De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Elisatje, klinkt mij bekend dat op en neer rijden. Ik kom origineel uit breda en woon nu in veenendaal. Ik heb eerst nog in driebergen gewoond waar ik me niet kon aarden. Toen was die afstand echt vreselijk!

@all; ik ga lekker op tijd op 1 oor. Morgen weer werken na een week vakantie!

2. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beckje: uuh over zo iets kom je niet heen. tenminsten dat vind ik. en nu zeker je zelf mama wordt is dat des te lastiger.
    je zult zo veel vragen hebben die je niet aan haar kan stellen. en met je eigen mama is dat toch anders dan met die van je man.
    dus ik snap je helemaal dat je er moeite mee hebt.
    wel ontzettend fijn dat je vriend het snapt en het helemaal begrijpt. houvol om met hem te praten.
    het is voor een man gewoon heel moeilijk als zijn vrouw zwanger is.
    zeker in het begin hij ziet niks aan je voelt niks en zal ook heel weinig begrijp. wat super logisch is.
    pas als jij een buikje krijgt en hij het kan voelen komt er een gevoel bij. roy vertelde dat bij hem pas echt echt een besef kwam
    toen logan geboren was. hij wist het wel met zijn verstand maar kon er ook niet echt bij. nu met de tweede is dat wat anders.
    maar als nog moet ik hem er veel bij betrekken en hem herinneren dat ik sommige dingen echt niet meer kan.
    nou ja wat ik dus wil zeggen praat met elkaar. knuf meid.
    * mvm verschild een beetje volgens mij wanneer ze contact opnemen maar je kan pas vanaf week 6 verzamelen dan is je hcg hoog genoeg om
    te kunnen scheiden.
    ** ik voelde me met deze zwangerschap ook totaal niet zwanger in het begin. pas na een week of 5, 6 werd ik misselijk.
    wel had ik pijnlijke borsten dat was het enige dat me vertelde dat ik zwanger was. maar meid wees gerust het veranderd heel snel.

@ dotty: heerlijk alles besteld.

@roze: hopelijk is de ruzie weer bijgelegt. en je buik niet meer hard.

hier: zo de was is weg gewerkt. niet schrikken maar waren 6 volle manden. weekje klussen is niet goed voor je huishouden.
    roy en logan zijn 's ochtends naar het park bij ons gegaan. hebben daar ruim 2 uur rond gelopen. er is daar een trim pakoer.
    met allerlei toestelen, logan vind het helemaal het einde om daar op en af te klimmen.
    die kwamen dan ook helemaal stuk van vermoeidheid thuis.
    's middags kwam een vriendje spontaan spelen. hebben lekker eten besteld met zijn alle.
    heel heerlijk dagje dus zo.
    nu even op de bank tv kijken en een beetje haken. ben aan bol 5 begonnen voor het dekentje.
    kom zeker nog 5 bollen bij.
    dames fijne avond.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha nouja dan geniet ik nog even ervan. dat ik nog niets merk :)
    kan me ook voorstellen dat het voor een man wel lastig is. die voelt niets veranderen in zijn lichaam :p is toch anders

4. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben lekker een dagje vrij. Ik kruip nog heel even m'n bed weer in. Dan ga ik rapporten maken.
    En daarna met m'n moeder shoppen voor positiekleding. Het begint nu wel een beetje minder lekker te zitten allemaal.
    Ik heb al een shirtje gekregen van m'n moeder en zus van miss etam.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat is wel handig :D
    Ben benieuwd wat je gaat halen, vind dat ze zoveel leuke dingen erbij hebben zitten!
    heb al een buikfoto gemaakt haha enorm opgezet door de darmen haha
    die zie ik blijkbaar alleen savonds. smorgens is het weg (of doet het verrekte zeer zoals vanochtend..) kon niet eens meer slapen :S (misschien had ik snachts niet zo'n groot stuk kaas weg moeten eten....)

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; wat lekker dat je was weer weg is! Daar kan je zo enorm tegenop zien.... Jullie zijn lekker bezig zo met het klussen, maar ook nog hele leuke dagen hebben met Logan! Hier loopt dat meestal niet zo soepel als er geklust wordt....

