@Gyino; Hoop voor je dat er geen kinderen op school verschenen zijn en je lekker op tijd naar huis kan!! Zou ik inderdaad ook doen dan.... @Beckje; Kijk dat is inderdaad een prachtige knaltest!! Dat komt wel goed bij MvM! @All; manlief is gisteren door de Ostheopaat behandeld en vandaag maar thuis gebleven. Therapeute had al gezegd dat hij wat napijn kon krijgen door de behandeling, maar dat het zo erg zou zijn had hij niet verwacht...(ik wel, want ik ben er al eens geweest...) Vandaag dus met z'n tweetjes thuis, want Esmay heeft wel gewoon school vandaag. (Doen niet mee aan de staking) Manlief zei net ineens dat ik wel mag kijken voor een andere kinderwagen; heel lief, maar eerst maar eens de oude zien te verkopen en dat zal niet makkelijk worden...er staan er best een hoop op marktplaats van dit type en de kleurstelling... Zaterdag gaan we iig lekker babyshoppen als we de geslachtsecho hebben gehad!! @Dott'y; Jij hebt vandaag geslachtsbepaling; ben heeeeel benieuwd wat je ons straks te vertellen hebt!!! Hoe laat mag je??
Oh ja, wij zijn er waarschijnlijk helemaal uit met de namen! Dus als we zaterdag weten wat het is, weten we ook hoe we het gaan noemen.....
Wij verbazingwekkend genoeg wel! En dat is echt wel een wonder.... We zaten totaal niet op 1 lijn. Ik hoorde of las de naam ergens en heb hem gewoon op het lijstje gezet. (Oh ja ik weet het weer, misschien een leuke tip voor jullie; bij de baby van de maand verkiezing staan vaak de namen van de kinderen vermeld... Daar heb ik onze jongensnaam vandaag!) Ik heb de betekenis erbij geozcht en gekeken of hij niet al te vaak gegeven is, ik wil niet een zoontje met een naam die straks op zijn kdv groep al 3 keer voorkomt ofzo...
Gaan jullie de naam helemaal stil houden tot de geboorte trouwens? (Vraag aan iedereen...) Of ga je het hier op het forum wel verklappen?? Ik merk nu al dat ik heeeel moeilijk mijn mond kan houden namelijk..!!
Ons lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 10 November 2012 - FV - Ziekenhuis Afspraken Dotty --> 6 maart geslachtsbepaling (15w6d) Roze bloem--> 7 maart 20 weken echo Happygirl86 --> 7 maart 3e afspraak VK Elisatje --> 7 maart 3e afspraak VK Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Jen27 --> 13 maart 3de afspraak VK Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) Puma82 --> 19 maart 20 weken echo/geslachtsbepaling LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Luckyblue --> 21 maart controle vk Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Gyino --> 30 maart afspraak vk Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo BurningKarma --> 4 april 9.50 uur Intake VK (zonder echo) Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Heb even de afspraak van 1 maart van Beertje eraf gehaald en Beckje & Burningkarma als buddies toegevoegd!
@jen.. Wij hebben de namen ook al.. Die hadden we al voordat ik zwanger was haha.. Waren er samen heel snel over eens.. Onze jongensnaam hoor je zeer weinig.. Meisjesnaam hoor je wel vaker, Magoed we krijgen een jongen dus de meisjes kan ik wel posten die naam was Vera
@LQ; Da's ook een leuke naam!! Bij ons was de meidennaam als eerste gekozen, mede door Esmay. Ik vroeg haar hoe een eventueel zusje moest heten en toen kwam ze met een naam die ook op ons lijstje stond (en mijn favoriet was...) Hoe typisch?! (Meisje bij haar op het kdv heet ongeveer zo, Esmay spreekt haar naam altijd verkeerd uit, maar die uitspraak was dus onze naam....) Goed, ik ga eens even lekker op mijn gemakje douchen en daarna maar boodschapjes halen....moet toch iets te eten hebben vanavond...
@ beckje: nou knal is hij zeker meid. @jen: ooh wat lief dat je een niuewe wagen mag kopen. * er zijn inderdaad geen kids gekomen maar ik ben nog steeds op school. heb een hoop werk kunnen verzetten dus daar ben ik ook wel heel blij mee. heerlijk zo'n dagje. doe dit vaak in vakanties maar deze vakantie was er niks van gekomen helaas. ** ooh wat knap dat je nu al uit de namen bent. hier nog echt niet. heeft het er niet makkelijker op gemaakt dat we nu weten dat het een meid word. *** wij houden de naam helemaal stil. dit ook omdat er een paar vriendin van mij ook op het forum zitten. wel ga ik met 1 vriendin de eerste letter uitwisselen. zij is 10 dagen na mij uit gerekend en krijgt ook een meid. en ons kende hebben we waarschijnlijk dezelfde naam. gebeurt ons te vaak dat we de zelfde dingen kiezen. hier: ik ben nog steeds op school. heb wel ontzettend veel werk gedaan. maar ookw el rustig aan gedaan hoor. krijg nu alleen wel last van me bekken van het zitten achter de computer dus zo maar even gaan staan. moet nog een paar dingen doen. wil om 16.30 uiterlijk weg. maar de printer werkt niet echt mee. moet allerlei foto's afdrukken en daar heeft hij een beetje moeite mee. maar komt goed.
Woohoo, Beckje. Zijn we officieel buddy's haha Mooie knal test trouwens! Aaargh! Ben echt zo mijn testdrang aan het inhouden. Mijn man zegt keep the faith en lijkt me te willen martelen Maar ik houd me aan mijn woord. Daarbij komt MvM morgen met een test. Ik hoop wel dat ie knalt! Bij ons meisje deed ie het iig wel Pff lichtelijk zenuwachtig ervoor. Gyino; Een meisje, wat leuk!!
Ja leuk hè becky die bui de eerste weken van opgezette darmen ik heb nu zo'n soortgelijk buikje maar het voelt anders alsof er iets zit (baarmoeder de ik) Jen@ ik ga me naam geheim houden maar als je goed nadenkt dan weten sommige van jullie heb misschien wel... De jongensnaam is nog twijfelachtig meisjesnaam word iets anders
haha echt he! en me buik doet pijn... hoop gerommel en krampen... en duidelijk van mijn darmen... en enorm misselijk en eetbuien... dat vind ik wel een vreemde combinatie haha
@Beckje; dat is een mooi, bescheiden buikje!! @Elisa; Ja die namen weet ik nog wel........ @Dotty; Waaaaar blijf je????? Ik ben zooo nieuwsgierig, heb vandaag al wel 20 keer gekeken of je hier bent geweest met bericht! Hoop dat wel alles gewoon goed is/ gaat....?
Oh jee, ik heb de peuter variant haha. Ik hoop dat ze vandaag gewoon lekker eet. We zijn laat vandaag :S
Hoi meiden, ben alvast het een en ander weer aan het bijlezen. Zal vanavond verder reageren maar wilde even proberen of ik de link van de babykamer gekopieerd krijg. Ff testen. Gouda Showmodel Vittoria Grijs | Babypark