@jen: schiet al op dus, lekker hoor! @all: wat een geweldige foto's om terug te zien, ben ook zo benieuwd of dit meisje nu ook op haar broer gaat lijken en hoe ze eruit ziet, ben zo nieuwsgierig de laatste tijd. Ik heb ook nog een foto's terug gezocht van Bart. Jeetje zeg wat gaat dat snel eigenlijk!
En zie nu, bijna 1,5 jaar later was van het weekendje weg, hij vond het springkussen echt geweldig met papa
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - ziekenhuis/thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Roze bloem --> 20 april 10.00 afspraak vk BurningKarma --> 23 april 11.20 12 weken echo vk. LQ87 --> 24 april 18:00 afspraak vk Beertje --> 24 april.. 12u controle gyn. LuckyBlue --> 2 mei 11.00 controle vk Happygirl86 --> 2 mei 13.50 controle vk Gyino --> 3 mei afspraak vk Jen27 --> 8 mei afspraak vk 16.00 LQ87 --> 14 mei pretecho Gyino --> 28 mei eerste dag verlof LuckyBlue --> 4 juni eerste dag verlof LQ87 --> 25 juni 1e dag verlof (34w) Happygirl86 --> 16 juli 1e dag verlof (36w) Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma
Heyhey meiden!! Wat een geweldige foto's... en... kan zoooo niet wachten tot ik ook een 'eerste' foto kan plaatsen!! @Jen.. zo.. die tuin is flink opgeknapt meid! @Gyino.. heel veel sterkte met het verlies van je collega meid! Denk aan je! @hier.. gaat weer wat de goede kant op.. koppijn is alleen nog als ik te druk ben of buk/opsta! Oor en keel daarentegen zijn nog wel flink ontstoken! Als maandag nog zo is ga ik weer naar de huisarts.. Oor moest binnen paar dagen veeeel beter zijn zei ze.. nou.. sinds maandag aan de druppen maar voel nog niks verbetering.. Mijn bloeddruk woensdag was 115/62.. mocht nou niet verder naar beneden zakken.. *zucht* ... tis ook nooit goed zeg! Manneke is gelukkig ook gewend nu aan de medicijnen.. wat was hij afgelopen weekend stil/rustig!! Maakte me echt zo zorgen! Maar trapt er nu weer vrolijk op los...!
Ah leuke foto happy! @Beertje: beterschap zeg. Hoop dat het nu snel over is! Ik heb vandaag een buikband gekocht. Was toch wel ff gek toen ik buiten stond. Heb weer een beetje vertrouwen terug geloof ik na dat gezever bij de VK. Fietsen was trouwens niet zo comfy als anders. Zullen mijn banden wel zijn geweest.... Die van mn lijf, niet de fiets haha.
@happy en karma.. wat 'n lievige foto's.. Vandaag n hoop geregel.. Belastingdienst achter de broek gezeten.. ze geven ons geld waar we geen recht op hebben.. en tsja terug betalen, nou voor dat die berekening is gemaakt duurt 8 weken.. :S Mevrouwtje van de kraamhulp belde voor een intake gesprek.. die heb ik 15 mei... en dana belde ze nog van de baby-dump voor t bezorgen van de beebkamer.. die komt 10 mei.. t komt zo amaal wel steeds dichter bij, en word t amaal n btje "echter"..
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - ziekenhuis/thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Roze bloem --> 20 april 10.00 afspraak vk BurningKarma --> 23 april 11.20 12 weken echo vk. LQ87 --> 24 april 18:00 afspraak vk Beertje --> 24 april.. 12u controle gyn. LuckyBlue --> 2 mei 11.00 controle vk Happygirl86 --> 2 mei 13.50 controle vk Gyino --> 3 mei afspraak vk Jen27 --> 8 mei afspraak vk 16.00 LQ87 --> 14 mei pretecho LQ87 --> 15 mei intake kraamzorg. Gyino --> 28 mei eerste dag verlof LuckyBlue --> 4 juni eerste dag verlof LQ87 --> 25 juni 1e dag verlof (34w) Happygirl86 --> 16 juli 1e dag verlof (36w) Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma
Och ja, intake kraamzorg; heb ik komende woensdag al!! Echt mega vroeg, maar vind het wel lekker... @Beertje; Is de medicatie niet te hoog, omdat je bloeddruk nu ineens zo laag is....? Hoop dat je je snel beter voelt meid! @LQ; Altijd fijn die jongens van de belastingdienst...!! Maar wel lekker dat er nu allemaal leuke dingen op de planning staan! @All; ben bang dat ik te positief ben geweest over het klussen. Volgens schoonvader en manlief is het dit weekend nog niet helemaal klaar.... Beetje jammer! Maar ik houd hoop.... Zo, en nu ga ik even lekker met mijn meisje uitrusten op "het grote bed". Ben kapot......
