@all bedankt voor jullie medeleven. Op het moment gaat het goed ben een beetje nuchter er over denk dat vrijdag pas echt de klap komt als ik weer collegas zie. @ burning gelukkig niks ernstig alleen lastig en vervelend. Hier: 1 na laastste dagje les van de opleiding gehad vandaag. Merk wel dat het me steeds meer moeite kost om me aandacht er bij te houden. Ook zo'n lange zit hou ik niet echt vol meer. Nu langzaamaan starten met het vullen van mij portfolio en de laatste werkstukken inleveren. Heb wel weer een beetje moed gekregen. En zie het iets wat positiefer in. Docent heeft voor 2 opdrachten uitstel gegeven tot 23 mei. Daar ga ik dan nu ook als eerste aan werken. Ben zo blij met me maandagen vrij nu had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Maar ja ben niet zo van het toegeven. Nu lekker even Logan en papa in bad doen Hihi. En dan tv hangen. Kom vanavond nog wel even stiekem bij jullie.
Grrrr ik kom even klagen hoor; wordt niet goed van mijn man!! In de afgelopen 2 weken heeft hij een halve dag aan de elektra in de speelkamer gewerkt. Dus ik heb vanmorgen, om mannetje te verassen, mijn schoonouders gebeld om te vragen of ze morgen kunnen komen klussen. Dan zou dus, bij thuiskomst van manlief, alweer een heel stuk berging af zijn! Dan hoeft hij voor zaterdag alleen te zorgen dat de elektra af is en kan het plafond gedaan worden... Dus toen hij thuiskwam vroeg ik hem of dat ging lukken voor zaterdag; tsja ik hoop het wel..., was zijn antwoord. Nu blijkt dat hij eerst buiten een stopcontact moet monteren voor hij binnen verder kan, anders staat er buiten stroom op een blote kabel...en met regen kan je niet met stroom gaan spelen..... Maar goed; hij stelde voor dat ik met Esmay boodschapjes ging doen en frietjes halen, dan zou hij ff snel dat stopcontact fiksen! Kom ik terug, loopt hij continu te schelden. Stopt er op een gegeven moment mee ivm het koud worden van de frietjes, loopt naar binnen en pakt met zijn handen de net geverfde tussendeur beet.... (had hem al 3 keer gewaarschuwd dat dat ding nat was...) Nog meer gevloek en gescheld; "ik hoef mijn eten niet meer, pleur maar weg die zooi" en dat soort dingen... Zoekt ie een nagelborsteltje om zijn vingers schoon te boenen, kon hij niet vinden....Jullie raden het al; de volgende scheldkanonade! Hij ging zijn vader maar afbellen voor zaterdag was het toen ineens; ik zeg, "ik dacht het niet! Het moet nou onderhand eens een keer af, het ligt al 2 weken zo goed als stil".... Dat was dus een schop tegen het zere been, want hij had toch afgelopen weekend wat gedaan...?! Vertel ik hem in mijn boosheid dat ik dus gevraagd heb aan zijn ouders om morgen een dagje te helpen; wil hij het niet hebben! Hij wil er perse bij zijn als zijn vader hier klust, want hij wil zeker weten dat het naar ZIJN zin gaat....!! Maar vervolgens mag ik ze weer niet afbellen.... Oh ondankbaar stuk vreten is het af en toe! En wie zit hier nu met een schuldgevoel; IK!! Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden....Heb nu dus gewoon even flink de balen er in! Denk je iets te doen om je man te ontlasten, want ik snap ook wel dat het zwaar is voor hem om al dat klussen nog buiten zijn werk om te doen, krijg je dit.... Sorry hoor; moest het even kwijt! En het zal ook wel weer loslopen, maar ik en mijn hormonen kunnen hier nu totaal niet tegen....
Zo vandaag was ik sneller thuis, was maar 1,5 uur geen file... 20 weken echo, ze zag dat het weer een meisje was. Ze was ietsje groter dan gemiddeld ze deed heel leuk haar mondje open en was goed beweeglijk. Ik mag met 32 weken terugkomen omdat een nierkelk iets te groot was maar dat hadden veel baby's verder geen consequenties maar wel extra echo, moest we er geen zorgen over maken. Ze vertelde dat ik de baby goed zou voelen rond 24/25 weken. Gyino@ gecondoleerd met je collega Jen@ ziet er beter uit je tuin
@ jen: snap dat je hier helemaal de balen van hebt. maar het is zo herkenbaar. ik had dus ook geregeld dat mijn vader en zusje zouden komen vrijdag om te schilderen. en dan zo dat het volgende week af zou zijn. kreeg hier een hele diepe zucht en steun. grrrrr daar zat ik niet op te wachten. tja mannen je kan niet zonder ze maar ook niet met ze he.
Tsja..het is ondertussen weer uitgepraat en akkoord bevonden, maar had het leuker gevonden als het een verrassing was gebleven...
Pff mannen zijn soms zo lastig!!! Hier ook regelmatig het probleem hoor. Ik wil alles snel af (nesteldrang) en vriend is meer van het rustige. Geeft soms een hoop frustratie. Maar we kunnen niet zonder ze. Misschien binnenkort even een leuk avondje plannen met je man, Jen?? Soms helpt dat even bij alle frustratie, haha. Moet ik hier ook eens gaan doen,
Ik probeer al weken om hem, bepaalde data, vrij te laten nemen... Helaas werkt zijn baas totaal niet mee! Had met zijn verjaardag (de dag na Hemelvaart) een weekend weg willen gaan, maar helaas pindakaas; er zijn al teveel collega's vrij... Nu een poging voor de week van koninginnedag; eens kijken of we dan ook nog iets leuks kunnen vinden! Iemand tips in de omgeving van Burgers Zoo in Arnhem qua vakantiepark/ camping?