@Puma; Veel plezier strakkies!!! (Maar jeetje; dat jij nu pas positiekleding hoeft te halen....:D Ik loop er al vanaf week 9 in...)

@All; Ik zit weer ziek thuis, stront- en strontverkouden, benauwd, hoesten proesten enz. Ben bang dat ik het fijne griepje te pakken heb dat in Brabant heerst.... Of zou het een teken zijn dat ik te hard van stapel ben gegaan de afgelopen 1,5 week??? Ik ga dus in ieder geval lekker relaxen vandaag, beetje forummen, boekje lezen, ff badderen en dan is het denk ik wel weer tijd om Esmay op te halen van school...

7. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mjah, ik vind het niet vervelend dat het nu pas hoeft :D
    Ik denk dat het ook wel komt omdat ik in het begin wat ben afgevallen en m'n broeken dus juist losser zaten. En ik ben ook al niet echt slank van mezelf. Ik heb het idee dat slanke mensen sneller uit hun kleren groeien.

Ik moet ook weer eens een buikfoto maken. Dan zal ik hem hier ook plaatsen. Wie heeft er nog meer buikfoto's?

8. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hoi Dames..

Daar was ik weer ffies... ben de laatste tijd niet veel op t forum... ben verslaafd aan Rayman op de playstation haha.. dus daar gaat momenteel n hoop tijd in zitten (A).. en 't weekend weer gewerkt.. en ook in werk gaat een hoop vrije tijd zitten :p

Maar vandaag lekker dagje vrij,, naja heb vanmiddag ffies n vergadering.. Heerlijk uitgeslapen vandaag.. strx ff kadootje kopen voor m'n mannetjes stief broertje en zusje.. en lekker lunche met n vriendin.. en daarna door na de vergadering.. vanavond eerst na yoga.. en dana m;n ouders op de koffie.. kortom weer een volle dag.. Morgen ook nog vrij.. en dan RUST modus.!

Moet vandaag nog precies 5 mnd.. ( tenminste tot mn uitgerkende datum ) hopelijk verlopen die net zo als de afgelopen 4 mnd :D..

@Jen.. wat vervelend meid dat je weer ziek bent.! ik heb momenteel ook zo'n vaag kriebeltje in men keel en hoest soms als n zeehond.. maar t belemmert me gelukkig nog niet zodanig :).. maa dat is vast niet t brabantse griepje.. dan isdie wel ver van huis haha.. wat leuk dat Esmay d'r eerste voorstellingen gehad heeft t weekend

@Puma.. ik zit ook nog niet in de positiekleding hoor.. heb 1 broek.. maar heb hem nog maar 1x aan gehad haha.. maar t begint allemaal wel wat krapper te worden hier. dus ik kan binnenkort ook gaan geloven aan het shoppen..

@beckje... zijn het een soort krampen wat je hebt s'nachts ? ik had dat dus ook.. at de eerste weken dan ook ontbijtkoek s'nachts haha.. maar t bleek dus mn baarmoeder te zijn die groeide.. is ook niet echt bepaald een fijn gevoel..das opzich wel te vergelijken met ongi krampen alleen zitten ze wat hoger... en lijkt het dus sneller op darm krapen,,

@hier.. wij hebben afgelopen week een midweekje vakantie geboekt voor in mei.. gaan dan ff naar Limburg.. ff der uit met z'n 2tjes.. ben dan 30 week zwanger.. dus k zag t niet echt zitten om naar t buitenland ofz te gaan haha.. maar heb der nu al zin in :D

en verder v orige week t laatste stukje van de beebs kamer geverft.. en ook wij hebben de baby kamer besteld.. word begin mei bezorgt.. komt goed uit want de beebs kamer word eind mei behangen.. :D

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Puma.. nou daar moet een leuke broek bij te vinden zijn!! Leuke top!

@jen.. beterschap..!