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - ziekenhuis/thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Roze bloem --> 20 april 10.00 afspraak vk BurningKarma --> 23 april 11.20 12 weken echo vk. LQ87 --> 24 april 18:00 afspraak vk Beertje --> 24 april.. 12u controle gyn. Jen27 --> controle bloeddruk bij VK Jen27 --> 25 april intake kraamzorg LuckyBlue --> 2 mei 11.00 controle vk Happygirl86 --> 2 mei 13.50 controle vk Gyino --> 3 mei afspraak vk Jen27 --> 8 mei afspraak vk 16.00 LQ87 --> 14 mei pretecho LQ87 --> 15 mei intake kraamzorg. Gyino --> 28 mei eerste dag verlof LuckyBlue --> 4 juni eerste dag verlof LQ87 --> 25 juni 1e dag verlof (34w) Happygirl86 --> 16 juli 1e dag verlof (36w) Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Ook nog maar even mijn controle voor mijn bloeddruk op de agenda gezet..
Dames... me creabrain is een beetje verlept momenteel.. Ik wil voor de oma's in spé een "uitnodiging" maken voor de pretecho.. iemand een idee voor n leuke tekst of andere leuke ideeen..
hey meiden sorry ga niet uitgebreid reageren ben beetje ziekkies. @kraamzorg wat komen ze vroeg bij jullie, hier pas rond de 34 weken, vind ik ook niet erg want nu is het nog een zooitje in huis en wat zie ik ook op tegen kraamzorg zeg, ben 1 van de weinigen die kraamzorg dus helemaal niet prettig vind
@lq: heb je nog een andere echo liggen? daar kopie van maken op een mooie kaart plakken en dan tekst: komen jullie een kijkje bij mij nemen op ... mei om 13:00 uur. Ik zal naar jullie zwaaien haha verder geen ideeen hoor, maar dit schoot me ff te binnen.
hier gaat de stress periode weer in, man werkt via uitzendbureau en we zijn nog steeds verder aan het solliciteren, pas geleden 2 gesprekken gehad en niet geworden, vandaag weer een tweede gesprek, hij was 1 van de 2, en hij is het niet geworden ik baal hier zo van en hij zelf ook, was zo'n leuke baan en dan vraag je waarom... konden ze niet zeggen, want ze waren allebei eigenlijk precies gelijk en ze hebben gewoon er 1 moeten uitpikken, dikke vette pech dus. Maar via het uitzendbureau waar hij nu werkt kan hij ook niet meer lang terecht, eerst was het t/m augustus maar dat is nu nog veel korter geworden alleen wat precies heeft hij nog niet gehoord, dus hoop echt dat hij binnenkort eens een andere baan vind, het zit zo niet mee allemaal.
Hee meiden, Laat weer even wat van me horen. Sorry dat ik hier niet zoveel ben en weinig reageer. Hier nu druk bezig met alle regelzaken. En ook vandaag aan het kamertje begonnen. Over twee weken komen de meubels. Dan kunnen we echt gaan beginnen met schoonmaken en inrichten. Woensdagavond gaan we het kaartje bespreken. Meiden ik ga jullie verhaaltjes allemaal bij lezen en ik kom zondag wel weer even beurten. Liefs
Ik kom ook weer even hoi zeggen Wat een week. Om 5 uur opstaan.naar me pa gebracht worden om 6. Uur later met mijn eigen auto naar t werk. Half 6 klaar, naar pa. Half 10 naar huis carpoolen. Dat de hele week. Ben doodop...
@Jen.. jah geen idee of de dosis te hoog is of niet.. Dinsdag moet ik weer heen.. zullen zien wat het dan is.. @Happy... ow wat balen van je man zeg!! Echt kl*te voor jullie!! Maar waarom kan het uitzendbureau hem niet langer helpen dan? Daar zijn ze toch voor? Hopelijk vind hij snel een leuke baan.. brengt toch stuk zekerheid en 'veilig' gevoel mee dan.. lijkt mij..! Duim voor hem! @Beckje.. maar waarom ga je dan niet rechtstreeks met eigen auto naar je werk? Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd? @Lucky.. kraamzorg is niet verplicht toch?! Dus je moet niet.. toch?! @hier.. had vannacht voorweeën joh..! Gister ook al hele dag last van harde buiken gehad.. Nou... zolang mijn manneke nog maar even blijft zitten.. ben nog niet klaar met zwanger zijn!
@Happy: Ik hoop dat hij snel een andere baan vind. Die onzekerheid is ook niets! @Beckje: Dat klinkt inderdaad super vermoeiend! Moet je dat nog lang zo doen? @LQ: Wil je mij graag zien? Kom dan mee op die en die datum om die en die tijd, dan zwaai ik ook misschien. Of iets in die richting?
Vandaag op kraamvisite bij een mooi meisje van vrienden van ons in purmerend dan naar Oss me auto ophalen en dan naar Dongen om de auto bij me schoonouders in te leveren en vakantiefoto's te laten zien. Lekker druk weekend de werkweek is me tot nu toe goed bevallen ze zijn heel aardig, ben 's avonds wel snel moe. We hadden bij nieuwe wij jonge ouders boekje van intertoys en nu hebben we grote beer 1 meter gekocht en zwemding voor de baby super leuk. En 3 teletubbie dvd's