De zwangere meiden uit het "meiden die al langer dan 1jaar bezig zijn" topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kzh, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    ♥ Onze uitgerekende data ♥

10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)
    23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)
    29 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?)
    1 april - KZH - meisje
    27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?)
    28 juni - Beschuitje -

Afsprakenlijst

16 oktober - Kzh pretecho/geslachtsbepaling
    26 oktober - Kzh gyn
    2 november - Janneke - controle vk
    12 november - Janneke - 20 weken echo
    15 november - Girafje - vk
    23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn
    18 december - Nenaten - Frauenarzt

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou meiden, ik kom meteen lekker binnen...pfff ik krijg die kleurtjes niet meer in beeld ! Sorry, ik merk dat steeds met de laptop. Kan wel kopiëren en plakken ,maar dan verdwijnen de kleurtjes.
    Ik heb het woordje datums verandert in data ( * sorry als juf zijnde kan ik dit niet aanzien zonder te verbeteren * wahahaha....let niet op mij:) )

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik ga morgen het ziekenhuis bellen dat we zwanger zijn. Geen idee wat en wie ik dan moet gaan bellen daarna. De huisarts? De verloskundige? Maar welke? Het duizelt me allemaal wel hoor...

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: heb zelf steeds de vk gebeld en nooit de ha.

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ze willen dat ik voor eerste echo nog naar het ziekenhuis kom. Ze willen het natuurlijk ook afsluiten, dat snap ik wel. Ik krijg daarna te horen wat ik allemaal kan. Ik mag daar in het ziekenhuis blijven bij een verloskundige ,maar kan ook bij een verloskundige in de buurt afspreken. Ik moet over twee weken al op 7 november ! Ben zo zenuwachtig pfff...had niet verwacht dat het al zo snel zou zijn ;)

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Spannend beschuitje! Fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten!

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: Heerlijk juist dat je over twee weken al mag! Hoef je niet zo lang in de onzekerheid te zitten, want bij een vk heb je vaak pas rond 9 weken een echo!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zouden ze dan het hartje al kunnen horen? Ik ben dan rond d'r 6 weken... Nee zeker?

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oh nee 6 weken en vijf dagen

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: Ik had een inwendige echo met 7 weken en toen zagen ze een hartje!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ohhh spannend hoor, dus wie weet kan ik het hartje dan ook al zien en horen ! Ik heb vandaag een beetje onwerkelijk gevoel of het niet zo is, of ik helemaal niet zwanger ben. Gek he? Helemaal geen reden toe, maar het is allemaal nog zo onwerkelijk als je nog geen echo gehad hebt zeker denk ik. Daarna word het wel echter.
    Moeders voor moeder belde me ook al om een afspraak te maken, daar wil ik vanaf het begin direct aan meedoen. Ik ben dat verplicht vind ik.

12. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Beschuitje:Ik had dat ook, allemaal een beetje onwerkelijk, soms vergat ik het en dan dacht ik er weer even, oooo ben zwanger, elke x weer blij, hihi als je snapt wat ik bedoel.
    Ik had met 6 weken en 5 dagen de eerste echo en toen kon je het hartje ook horen.:)

Ik voelde me ook een beetje verplicht om mee te doen (ook al heb ik de spuiten niet nodig gehad, maar had wel gekunt) en fijn dat je er iemand mee kan helpen. Maar ben heel blij dat ik nu weer gewoon in de wc kan plassen (ben nu klaar). hihi

Ik heb toevallig vandaag ook even de HA gebeld, om te laten weten dat ik zwanger ben, ze willen het ook graag weten.

eki: dat snap ik wel, maar elke week ga je meer zwanger voelen, succes vrijdag. Zet anders wel al vast je naam bij ons lijstje. Zo fijn om te zien dat het lijstje steeds langer word. :p

Groetjes

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    #233 kzh, 23 okt 2012
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
    ♥ Onze uitgerekende data ♥

