De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben er weer..... :)

Ik heb een heel wisselend gevoel. Ik ben zo blij met mijn kleine mannetje, maar aan de andere kant vind ik het zo jammer om afscheid te moeten nemen van alle meisjesdingen die we hadden bedacht (en als ik van een meisje nu zwanger was, had ik dat gehad met de jongensdingen). Tot gisteren kon het nog alles zijn en nu is het definitief en is het andere weg. Hormonen zijn echt verschrikkelijk. Herkent iemand dit of ben ik raar?

Mijn kleine jongen was gisteren trouwens erg druk bij de echo. We hebben ook gratis 3d-foto's gehad en hij lag er zo lief bij. Ze heeft ook al de hersentjes, het hartje, de maag, de blaas en de ruggengraat gezien en alles zag er goed uit. Dus dat is erg fijn om al te hebben gezien.

@Beertje en jen: mooie namen!!!! Wij hebben nog geen jongensnaam, ik vind het zo moeilijk.
    @ Eliza en Jen: spannend hoor!!! Ik ben zo benieuwd!
    @Beertje: ik hoop dat het snel beter gaat.

Verder ben ik even alles vergeten.

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Dotty@ ik zou precies hetzelfde hebben... Maar wie weet krijg je over ee tijdje een koningskoppel... Wij hebben baby Born en autotjes (Porsches van me man) staan in de babykamer...

3. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heel even pauze van rapporten schrijven. Ik hoef er nog maar 9 van de 29 phew.
    Maandag trouwens lekker geshopt. Een positie spijkerbroek bij c&a en twee shirtjes en een rokje bij prenatal.
    Krijg ik dinsdag een mailtje dat ik de blije doos op mag halen, grrr lekkere timing. Vandaag al weer 20 weken! Straks even buikfoto maken.
    Ik voel trouwens het babytje al steeds beter. Eerst alleen vage kriebeltjes. Maar nu voel ik echt al meer geboink :D
    Naam ga ik hier niet vertellen, maar wij hebben meer moeite met de jongensnaam.

4. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb mijn rapporten in de vakantie afgemaakt. Altijd zo'n opluchting als dat af is!!! Succes nog puma.

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Blije doos bij 20 weken dus ik verheug me er al op voor ons nog 5 weke wachten vond de doos van etos tegenvaller bijna alleen boekjes

6. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

zo pfff ik zit even

@dotty
    gefeliciteerd met jullie jongen!!
    en ik begrijp wel hoor het 'afstand' doen van de meisjes dingen
    Ik had de kleren etc allemaal bewaard van mijn dochter, pas uitgezocht omdat ik ze nu niet meer nodig heb, maar vond het zo jammer, zoveel leuke kleren die ik niet meer kan gebruiken. En ook in winkels de kleertjes voor meisjes blijven me trekken.

@Namen
    ik ga ze hier ook niet neerzetten. Daarnaast zijn we er ook nog niet uit. Gaat niet zozeer om meningsverschillen, maar gewoon nog niet DE naam gevonden.

@Blije doos
    Maandag een mailtje over gehad, ga hem vrijdag ophalen, ben benieuwd! Die van de etos viel inderdaad erg tegen dit jaar.

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    oowja

@Jen
    De jongensnaam, zo heet ons neefje, het betekend volgensmij de rustige ofzo, maar dat is hij totaal niet :D
    meiden naam ook erg leuk!

8. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die doos van etos was inderdaad niks. En die van de babydump ook niet. Wij gaan komend weekend naar babypark de kinderwagen en kinderkamer kopen. Ik zal even kijken of ik een plaatje kan vinden van de kamer.
    Wagen wordt de Joolz day en dan waarschijnlijk antraciet.

9. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Mooie kamer puma...

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; Oh kan me dat gevoel maar al te goed voorstellen en ik denk dat ik daar zaterdag ook last van zal hebben!! Maar het idee wordt denk ik steeds meer eigen! En daarbij; misschien komt er over een tijdje nog een meid bij en kan je je daar helemaal op uitleven!!

@Puma; Gaaf kamertje hoor!! En de Joolz is ook supermooi!

@Kinderwagen; wij gaan wsl kijken voor een 2de hands Stokke XPlory, de Mima Kobi is 2de hands bijna niet te vinden en als je hem vind nog steeds reteduur....

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @puma mooi kamertje hoor.

@ blij doos ik heb van de week voor het eerst de wij binnen gekregen. Zal eens kijken op me mail voor de doos ben ik nog niet op geweest deze maand.

Hier liggen logan en iknog in bed. Logan slaapt.
    Hij was om half 5 wakker en is tussen ons in gaan liggen.
    Met gevolg dat ik een prut stukje bed en deken had.
    Kabouter is daarbij ook nog eens heel druk geweest dus het was eem feest.

Straks met Logan naar de kapper. Het is echt nodig. Maar altijd een ramp met hem.
    Daarna naar de bieb en de stad even in.
    Het is te minste droog buiten.

Fijne dag dames

13. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Gyino@ ja het weer is nu stukken beter dan gisteren, ga zo wat in de tuin doen, er moet een net over de vijver en planten anders komt mevrouw eend en die vernielt me planten om er een netje te maken heb ze al gezien op de berging...

14. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Gisteren bij de vk was alles goed, hartje was nu ook beter te vinden en te horen

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, vandaag is mijn gevoel eindelijk weer normaal. Ik had echt het idee alsof ik afscheid moest nemen van mijn meisjesnaam etc. (ondanks dat ik dolgelukkig met mijn mannetje ben!!!!) Ik heb alle meisjesideeen uit mijn bestandje van word gehaald en in een apart bestandje gezet (voor eventueel de toekomst) en ben vandaag lekker gaan jongensshoppen. Ik heb een rood shirtje van Nijntje, een vest met wit/ grijs/ rood van Nijntje, een spijkerbroekje (maar dan heeeeel soepel spul) van Noppies, 2 rompers van Jip en Janneke en een romper met autootjes. Ben er zo blij mee. De kamer gaan we waarschijnlijk in turqouise en wit doen. Lekker fris en vrolijk. De namen zijn we nog niet uit. We hebben een lijst met opties die we allebei mooi vinden, maar onze voorkeuren liggen anders.

Verder is de loungeset voor onze tuin bezorgd. De hele tuin moet nog gedaan worden, maar de set was in de aanbieding en konden we niet later laten bezorgen.

En nu ga ik lekker een beetje rommelen in huis :)

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @elisatje
    gelukkig was alles goed bij de vk

@dotty
    leuk dat shoppen! Ik wil binnekort ook weer ff wat kopen, maar eerst dit weekend babykamer verven
    en wij hebben ook wit en soort turq/mint kleur
    hadden we al voor we het geslacht wisten, vond het ook lekker fris kleurtje

@all
    vanmorgen de keuken gesopt en ramen gezeemd. Ook de berging weer een beetje opgeruimd. Nu moet ik er voor boeten, voel het aardig in mijn buik.

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik merk nu ook dat als ik een dag teveel doe dat ik dan 's avonds buikpijn heb en dag erna rugpijn ik doe eigenlijk gewoon alles nog tillen met 2 lege kratten bier naar winkel lopen bijvoorbeeld...

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    #178 Beckje, 8 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
    gelukkig vandaag minder last van misselijkheid, jeeej :D
    nu ff me nagels doen. gezien nailart tot me hobbies behoort.
    rood, met zwarte tip en goud glitter randje op de grens. dacht doe es gek
    edit: nou lukt voor geen meter, te veel lagen gebruikt en te kort laten opdrogen... ja staat toch quick dry op...
    xD dan maar wat anders

19. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Jen, ik heb je een privebericht gestuurd.....

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Elisatje: Fijn dat het goed was bij de VK. :D

@Puma: Leuk kamertje zeg!

@Beckje: Ik moest lachen om je edit hahaha. Balen wel dat het niet is gelukt ;)

@All: Hier alles goed. Beetje vage ochtend. Een ouder kwam naar me toe en vroeg of ik zwanger was. Ik heb al wel een overgewicht maar om nu te zeggen dat je het al kan zien net als bij sommige van jullie... Nou zei mijn collega dat ik er wel anders uitzie. Misschien straaaaaal ik wel. ahhahaha

Deel Deze Pagina