@hier..

kraamzorg komt morgen voor een intakegesprek.. Wat kan ik daar van verwachten? Moet ik iets voorbereiden ofzo?

Morgen ook naar de gyn in het ziekenhuis... ben zo benieuwd maar ook bezorgd wat deze kl*tetrombose voor rare/aparte dingen met zich meebrengt rond de bevalling...! ;):(

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ er is in elk ziekenhuis een tekort aan operatiepersoneel en ook op andere afdelingen dus kan bijna overal terecht en detacheringsbureau 's spelen goed in op de tekorten de wachtlijsten mogen niet te lang zijn dus komt goed deze week word doorstart bekend gemaakt er zijn paar geïnteresseerde bedrijven heb er best vertrouwen in

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zo overmorgen intake MvM, 12 april intake vk en echo :D ben dan 10 weken
    echt erg spannend! zie er heel erg naar uit!

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Spannend joh :D

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    MvM belt net, woensdagmiddag intake :D

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Iemand toevallig een tip voor een "goedkope" (vlieg)vakantie naar een zonnig oord in april/mei?? Zoek me suf, maar ben minstens 1200 euries kwijt.... en dat vind ik toch iets teveel van het goede (ook al is het dan all-inclusive)

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @jen: bij corendon ofzo, ik heb pas ook gezocht en was voor 3 personen rond de 1000 euro kwijt, maar bart is nog gratis en esmay natuurlijk niet meer :( dus ik denk dat het niet veel minder in prijs wordt.
    @kraamzorg: is niet zo boeiend, hoef je niks voor voor te bereiden hoor ;) bij mij keken ze nergens naar, niet eens naar de hoogte van het bed ed!

Hier eindelijk weer een berichtje, ik lees vaak op mn telefoon en heb mn laptop niet zo vaak meer aan, maar op mobiel reageren vind ik wat lastig, dus ik lees wel mee :) maar zeg niet zoveel dan!
    Vandaag weer dagje gewerkt, morgen nog een dagje en woensdag een poetsdag bij mn moeder, huis ik bijna klaar en zaterdag gaan ze verhuizen, dan wonen ze een straat verderop bij ons, kunnen we af en toe de babyfoon droppen en lekker met zn 2en uit eten gaan ofzo :) toch wel handig, heb dr wel zin in:D

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh ja, nog 1 aanvulling nav de post van Happy....
    Manlief weigert namelijk naar Turkijke te gaan....
    (Corendon bied heel veel Turkije aan...)

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    goede morgen dames,

gisteren wel bij gelezen maar had geen zin om te reageren.
    wilde heel graag me haak patronen uitproberen.
    heb een paar hele leuke gevonden van hartjes, vlinders en bloemen.
    kon echt niet wachten wat jeukte me handen.
    ga voor een vriendin een mobiel maken met vlinders zijn is nu ook zwanger. dus leek me dat wel een leuk
    idee. ga vanavond verder zal dan wat foto's maken en op me blog zetten.

vandaag wordt er gestaakt in het onderwijs. onze school is officeel dicht maar er moeten wel mensen zijn
    zodat mochten er leerlingen komen dat deze opgevangen kunnen worden.
    ik ben nu dus op school. wilde eerst mee gaan met staken maar ivm me heup lijkt het mij toch niet verstandig om dat te doen.
    ben bang dat ik anders de hele week plat lig.
    hopelijk komt er dus geen kind en kan ik lekker voorbereidend werk doen en op tijd weer naar huis.
    want jullie snappen natuurlijk ook wel dat ik dan niet tot 17.00 blijf toch?
    zo nu even lekker een kopje koffie en lezen wat jullie allemaal gekletst hebben.

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beckje en karma: spannend dames mvm. hopelijk hebben jullie een knal test dan.

@ jen: denk dat je dan eits van last minute doen. of op vakantieveilingen.

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    omdat morgen de MvM komt, wilde ik toch even een goeie test hebben, gezien de MvM test niet zo gevoelig is en vaak daardoor licht is... daarom wilde ik toch even een mega knaller (en voor mijn plakboek wat ik wil maken)

Deel Deze Pagina