Kwam net wat fotootjes tegen van Esmay toen ze net geboren was, 1 dag oud was en wat andere foto's van de maanden daarna... Wil er eentje met jullie delen; zo klein zijn ze dus als ze 1 dag oud zijn...
Oh heerlijk om te zien Jen. Ik kan ook echt niet wachten op het moment dat ik mijn kleine mannetje echt kan vasthouden en zien.
Nou inderdaad, ik ook niet! Heerlijk 's avonds de laatste fles op bed geven (of borst...) en nog even kroelen... Ik kan NIET wachten!!!!
@ jen ja klein he. Een vriendin is 2 weken geleden bevallen van een dochter. Ook zo'n klein hummeltje. Kan ook niet wachten nou ja nog 12 weken dus even geduld hebben. Hier: Oef wat een nacht. Was lang geleden dat Logan zo heeft lopen spoken in de nacht. Ben op een gegeven ogenblik beneden gaan slapen van elende en roy met hem gelaten. Was zo boos van moeheid. Maar ja de bank is ook niet alles. Vandaag maar even rustig aan doen.
@kleine in je armen hier ook al zo zin om de kleine in me armen te hebben. Ik ben echt iemand die niet zo dol is op het zwanger zijn, maar op het resultaat. Bij deze 2e kan ik echt niet wachten tot hij er is, met mijn dochtertje had ik dat iets minder, maar nu echt al heel erg aan het aftellen :S ook ff foto's zitten zoeken hier kreeg ze haar eerste flesje van mijn mannetje Bekijk bijlage 238943
Leuke foto's lucky. Ik ben begonnen met een sticker kaart voor Logan. Bij elke plas of poep op potje of wc krijgt hij een sticker. Als deze dan vol is gaan we pannekoeken eten. Ben erg benieuwd of het hem helpt. Want hij kan het maar wil gewoon niet even gaan zitten. D eerste sticker is al verdiend.
Pff Logan is helemaal van slag door zijn gebroken nacht. Alleen maar huilen om alles. Dacht doe hem even naar bed maar dat is mislukt. Nu maar even samen op de bank. Hopelijk valt hij als nog in slaap.
Vandaag lekker dagje vrij.. dacht heerlijk uitslapen,, ben dat volgens mij verleerd ofz.. nou lekker onderuit op de bank tv kijken.. wasmachine doet z'n werk wel .. @Gynio.. Nog gecondoleerd met het overlijden van je collega. Balen dat Logan last heeft van z'n gebroken nacht.. hopelijk heeft die ondertussen al ffies geslapen.. @Jen.. dat ziet er n stuk beter uit de tuin... Snap dat je zwaar over de zeik was gister,, denk je je mannetje te helpen krijg je pure stank voor dank terug... @Foto's die voorbij kwamen.. wat 'n lieve/leuke foto's @de rest.. heb t wel gelezen maar t onthouden word lastiger... had altijd een olifanten geheugen.. maar tegenwoordig word dat hard minder.. vergeet echt vanalles.. @hier... ben momenteel giga moe.. dus moet toegeven aan mijn rust.. werk nu 4 uur per dag, dus ieder dag na t werk ff uurtje plat.. werkt gelukkig wel De kleine is echt super actief in m'n buik.. af en toe denk k welles.. stop nou ma ff met da gestuiter kank ff rustig liggen/slapen haha, ,maja t is en blijft heel bijzonder
Bekijk bijlage 239091 Dit is C.aitlin. Man, ik kon niet stoppen met kusjes geven. Ik dacht dat ik d'r op zou eten op een gegeven moment. Mooie foto's kwamen er voorbij!
Wat een heerlijke foto's zie ik voorbij komen zeg!! @Gyino; heb je de dag nog een beetje overleefd met Logan? Dat stickersysteem hebben wij ook gebruikt en werkte erg goed!! @LQ: Goed dat je de rust pakt die je nodig hebt meid! Ga zo door... @All; Hier is schoonpapa vandaag geweest om te klussen, morgen komt hij weer om verder te gaan en zaterdag gaat manlief het samen met hem afmaken! Kan ik zondag het meubel voor de wasmachine en droger in elkaar gaan zetten en naadjes en gaatjes dichtsmeren! De dagen daarna een kleurtje op de muur en planken regelen en ophangen. Voor onze slaapkamer heb ik vanmiddag op de markt nieuwe gordijnen gekocht, de oude gaan dan gebruikt worden op de speelkamer! Heb goede hoop dat dat hok in het weekend van 29 april klaar is! Kan echt niet wachten op het resultaat....
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - ziekenhuis/thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Beertje --> 18 april.. CTG en bloeddruk controle Elisatje --> 18 april afspraak VK Roze bloem --> 20 april 10.00 afspraak vk BurningKarma --> 23 april 11.20 12 weken echo vk. LQ87 --> 24 april 18:00 afspraak vk LuckyBlue --> 2 mei 11.00 controle vk Happygirl86 --> 2 mei 13.50 controle vk Gyino --> 3 mei afspraak vk Jen27 --> 8 mei afspraak vk 16.00 LQ87 --> 14 mei pretecho Gyino --> 28 mei eerste dag verlof LuckyBlue --> 4 juni eerste dag verlof LQ87 --> 25 juni 1e dag verlof (34w) Happygirl86 --> 16 juli 1e dag verlof (36w) Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma