maar goed, er gebeurt ook heel veel nu in mijn lijf natuurlijk! We gaan zo naar mijn schoonmoeder om het haar te vertellen. Wij maken er naar familie en close vrienden geen geheim van.
Ik denk een jongen ook omdat ze dat in het nub topic zeiden. Maar een meisje vind ik ook nog steeds erg leuk. Even voor degene die nieuwsgierig zijn hier gaan we wonen: Van steiger naar stad. De Groenoord nieuwbouwwoningen — hallennaarhuizen.nl En dan zo'n bruine met een puntje. Zo nu ga ik douchen, we gaan straks naar een badkamerwinkel.
Wauw, mooie huizen zeg, en heerlijk zo aan het water. Wij wonen sinds bijna een jaar in een nieuwbouwwoning. Heerlijk al wonen we nog wel in een bouwput. Gelukkig op de buitenste ring.
pfff even mijn hart luchten hoor... ben helaas in 2005 mijn moeder kwijtgeraakt aan leukemie.... heb het idee dat ik er in mijn hoofd helemaal alleen voor sta. mijn vriend wil pas met12 weken het grote nieuws naar zijn ouders brengen.... en ik sta daar met mijn vragen en dingen die ik niet even zo kwijt kan... en van hem komt ook niet ff de vraag: hoe voel je je... heb het er gewoon ff gigantisch moeilijk mee dat ik niet even mijn moeder om raad enz kan vragen en ff het leuke nieuws kan delen... had het aan een goede vriendin van mijn moeder verteld. die kwam meteen met kleertjes aanzetten enz. ja lief... maar dat heb ik niet nodig nu... heb gewoon even een knuffel nodig en iemand die naar me luisterd... ipv kleertjes terwijl het nu toch nog alle kanten op kan gaan
Lieve Beckje; jeetje meid dat is niet niks om deze grote verandering in je leven niet met je moeder te kunnen delen! En ik begrijp heel goed dat je hierin meer steun van je mannetje verwacht, maar probeer te onthouden dat mannen dit soort dingen gewoonweg niet zien.............Helaas! Ik heb een paar jaar terug ook een vervelende periode gehad (burnout) en kreeg totaal niet de steun die ik verwachte van mijn mannetje... (maar ook ik vertelde hem niet hoe ik me precies voelde en dat ik zijn steun juist zo hard nodig had) tot het bijna zover was dat de bom echt barste en ik toen ineens alles op zijn bordje schoof... Dat had ik dus veeeel eerder moeten doen, want onze band is toen zoveel sterker geworden en 360 graden gedraaid (in de goede richting) Lieve schat; probeer hem zoveel mogelijk bij jouw gevoel te betrekken. Leg hem alles uit tot op het naadje, ik denk toch wel dat je dan veeeel meer begrip van zijn kant zult krijgen! (Vergeet niet; mannen komen van Mars en vrouwen van Venus) Dikke knuffel voor jou!
@Beckje.. Meisje.. zeg het gewoon tegen je vriend! Echt waar.. hij moet het gewoon snappen dat je behoefte hebt aan wat extra aandacht omdat je je gewoon nog erg onzeker voelt! @Burningkarma..(toch?!) GEFELCITEERD!! @Hier... Sorry heb van alles bij gelezen.. maar geen puf/energie om te reageren.. wilde alleen melden dat ik afgelopen woensdag dus naar de huisarts ben geweest met mijn dikke been... Hij heeft me gelijk doorgestuurd weer naar het ziekenhuis voor een echo om trombose (weer) uit te kunnen sluiten... Die vrouw zette dat ding op mijn lies.. ikke janken.. van de pijn.. en ze haalde hem een seconde later ook weer af.. en zei.. meid.. het is overduidelijk trombose.. :x Mijn ader in de lies zat bomvol.. en ook bij mijn knieholte gekeken en ook daar bomvol.. Ben nu van lies tot dikke teen ingezwachteld.. en moet mezelf elke dag antistollingsmiddel inspuiten.. in.. mijn buik! Eng idee.. omdat ons jochie daar ook woont! Moet dinsdag naar de gyn. in het ziekenhuis.. aangezien ik nu echt rondom bevalling me hatseflats moet melden in het ziekenhuis om mijn stolling te laten controleren.. want jah een verlengde stolling bij een bevalling is niet handig.. aangezien je zo bij een normale bevalling al liters kan verliezen! Dus.. even in het heel kort mijn verhaal.. voel me klote.. voel me waardeloos.. voel me vies..(kan niet douchen..) voel me ... slecht..! :x Enige voordeel is.. vk is aan huis geweest donderdag.. en mijn bloeddruk was laag.. 114/72... nou.. yeah.. toch een voordeel uit deze hele rommel!
Jeetje Beertje, dat klinkt niet best allemaal. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. @ Beckje ik vind ook je vriend de beste en eerste persoon waarmee je over zoiets moet kunnen praten. Vandaag 3 uur bij een badkamerzaak gezeten. Maar we kwamen veel te duur uit...
@Beertje: nou balen zeg! En inderdaad een lichtpuntje dat je bloeddruk dan wel laag was! @Beckje: Ik snap je gevoel maar je moet echt met je vriend praten. Hij kan allemaal wel zo simpel denken maar jij bent degene die dit zo voelt. Als je het hem uitlegt dan kan hij er misschien ook wat mee. Als is het maar dat ie je gewoon tegen m aan laat lullen. Echt, hij wilt er toch voor je zijn door dik en dun? *hug*
@Beertje; meid wat een pech heb je! Sterkte ermee...... @All; zo vandaag lekker dagje gehad, vanmorgen Esmay naar de generale repetitie voor haar balletvoorstelling gebracht, tegen de middag weer opgehaald, thuis een boterhammetje gegeten, beetje gepoetst, boodschapjes gedaan, oude babykamer is opgehaald, toen nog even het centrum in geweest (2 nieuwe uitdagendere puzzles voor Esmay en een tas voor mij gescoord) net een hapje gegeten en zometeen ons dametje weer klaarmaken voor de voorstelling van vanavond! Ze moet er om 19.00 uur zijn, kan om 20.15 uur weer opgehaald worden. In de tussentijd ga ik even lekker in bad! Bij thuiskomst Esmay even wat drinken, douchen en naar bed en dan gestrekt op de bank... Ben helemaal gesloopt, last van onderrug en heupen/benen niet normaal..... Moet echt een tandje terug doen eigenlijk... Morgen is het wat relaxter, dan hebben we alleen 's middags nog een voorstelling van Esmay en verder lekker niets op de planning! Als het weer zulk weer is als vandaag eens even de tuin een beetje aan kant maken denk ik... Fijn weekend verder allemaal!
Heeft iemand hier alsjeblieft een tip voor als je jeuk hebt onder je verband? Lees overal verhalen over breipennen enzo maar ik kan er niks 'bij in steken' omdat het aan mijn huid vastgeplakt zit..! Verga van de jeuk....!!
@Beertje; nee sorry meid niet in die zin dat je er zelf iets aan kunt doen.... Maar ik zou wel de huisartsenpost bellen hoor!! Misschien zit het gewoon te strak of hebben ze iets om je van de jeuk te verlossen...