De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Gyino: wat vreselijk van je collega. Heel veel stekte!!!!
    @elisatje: ik rij elke dag 45 km heen en 45 km terug en dat vind ik al erg lang. Daar doe ik al minimaal een uur over.

Ik ga lekker tv kijken!

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @gyino vreselijk nieuws en zeker om aan kinderen over te brengen!
    @jen goed idee van die zegels ik ga eens kijken of ik er nog wat heb en wat ik nog nodig heb.
    Verder weet ik het ff hier meer. Ff snel reageren via m'n mobiel. Mag over 2 weken de suikertest gaan doen moet daar een uur zitten en niksen :( is zo saai maar ja moet weer gebeuren.
    Ga woensdag mooi sieraad uitzoeken ;) alle kleindochters krijgen sieraad van mijn oma omdat ze 75 word ;) zo lief krijgen wij een kadootje :D

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; Oh dat is echt schattig!! En ook meteen een mooie, kostbare, herinnering! Ik ben wel benieuwd hoe de suikertest bij gaat lopen.... Bij Esmay moest ik het ook laten doen, maar toen moest ik gewoon 3 keer op 1 dag komen om te laten prikken... Hoefde ook geen drankje te drinken oid...?? Jij wel?

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ja eerst bloed prikken in vinger, dan een drankje en je moet dan een uur blijven mag niet weg en na een uur gewoon bloed prikken.
    Krijg net een mailtje van m'n vader dat m'n stiefzus problemen heeft met haar man, waarschijnlijk gaat het niet meer goed komen, hebben net samen een zoontje van 1 :(

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum

Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis

Afspraken
    Beertje --> 18 april.. CTG en bloeddruk controle
    Elisatje --> 18 april afspraak VK
    Roze bloem --> 20 april 10.00 afspraak vk
    LQ87 --> 24 april 18:00 afspraak vk
    LuckyBlue --> 2 mei 11.00 controle vk
    Happygirl86 --> 2 mei 13.50 controle vk
    Gyino --> 3 mei afspraak vk
    Jen27 --> 8 mei afspraak vk 16.00
    LQ87 --> 14 mei pretecho
    Gyino --> 28 mei eerste dag verlof.
    LuckyBlue --> 4 juni eerste dag verlof
    LQ87 --> 25 juni 1e dag verlof (34 wk zwanger )

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Zo.. heb heel wat bijgelezen zeg..!

@elisatje.. wat vreselijk om zoiets mee te maken.. en goddank dat het 'vals' alarm was zeg!!
    Hoe was je 20 weken echo gister?!!;)

@Heb echt geeeeen idee meer wat ik net allemaal gelezen heb.. ;)

@hier.. Medicijnen voor bloeddruk zijn goed aangeslagen bleek zondag..! 130/82 was hij toen.. Moest ook bijna wel want ben zo suf als een konijn zeg!! Ook de CTG was goed dus mocht gelukkig gewoon naar huis!
    Morgen moet ik weer komen voor controle en CTG.. ;)

Had al weken last van mijn oor.. dacht dat van mijn oorbellen kwam.. werd vorige week ineens doof.. dacht.. ach.. gaat wel over.. (Ben niet iemand die snel naar dokter gaat.. ;) )
    Tot zondag ineens koppijn kreeg van hier tot tokio.. neus vol.. zere keel.. oor nog meer pijn.. niet kunnen slapen van alle pijntjes!

Dacht gister.. stik erin ik ga naar de dokter! Werd me allemaal even teveel..!
    Blijk ik al dus met een dikke oorontsteking rond te lopen en nu ook voorhoofdsholteontsteking erbij..! :( Heb oordruppen gekregen en een spoel iets voor de holtes..
    Maar jemig.. wat een koppijn..!! :(

Dus ga nu snel weer bankhangen.... ;)

7. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @beertje..t zit je allemaal ook niet echt mee he.! beterschap!

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

sorry even een ego berichtje

net wilde ik mijn bord opruimen omdat ik klaar was met eten. Dus ik loop langs de tafel, net op dat moment schopt mijn dochter tegen haar schoen en komt onder mijn voet terrecht. Kon mezelf niet meer corrigeren en viel dus op de grond. Gelukkig wist ik mezelf naar mijn zij te draaien dus ben voornamelijk op mijn heup en elleboog gevallen, maar jeetje ben ik geschrokken zeg.
    Nu ff afleiding zoeken door de kast maar in te richten.

9. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Zo ben weer thuis was 13 uur van huis... Terug weg 2,5 uur maar eten stond klaar en heb lekker gewerkt... Morgenvroeg echo en dan meteen weer naar Nijmegen dus laat morgenavond weten hoe het was.

Jen@ zal eens kijken hoeveel we er nodig hebben

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Oh jee meid toch.... gelukkig ben je "goed" terecht gekomen, maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit!

@Beertje; pfff wat balen dat je je zo beroerd voelt! Beterschap, hoop dat de medicijnen snel aanslaan!

@All; Hier is de tuin leeg en het oude zonnescherm weg! Heerlijk joh; wat een ruimte ineens! Zal ff een "before" en "after" foto plaatsen.... :D Het meubel voor de wasmachine en droger is vandaag ook bezorgd dus we kunnen weer even door!

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

"before"

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; hoe gaat het met jou nu? Vandaag nog op school geweest?

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beertje: jeempie beterschap meid. hopelijk kun je nog een beetje genieten zo aan het einde van je zwangerschap.

