De zwangere meiden uit het "meiden die al langer dan 1jaar bezig zijn" topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kzh, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gaaf Janneke dat shoppen ! Ik heb er nu al zin in. Ik zorg ervoor dat ik nu al lekker op internet kan kijken naar alles. Dat is ook een soort van shoppen haha...maar ik 'mag' van mezelf nog niets kopen. Eerst maar eens zien hoe het gaat de komende weken.

Ik heb besloten om gewoon lekker in mijn eigen bedje boven te gaan liggen. De bank leek me toch niet zo lekker. We hebben alle deuren dicht en in de slaapkamer stinkt het echt niet. Het kamertje ernaast staat de hele tijd open en de deur dicht dus de stank kan wel naar buiten haha...Heb ook nog even bij een paar bekenden geïnformeerd en ze zeiden allemaal dat ik het gewoon moet doen. Verder probeer ik overal op te letten en gezond te eten dus ik neem aan dat dit wel goed gaat dan. Janneke je hebt gelijk, als het mis gaat dan gaat het mis en dan heeft het vast niets met de verf te maken.

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ha meiden... terug van vakantie, nog 9 daagjes en dan is vriendlief weg.. Heerlijk genoten met z'n 2e.. (Ofja 3e) Krijgen volgende week een extra echo (eventueel geslachtsbepaling) Spannend dus.. Hoe is het met jullie ??? Heb nl. niet alle pagina's terug gelezen... :)

KZH.. Sterkte..

Beschuitje.. WELKOMMMMMMMMMMMM :D Gefeliciteeeeerd !

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Haha Ukkie je hebt dus wel gelezen dat ik zwanger ben ! Gaaf he? Kan het nog niet zo bevatten hoor ;)
    Waar gaat je vriend heen? Leuke vakantie gehad dus begrijp ik. Waar ben je geweest?

4. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Meiden morgenvroeg eerste echo, vind het onwijs spannend! Sinds gisteren ook veel misselijk, vooral sochtends maar ook in de loop van de dag, bah :(

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ eki: hoop dat je morgen een mooie beeb met kloppend hartje ziet!

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    ohhh eki ik wil ook een echo !! Ben jaloers.....Heel veel succes en genieten !!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Succes eki! :)

8. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    tnx meiden!!
    net echo gehad, was super gaaf!!! hartje gehoord en goed gegroeid (13mm), mocht mezelf 2 dagen vooruit zetten! vooral het hartje horen was zoooo bijzonder!! :D:D:D:D *ik denk dat ik in de verte dan toch eindelijk die roze wolk zie!! :)*

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat fijn eki! :D
    Nu lekker genieten!

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ eki: klim lekker op de roze wolk meid en ga genieten!

11. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Meiden wanneer hebben jullie echo's gehad?
    Ik krijg namelijk bij de eerste afspraak bij de vk weer een echo, das dan 9.2 weken, en dan ook nog eens bij 12 weken! Heb ik geen problemen mee hoor ;), maar ik vroeg me af of dat standaard is...

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ eki: de 12 weken echo is een termijnecho. Dan wordt de uitgerekende datum bepaald en kijken ze je kindje heel goed na. Ze kunnen dan ook afwijkingen zien. Met 20 weken krijg je nog een keer een uitgebreide echo en dan kijken ze bijv.ook naar de hartkamers, hersentjes, maagje.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Eki gefeliciteerd !! Wat een fijn nieuws. Enne die roze wolk moet je gewoon dicht bij laten komen hoor. Ik zit er al op, ook al is het nog pril. We kunnen nu wel stressen van misschien gaat het mis, dat zien we dan wel weer. Als het zo is, dan is het heel erg verdrietig, maar dat wil ik nu nog niet zijn.

Hier echt ( nu al !) om allerlei luchtjes kokhalsneigingen. Nog niet spugen gelukkig, maar wel overal om kokken. Ik liep net in de ikea..pfffff sjaal voor de neus en snel weer naar buiten. Ik vind het wel vroeg hoor...Hoe was dat bij jullie? Ook al zo vroeg last van geurtjes?
    Ik ben zo bang dat het een tweeling is? Er waren twee eitjes rijp, eentje wat groter dan de andere, maar ok. Ik krijg echt de zenuwen....

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: Merk nu wel dat ik beter ruik, maar gelukkig heb ik geen last van spuugneigingen!
    Komen er tweelingen voor in je familie of in de familie van je partner?

15. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Nou ik hing boven de pot vanochtend hoor :( sinds 3 dagen misselijk overdag, sinds vandaag echt spugen, bah.

Beschuitje ik had ook 2 grote follikels, maar toch echt maar 1 kindje gezien :D de kans is nog steeds niet heel groot, zelfs niet met 2 eitjes :)

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Net weer een echo gehad, mn mams was mee, en die was helemaal aan t stralen!
    De kleine was lekker bewegelijk en t hartje klopte weer mooi!
    De gyn had het buikje opgemeten van de kleine, en deze kwam overeen met 18.5 weken.. Maar ze vond het niet nodig om de datum bij te stellen.. Maar dan krijg ik toch gelijk, want 18.5 komt meer overeen met mijn berekeningen :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,7 KB
      Weergaven:
      8
  17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Er komen tweelingen voor in de kant van mijn moeder, maar ik dacht als ik twee eitjes heb en ik ben nu zwanger is de kans toch aanwezig dat het er twee zijn? Ben alweer een beetje gerustgesteld hihi....

Ohh Eki nu al spugen blergh....nou ik hoop dat dat mij nog even bespaard blijft ;)

18. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Trouwens kzh, was het inslapen van de hond nog heel erg verdrietig?

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: spannend hoor! Als het in de familie voorkomt, dan is de kans denk ik wel aanwezig dat je een tweeling krijgt, helemaal als het aan de kant van je moeder is.

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ eki : hij was zo ziek die dag! Heeft 15 keer gebraakt, zat te rillen en kwam amper uit zn mandje. Dus we hadden een goede keuze gemaakt.
    Ik heb uren met hem gekroelt, en uiteindelijk is ie met zn koppie in mijn armen heen gegaan.
    Wel heel verdrietig, ga hem echt missen!

Deel Deze Pagina