De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @karma: zat in eens te denken zou het kunnen dat r 2 vruchtjes waren waarbij 1 het mis is gedaan. Misschien dat ze na het zien van dat 1e vruchtje niet heeft gekeken. Zal nog stom van der maar het zou wel iets kunnen verklaren.

@ happy: ooh wat een leuk kamertje. Nee sorry ik ga voor rood dit keer.

Hier: een lekker dagje vandaag. Stucador is geregeld komt maandag en dinsdag.
    Vloer komt de 24ste en in het weekend er tussen komt me vader helpen met schilderen. Dan kunnen we in het weekend voor koninginnedag de laatste dingen doen. En dan Logan na de vakantie in de efteling naar zijn eigen kamer.
    Heerlijk gewoon om te weten dat het einde inzicht is.

Vandaag ontzettend leuke kleertjes gekocht voor me meid. De eerste die ik zelf heb gekocht.
    Zal vanavond een foto proberen te plaatsen. Voor Logan heb ik een echt kruimeltjes pet gekocht het staat hem geweldig.

Nu even voor het eten zorgen en Logan naar bed brengen. Is de hele dag wakker geweest en nu erg moe.

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik denk het niet want ik heb niet gevloeid, nog niet eens spotting.

Wat voor kleertjes heb je gekocht? :)

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Dat hoeft niet hoor. Mijn zusje is ook 1 van een tweeling en dat vruchtje is opgenomen in het vlies. Maar was een idee.

Ik heb een paar jurkjes gekocht en een pakje. Echt te schattig. Maar geen roze want daar heb ik al zoveel van. Hihi

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    dit zijn de twee jurkjes

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    en dit is een pakje dat ik gekocht heb.

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hee dat pakje heb ik in maat 98 met andere print voor mn dochter haha. Lekker voor de zomer. Lieve jurkjes ook!

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
  8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; wat fijn dat het einde in zicht komt!! Hier begint het ook ineens hard te gaan; alle spullen zijn in huis/ besteld en onderweg. Hebben nu als streefdatum eind april klaar te zijn met de speelkamer, gaan er even vanuit dat dat mannetje dinsdag niet al te veel geld wil hebben en de tuin dus leegmaakt en dan kunnen we ons in mei richten op de babykamer! Heerlijk idee....
    Wat een gave kleertjes zeg!

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @gyino wat leuk al die jurkjes ;)
    @beckje; mooie kamer en leuke wagen !
    @jen; hopelijk nog wat over van het budget voor de babykamer.

Hier vind ik dat het mooie weer maar eens moet komen. Wil zo graag de tuin af hebben op m'n mans verjaardag 8-5. Moeten gras en tegels er nog uit halen. Wat dingen naar de
    Gemeente brengen en weer tegels en gras erin leggen. Dan kan Bart eindelijk naar buiten, wil echt zo graag dat het af is.

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    We gaan zo winkelen in den haag. Eerst een rit van een uur in de auto naar mijn schoonvader in Zoetermeer. Niet zon zin in en hoop dat ik
    Niet zon last krijg van m'n bekken. Heb m'n oefeningen goed
    Gedaan dus gaat nu goed maar moet wel veel zitten en uitrusten tussendoor. Jullie nog plannen voor de zondag?

11. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@gyino
    leuke kleertjes!
    soms vind ik het jammer dat ik niet weer een meid krijg, omdat je veeeeel leukere kleertjes hebt dan. Maar soms zie ik gelukkig ook wel hele leuke jongens kleren
    en fijn als Logan dalijk lekker in zijn kamer kan.

@Beckje
    leuke spullen hoor!

@Happy
    zou wel lekker zijn als er mooi weer komt en dat jullie dan de tuin af kunnen maken.

@all
    zo gister hard de badkamer en wc gepoetst en daarna heeeeerlijk onder de douche gegaan. Pff wat ben ik blij dat ik weer in mijn eigen huis kan douche.
    Gister ook nog even naar de Primark geweest, wat kleertjes gekocht en later bij mijn broer op visite want die was jarig.
    Vandaag was eigenlijk de planning om gewoon het huis een beetje te doen en de vele bergen was, maar heb mijn mannetje lief aangekeken of hij aub verder wilde gaan aan onze slaapkamer.
    De laminaatvloer moet gemaakt worden want die was een klein stukje nat door de lekkage van de badkamer en als die gemaakt is nog ene kast halen bij ikea dan kunnen we alles op zijn plek gaan zetten :D
    Dan zijn het alleen nog wat details in het huis en is het klaar :D:D

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb alles weer gelezen, maar het gaat direct mn hoofd weer uit (dementie??? haha).

Burning karma, wat een goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd!!!

Hier is dit weekend de tuin leeggehaald. Dus nu kijken we op een lelijke zandvlakte uit. Maar het is maar voor een week of 2, dan zullen we weer een mooi uitzicht hebben. Ik ben wel helemaal kapot van het weekend en mijn benen zijn zo vermoeid, dus vandaag die ik niks meer.

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Dank je! En klionkt bekend van die dementie. K open altijd een ander venster en lees in de ene en reageer meteen in die andere haha.

14. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is inderdaad slim burning karma!! Pff, ik heb zo'n last van mijn benen. Gisteren de hele dag gelopen en gisteravond en vandaag voelt het alsof ik de marathon heb gelopen. Daar heb ik normaal nooit last van! Hoort dat erbij?

15. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Hallo allemaal hier ben ik weer ik heb alles heel snel doorgelezen.

Positiekleding draag ik al veel shirtjes zijn al echt te kort en heb al een behoorlijke buik ik ga van de week een foto posten.

Ik voel de baby nog niet echt denk ik soms voel ik iets en als ik heel actief ben geweest dan voel ik wel snelle hartslag op me buik.

De vakantie was heel fijn ik heb me goed ingesmeerd tegen zwangerschapsmasker en goed opgelet met eten. Helaas was er woensdagmiddag toen we wilden gaan snorkelen op Phi Phi eiland het tsunamialarm afgegaan en schreeuwde een man run run tsunami is coming ik snorkelflippers uit alles laten vallen en samen naar hoger stuk gerend wat goed werd aangegeven me man had reddingsvest aan voor snorkelen (had ik niet meegenomen vind zonder fijner) en gaf het tijdens het rennen aan mij ik wist niet dat ik zo lang zo hard een berg op kon rennen bovenin stonden poolvilla's met uitkijk op zee en daar hebben we 3 uur staan wachten we waren doodsbang en iedereen was in paniek, kinderen huilen mensen probeerde te bellen, wij hadden ook mobiel in tas zitten en me man had de tas nog wel gepakt dus wij ook... Onze hartjes gingen heel hard en ik wilde rustig blijven want stress is niet goed voor de baby, de dag erna gingen we naar Phuket en het was de dag van nieuwjaar in Thailand en iedereen liep elkaar nat te gooien met emmers en waterpistolen, ik werd daar heel chagerijnig van en heb vervolgens op de hotelkamer een uur lang gehuilt ik was de dag ervoor zo bang dat we ons meisje nooit zouden zien... Voor ons geen eilanden en Azie meer... Ben zo blij weer thuis te zijn.

Ik heb woensdag 20 weken echo ipv morgen omdat ik morgen op gesprek ga voor de opdracht die ik waarschijnlijk krijg voor me nieuwe baan... Dus nog even geduld wat ik nu niet heb...

Ik heb de rest gelezen maar me aandacht had ik er niet helemaal bij... Ik ga nu gewoon alles weer volgen

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Elisatje wil je toch ff een cyberknuffel geven hoor. Dat is ook echt super eng om mee te maken en dan inderdaad ook nog die angst van je meissie nooit zien. Gelukkig was er niets aan de hand en is er niets gebeurd.

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Oh wat fijn dat jullie bijna klaar zijn! Dat moet een goed gevoel geven....

@Dotty; Hey meid, fijn weer even wat van je te horen! En lekker hoor, dat de tuin nu helemaal leeg is! Nog ff zandhaas spelen en dan hebben jullie een prachtige tuin!

@Elisatje; Welcome back! Maar jeetje, wat een beleving zeg....dan flitst wel even je hele leven aan je voorbij!

@All; Hier heeft mannetje vandaag bijna alle elektra geregeld in de "speelkamer", komende avondjes nog 2 kleine dingetjes afmaken en komende zaterdag komt mijn schoonvader helpen om het laatste wandje en het plafond van gipsplaten te voorzien! Dan kunnen we naadjes en gaatjes gaan dichtsmeren, verven en inrichten! Dat is dus met een weekje wel klaar, want ik kan niet wachten!!

Mannetje voor het leeghalen van de tuin gaat door! Dus dat is dinsdag ook een afgeronde zaak... :D :D :D

En dan gaan we begin mei starten met de bovenverdieping; eerst de babykamer natuurlijk! En daarna nog even klein klusje op onze kamer en vervolgens alle deuren en kozijnen van een likje verf voorzien. Daar geef ik ons een maand voor en dan zijn we helemaal klaar!!! :D

Dus dan ben ik nog ver voor de 30 weken...., valt weer enorm mee dus...!!

Nu lekker 2 weken relaxen; heb me voorgenomen er echt even goed van te genieten gewoon! Als Esmay op school is even een dutje doen om bij te tanken en verder alles op z'n dooie gemakje.. Dan komt het vast helemaal goed!

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi meiden.

Heb net heel naar bericht van me werk gehad.
    Een collega heeft een hersenbloeding gehad en het is zo dusdanig erg dat er veel.vitale functies zijn uit gevallen.
    Wat we begrepen móet familie morgen beslissing nemen of ze haar kunstmatig in leven houden.

Ben net op school geweest om met elkaar dingen.te regelen.
    Het is zo onwerkelijk.
    Hen vrijdag nog met haar gewerkt en overleg gehad.

Ga nu even tv staren in de hoop dat konden rust kan vinden om te slapen. Morgen zou ik vrij zijn ivm 50% maar ga nu 's ochtends wel naar school om even extra handen te bieden als het aan de leerlingen word verteld.

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; jeetje wat erg!! Jong iemand? Sowieso vreselijk......
    Sterkte morgen, zal een zware dag zijn!!

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ja was zeker jong. Rond de 40.

Deel Deze Pagina