@ lucky: ooh au wat zou jij geschrokken zijn. als je veel last hebt van harde buiken was een tip van mijn VK om even een bad of onder de douche te gaan.
    mocht je daarna nog last houden gewoon haar bellen hoor.

@ jen: ooh heerlijk hoor een opgeruimde tuin.

hier: nou het telefoontje waar we met ze alle op zaten te wachten is gekomen. vanmiddag is mijn collega ten overleiden gekomen.
    raar dat het nu deffinitief is. op een of andere manier had je nog een soort van hoop dat het goed zou komen.

verder gaat het redelijk met me. nu ik toe gegeven heb aan de 50% werken merk ik wel hoe moe ik eigelijk ben.
    heb gisteren alleen maar geslapen en vanmiddag weer. 2 uur achter elkaar.
    wel lekker hoor.
    morgen ga ik naar school nog 2x en dan zitten de lessen er op. moet nog wel een heel hoop doen maar heb vertrouwen dat het
    goed gaat komen.
    me meis is echt super druk in me buik. heel soms heb ik er ook wel even genoeg van vooral als ik in slaap wil komen.
    op me zij slapen vind zij geen goed idee en proteseerd dan ook super heftig maar ja wil ook niet steeds op me rug liggen.
    kan echt niet wachten tot ze er is en ik haar in me armen kan houden.

Logan gaat erg goed. hij loopt al de hele week zonder luier rond. wel hebben we elke dag een ongelukje of 2 maar voor de rest
    gaat het goed. alleen poepen op de wc of potje doet hij niet en wilt dan ook geen luier om.
    dus das wel een beetje onhandig. maar heb vertrouwen erin dat hij het snel door krijgt.
    zolang draai ik elke avond een wasje met onderbroekjes en broeken.

zo ga me bedje in. trusten dames.

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; Gecondoleerd met het verlies van je collega........ en kan me die hoop inderdaad wel voorstellen, en daarmee dus ook de klap die je dan toch krijgt als het ineens toch voorbij is... Sterkte meid!! Wel goed dat je aan je vermoeidheid toegeeft, je hebt je energie straks nog volop nodig! En Logan is wel een hele stoere, knappe jongen hoor; nu al zo ver met de zindelijkheid! Chapeau voor hem!!

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Lucky: Jeetje wat een schrik zeg! Gelukkig viel je op die manier.

@Elisatje: Das een endje zeg, 2 1/2 uur rijden. pff. Ik vond het 1 1/2 uur wat in spits reed op mijn oude baan erg.

@Jen: Je tuin ziet er toppie uit :D

@Gyino: Gecondoleerd met je collega. :(

@all: Hier niet veel nieuws. Maandag 12 weken echo waar ik best zenuwachtig voor ben. Maar ik moet vertrouwen houden in mijn kindje en mijn lijf dus dat probeer ik te doen. En vanmiddag naar de dokter met mijn meissie. Ze heeft vage bulten onder d'r oksel. Ze zegt dat ze pijn doen en jeuken. Wat fijn trouwens dat ze dat nu zelf kan aangeven zeg!

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum

Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - FV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis

Afspraken
    Beertje --> 18 april.. CTG en bloeddruk controle
    Elisatje --> 18 april afspraak VK
    Roze bloem --> 20 april 10.00 afspraak vk
    BurningKarma --> 23 april 11.20 12 weken echo vk.
    LQ87 --> 24 april 18:00 afspraak vk
    LuckyBlue --> 2 mei 11.00 controle vk
    Happygirl86 --> 2 mei 13.50 controle vk
    Gyino --> 3 mei afspraak vk
    Jen27 --> 8 mei afspraak vk 16.00
    LQ87 --> 14 mei pretecho
    Gyino --> 28 mei eerste dag verlof.
    LuckyBlue --> 4 juni eerste dag verlof
    LQ87 --> 25 juni 1e dag verlof (34 wk zwanger )

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    goedemorgen dames

@jen
    lekker hoor je tuintje weer beetje opgeruimd!

@gyino
    gecondoleerd met je collega. die 'hoop' begrijp ik ook wel ja.

@burningkarma
    ik kan ok niet wachten tot mijn dochtertje goed duidelijk kan maken wat er is, gelukkig zegt ze nu wel als ze pijn heeft en waar enzo maar soms is het echt gissen. succes bij de dokter

@all
    hier gaat het goed, alleen erg moe wil het liefst mijn bed inkruipen, mja dochterlief loopt hier rond dus die laat dat niet echt toe :D
    van de val niet al te veel last gehad, idd ff lekker warme douche genomen en optijd naar bed gegaan.
    alleen nu ook weer verkouden, dochter hoest al heel erg en is schor, dus ik kan dat vast ook verwachten :(

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jen: ziet er netjes uit, de tuin! Hier wordt volgende week donderdag gestart door de tuinman. Ik kan niet wachten!!!

@Gyino: gecondoleerd!! Heel veel sterkte.

@luckyblue: lekker vroeg je bedje in vandaag!

Ik heb helemaal geen nieuws, alleen heb ik het erg druk.

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nou, die vlekken van ons meisje zijn vlooien beten :S Heb de katten nooit zien krabben maar dat doen ze blijkbaar niet. Arm schaap! Dus heb spul gekocht om de katten mee te ontvlooien en spray voor in huis.

Pfff

Deel Deze Pagina