De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Ja gelukt!!!! Ga weer ff verder lezen.

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Roze; ja hoor hij werkt en wat een gave kamer!!!! EN niet eens zo gek duur ook.....

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

heb jullie de afgelopen dagen wel in de gaten gehouden hoor maar druk gehad dus niet gereageerd.

Nu ga ik ook niet reageren want ben zo moe dat ik zo mijn bedje in duik.
    Wilde even laten weten dat het hier verder goed gaat.

Kaelyn slaapt goed in haar grote bed dus dat valt nogsteeds mee.
    Wel heeft mijn vriend net de wcpot uit elkaar moeten halen. Van de week wilde ik de wc schoonmaken, dus lekker ingespoten en liet het inttrekken, maar had de wcdeur op een kiertje laten staan. Toen was het opeens verdacht stil, was Kaelyn lekker bezig met de wcborstel in de wc. Haar pyjama dus verpest. En nu kwam ik er vanavond achter dat ze ook het toiletblok in de wc had gestopt en raakte deze dus verstopt.
    Fijn van die kindjes die je willen helpen :D

4. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Nee klopt maar die 400 die erbij staat klopt niet hoor. Hij was uiteindelijk 675. Maar dat was ongeveer wel ons budget. Uiteindelijk met matrasje, aerosleep, bezorgen en in elkaar zetten 950. Maar goed. We hopen er dan ook een hoop plezier van te hebben.

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Roze bloem@ die hebben wij ook gezien is mooi, vond die met verschillende kleuren grijs hout ook heel mooi maar die vond ik iets te duur

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lucky; Hahaha oh fijn ja die helpende handjes....Ik ken dat...
    Welterusten voor zometeen!

Ik ga nu even lekker GTST kijken en kom straks weer langswippen voor bericht van Dotty, want ik ben RETE nieuwsgierig!

7. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook de aerosleep maar de vk zei vandaag dat het ondingen zijn en ze worden afgeraden. Terwijl ik op het forum juist fijne dingen lees. Nu ben ik aan het twijfelen.

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Aerosleep; ik hoor/ lees er gewoon heel verschillende dingen over. 1 ding staat als een paal boven water; onveilig is het niet!! En ik denk dat dat het belangrijkste is; toch?! Heeft je VK ook nog een toelichting gegeven op haar oordeel Dotty?

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Kan op heel het internet niets vinden over het afwijzen van de Aerosleep. Het enige "negatieve" dat er staat is dat er niet bewezen is dat het het risico op wiegendood verkleint.... Dat verhaal lezende vind ik de opmerking van je VK wel heel negatief hoor!

10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Heb ook aerosleeo bestelt dacht dat het een goed matras is niet dus?

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; Zie hierboven..... + vind ik net ook terug; aerosleep wordt afgeraden tijdens de kraamperiode ivm warme kruik. ALS deze gaat lekker kan het water niet goed weg ofzo....

12. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Ze zeggen inderdaad dat als de kruik in 1 keer helemaal leeg loopt het zich verspreid over het matras. Maar als een kruik lekt is dat maar een klein beetje. En daarbij zonder aerosleep en het kindje komt met zijn gezichtje in het matras stikt het ook. Ik ga ook geen kruikfles gebruiken maar heb kruikzakken. Zijn ook weer niet goed zeggen ze omdat het langer duurt voordat die op de echte temperatuur zijn.
    Maar ja zo is er weer van alles wat te zeggen en is het toch nooit goed wat je doet.

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ach ze hebben inderdaad altijd wel wat te zeiken! Lekker doen wat voor jezelf goed voelt is het belangrijkste!

Maaruh; kom op Dotty!!! Je stelt mijn geduld wel op de proef zeg...

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Pffff moet morgen vroeg uit bed en heb daar zooooo geen zin in!
    Moet naar de KNO arts en heb dan toch echt de auto nodig....
    Manlief heeft besloten dat hij morgen toch maar weer gaat proberen te werken...

15. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Ja ik zat er ook al op te wachten.

Ik ga niet heel inhoudelijk op edereen reageren. Heb er even geen puf voor.
    @namen: nou wij zijn er nog totaal niet uit. Vriendlief blijft het maar uitstellen. En denkt steeds van komt wel. Ik heb wel een aantal favorieten. Maar mannetje kan niet echt duidelijk aangeven of hij dit een geschikte naam vindt of niet. Het is zoiezo altijd al een echte twijfelkont.
    @giyno: heerlijk zeg een dag je achterstallige werk weg werken of juist vooruit werken.

Ik heb morgen de 20 weken echo. Toch weer spannend om mijn kleine ventje weer te zien. Het "pruttelen" begint steeds meer te komen. Mijn buikje begint ook wat steviger te worden. Merkte vanmorgen dat mijn buik echt bleef zitten als ik op bed lag. Normaal zakt alles opzij als ik op bed lag. Maar zit nog steeds onder mijn gewicht van voor mijn zwangerschap. Ik woog 83, was 4 kilo afgevallen naar de 79 en nu weeg ik 81,3. Terwijl mijn buik flink is gegroeid.

16. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    We krijgen een zoontje!!!!!!! Alles was goed. Morgen vertel ik meer, nu eerst lekker slapen.

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaa................tromgeroffel............

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

He jammer Dotty; onze berichten staan verkeerd om....Hahahaha.... :D

Maar gefeliciteerd met jullie toekomstige ZOONTJE!!!!

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Spannend; Hey meid, je hebt ons ook gevonden! Hoe gaat het nu met je??

20. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0

Dotty: Gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!

Deel Deze Pagina