10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)
    23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)
    29 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?)
    1 april - KZH - meisje
    27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?)
    11 juni - Eki - Geslacht onbekend -()
    28 juni - Beschuitje - Geslacht onbekend -()

Afsprakenlijst

16 oktober - Kzh pretecho/geslachtsbepaling
    26 oktober - Kzh gyn

31 oktober - Kzh Neuroloog (medicatie check & advies bv/fv)
    2 november - Janneke - controle vk
    12 november - Janneke - 20 weken echo
    15 november - Girafje - vk
    16 november - Kzh 20 weken echo UMC St Radboud
    23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn
    18 december - Nenaten - Frauenarzt

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    zo, t lijstje even aangepast..

@beschuitje ; als je de lijst wilt aanpassen, moet je het laatste bericht met de lijst quoten, dan haal je in dat bericht de [.quote] en [.quote] weg en voeg je toe wat nodig is.. zo behoud je de kleurtjes :D

@ hier ; zwangerschap gaat allemaal prima.. heb wel met slapen wat last om goede houding te vinden, mijn buik ligt nu al in de weg :p

Morgen krijg onze hond (van mn ouders en mij) een spuitje.. hij is erg dement en t is zo zielig om hem zo te zien..
    Hoop dat ik het een beetje kan handelen met alle hormonen die door mn lichaam gieren.. Als ik al jank bij reclames dan heb ik een heel ramp scenario in mn hoofd over hoe ik morgen ga reageren..

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kzh: sterkte morgen!

16. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Oh kzh wat ongelofelijk kut!!! Maakt geen klap uit, zwanger of niet, ik ging ook kapot toen ik erbij was bij onze hond 3 jaar geleden :( sterkte meis!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    KHZ wat sneu zeg , voor het beestje is het vast beter, maar ja daar hebben jullie zo weinig aan.

Hey meiden ik zit met een dilemma. We waren al boven aan het klussen voordat ik erachter kwam dat ik zwanger ben. Nu is mijn man boven aan het schilderen ( niet op waterbasis..) en ik weet dat dat niet goed is voor zwangere vrouwen. De slaapkamerdeur van ons zit de hele dag dicht, maar hij is de kamer ernaast bezig. Is het verstandig dat ik vannacht niet boven slaap maar op de bank? of kan ik gewoon boven slapen als we alle ramen en deuren open laten? Ik ben zo bang dat het mis gaat...

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik zou lekker op de bank slapen ;$
    Ik kan zowieso al niet tegen verf die niet op waterbasis is, dus zou er zowieso niet in slapen zwanger of niet..

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nog iemand die een tip heeft? Ik twijfel zo...

20. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    he beschuitje, ik zou eerlijk gezegd zo gewoon lekker in mijn bed gaan liggen. Ramen open en deuren dicht. Ik geloof er zelf niet in dat het van zo'n dingen mis kan gaan. Ik denk dat het wel geen goed idee is om zelf te gaan schilderen.
    Maar je moet doen, waarbij je je goed voelt. :)

Misschien dat kom het wel dat ik er zo over denk omdat ik zelf niks ongezonds deed toen ik vorige jaar zwanger was en vriendinnen van mijn rookte/dronken de eerste weken wel, toen ze het nog niet wisten dat ze zwanger waren en daarna?. En bij hun ging het niet mis en bij mij wel.

We zijn dit weekend bij babypark en babydump geweest, zo leuk alles uitzoeken. We waren overal snel over eens en hebben de meeste dingen al gevonden. Bij babypark kregen we goed advies, bij babydump was het heel druk. We hebben een mutsy wagen (zijn mooi hoog, want we zijn best groot) en een maxicosi met familyfix voor in de auto en een wit hoogglans kamertje, nu nog een x terug en het echt kopen. :):):):) En dan nog x de kleine spulletjes. Vind het echt super dat shoppen.

Veel sterkte Kzh :(

xxx

Deel Deze Pagina