Dank jullie wel. Het klopt ook helemaal met mijn voorgevoel. En nu lekker op zoek naar lieve en stoere jongensspullen.
@ dotty gefeliciteerd met jullie zoon. Leuk dat je voorgevoel kloppen. @ zonen. Er worden op dit topic inderdaad veel jongens geboren in het begin. Zou het dan zo zijn dat de meiden op het einde allemaal meiden krijgen? Het zal wel in de lucht hebben gezeten dat mannen gen. Hier: heb ontzettend last van me heup. En super slecht geslapen. Hopelijk komt het goed vandaag.
Alle eerste kinderen worden jongen en degene die al een jongen hebben krijgen een meisje en andersom tot nu toe dan! @dotty; gefeliciteerd met je zoon, erg leuk hoor een stoere vent Hier vandaag schoonmaken bij m'n moeder zodat ze zaterdag over kunnen huizen. En straks nog even controle bij de vk.
ik heb ook een gevoel dat we een blauwe kamer moeten gaan inrichten hihi *nu zijn de logeerkamers/babykamer al blauw haha
@Dotty; wat leuk! Een jongen Gefeliciteerd. @voorgevoel; Ik heb ook voorgevoel jongen maar goed, zeker weten doe ik het niet. MvM komt over een paar uurtjes en zit me helemaal op te vreten over die test. Wat weer nergens op slaat natuurlijk want ik heb totaal 6 testen gedaan, allemaal positief. Ben niet ongie, ook een goede indicator lol. Mijn kwaaltjes worden alleen minder. Met mijn eerste had ik nergens last van, alleen moe. Nu lijk ik eigenlijk alleen pijnlijke (.)(.) te hebben en duizelig als ik moe ben. Ik maak me waarschijnlijk weer druk om niets.
@Dotty!! GEFELICITEERD..!! Nog een manneke erbij!! @namen... weet zo niet of ik mijne hier ooit genoemd heb.. eigenlijk.. maar het word dus Jesse! We zijn er helemaal blij mee.. aangezien we jongensnamen echt heel moeilijk vonden.. en op de terugweg van de 20weken echo riep ik die naam.. en ... dat is hem gewoon!! Onze kleine Jesse..! Nog 1uur.... dan gaan de zwachtels eraf!! Vannacht 2uur wakker gelegen en gejankt van de jeuk!! :x Maar.... nog 1 uurtje...!
@Burningkarma; het gaat gewoon helemaal goed komen hoor met die MvM test! (maar snap wel je stress......) @Beckje; zo, zo, mooie test hoor!! @Beertje; wat fijn dat de zwachtel er weer af mag! En wat een leuke naam!! Onze namen zijn waarschijnlijk Damian voor een jongen en Jaylinn voor een meisje! EDIT; VOOR ALS MIJN BUURVROUW DIT LEEST; DIT MOET GEHEIM BLIJVEN!!
Ik heb een voorgevoel voor een meisje zo erg dat ik alleen bij jongens spullen kijk maar dat voelt raar... Vorige week shoppen voor babyshower voor een vriendin die meisje krijgt was echt moeilijk voor mij.
idd wat een vies weer zeg... bij mijn nicht in duitsland schijnt de zon... moet nog helaas wat geduld hebben voordat we naar de vk kunnen kan bijna niet wachten!
@ elisa ooh wat verschrikkelijk he dat weer. Baal er ontzettend van móet eigenlijk naar de stad. Hier nog steeds last van me heup. Had logan daarnet op getild maar dat had ik niet moeten doen. Heb echt een jankbui vandaag. Erg fijn die hormonen.
Gyino@ ben op de fiets brood gaan halen toen even droog was helaas met de terugweg drijfnat geworden maar omdat ik de zolder en berging had opgeruimd stond de hele hal nog vol troep dus alles in de auto en naar recyclingperron nu ben ik klaar moet alleen nog stofzuigen swifferen en was opruimen maar ga nu eerst douche