@Kzh.. Ik ben nu bijna 15 weken en draag ook nog geen positiebroeken, al begint het nu in de avonden niet zo fijn meer te zitten.. lang leven de JOGGINGBROEK @home hahaha... Meiden, wij hebben de babykamer besteld, komt half januari binnen (ben dan ca. 25 weken) Ledikant - Commode - Hanglegkast Windsor | Interbaby | Baby-Dump
mooi hoor ukkie! kzh kan jouw fotoalbums niet zien, hij zegt dat de koppeling door de gebruiker verwijderd is? wat betreft buikje, tis nog geen babybuik maar aan darmenbuik echt geen tekort hier! wordt naarmate de dag vordert ook alleen maar erger, lijk savonds wel 4 maanden zwanger zeg hadden jullie dat ook en trekt dat dan in de loop van de weken weer weg ofzo?
Ja, de eerste die ik had gekocht! Thanks! Nja, en dit is dus mn ochtendbuikje he, savonds is ie nog wat groter
Thanks! Begin er eindelijk een beetje aan te wennen Altijd met mn gewicht bezig geweest en nu mag ik gewoon een buik krijgen.. Bij jou zie je t ook hoor! Ze zeggen toch altijd dat je n zwangerschap op je moeder lijkt? Mijn moeder had echt een toeter niet normaal! Dus ben benieuwd wat mij te wachten staat
Dank je wel, en nu naar eigen smaak aankleden.. Spannend haha.. wij hebben de Quinny buzz 4 ook al binnen Hebben jullie al spulletjes gekocht ?! Kzh.. Moooooi schattig buikje !! Girafje.. 24 weekje, ik vind dat je nog niet heel veel ziet ?
Ik heb bijna alles.. Kamertje bijna klaar, nog gordijnen, een lamp en wat aankleding.. Kinderwagen komt in febr.. Ik wil nog een stocke stoel met babyzit, en een doomoo zitzak. Die komen nog..
Hoi meiden hier terug van een heeeele lange dag werken incl avondvergadering. Ben kapot maar moest in bed nog wel even bijlezen natuurlijk! Wat een mooie buikjes en babykamer! Ik krijg er ook helemaal zin in. Heb eigenlijk nog geen buikfoto gemaakt. Heb van mezelf geen platte buik dus een foto van een buikje vet lijkt me niets alhoewel ik me nu wel erg opgezet voel. Hoe komt het eigenlijk dat s avonds je buik dikker is? Of ben ik nu heel blond als ik dit niet weet? Door het eten van de dag? Het is wel zo , heb het idee dat ik nu dikker ben. Morgen komt mvm langs dan gaat het grote plassen beginnen , ben heel benieuwd!
@ beschuitje: komt inderdaad door het eten denk ik. Ik ben s'avonds altijd zwaarder dan s'ochtends, ook voor mijn zwangerschap. Succes met plassen. Was blij toen ik klaar was, maar ook "trots" op mezelf dat ik het had gedaan.
Succes met MvM beschuitje! echt super dat je dit doet! (en girafje dat je het gedaan hebt) en inderdaad, komt door eten/volle darmen.. ik moest pas een keer eind van de middag naar de gyn en moest weer wegen.. was ik ineens een kilo zwaarder! en ik was nog wel zo blij dat ik niet was aangekomen!! volgende dag op de weegschaal, woog ik gewoon nog hetzelfde als de afspraak daarvoor
Hier vanochtend naar de neuroloog geweest, ze heeft overleg gehad en ik mag gewoon borstvoeding gaan geven Door mijn medicatiegebruik was dat even onzeker maar ben wel heel blij dat dit gewoon kan. Ook gehad over epilepsie en bevalling.. Ik wist al dat ik in het ziekenhuis moest bevallen, maar ik moet dus ook zowieso een dag langer blijven zodat ik en de baby goed in de gaten gehouden kunnen worden. Medicatie spiegel was aan de lage kant, maar gaan toch op deze dosis blijven.. Hoe minder medicatie, hoe beter!
Even kort voor het slapen gaan... Ben net goedgekeurd voor moeders voor moeders! ( en wat is het heerlijk weer een positieve test te zien )
Beschuitje, goed bezig KZH.. Oh wat fijn zeg, net wat je zegt hoe minder medicatie hoe beter, dat je een dag extra moet blijven, boeien.. als je kindje en jij maar goed in de gaten worden gehouden! Girafje.. Mijn laatste flessen komen ze geloof ik di. 13 november ophalen.. ben ook wel weer blij dat het erop zit haha..
Girafje, kan me ook wel voorstellen dat je blij bent dat je weer klaar bent. Ik begin morgen en ga door tot 11 januari !! Lang he?
hoi, hoi, Bechuitje: succes met de flessen vol plassen. Ben zelf al een paar weken klaar, pfff gelukkig, maar wel de moeite waard. kzh: fijn dat je borstvoeding mag geven. Morgen weer naar de verloskundige. Nog 1 week en dan ben ik al weer op de helft. Mijn buik zien je al goed. Ik kan nog 2 gewone broeken aan, die voorheen wat los zaten. Zag laatst op de weegschaal dat er 4 kilo aan zet, pfff misschien al veel. Maar ik eet gewoon normaal. savonds heb ik ook een dikkere buik, ook uren na het eten. Gisteravond voelde ik het kindje 2 duidelijk schoppen ook aan de buitenkant van mijn buik. Voel al zo'n 2 weken regelmatig bewegen. Begin steeds meer te vergeten en moeite met om me te kunnen concentreren. Zo irritant, herkenbaar???? Leuk allemaal dingetjes kopen he, over 2 weken gaan we terug naar babypark en het meeste kopen. Een wandelwagen mutsy, wit hoogglans babykamertje, peddle maxicosi en 2x een familyfix voor in de auto, het stoeltje in te klikken. xx
@ beschuitje: dan begint mijn verlof officieel. Heb wel vanaf 19 december al lekker vakantie. Een leuk voordeel van leerkracht zijn. @ janneke: 4 kilo is netjes hoor meid! Moeite met concentratie is heel herkenbaar. Geniet maar lekker van het schoppen. @ ukkie: klopt dat je nog bijna niets ziet bij mij met 24 weken. Heb nog een foto van een paar uur voor mijn keizersnee en toen had ik ook geen grote buik voor 41,4 weken zwanger. Zal morgen die foto in mijn album plaatsen. @ kzh: fijn dat je straksborstvoeding mag geven!
wat goed dat (bijna) iedereen hier in potjes (heeft) gepist ik ben nu ondertussen ook alweer bijna 4 weken bezig, 'mag' door tot 21 december! lekker he girafje als je verlof zo goed valt! als bij mij alles goed gaat en de datum blijft staan heb ik 21 weken verlof 2 weken meivakantie, dan 16 weken verlof en dan nog 3 weken extra omdat mijn verlof in de zomervakantie valt vervelend hoor
@ eki: heel vervelend . Neem zelf ouderschapsverlof op en begin pas na de zomervakantie weer. Ook zo vervelend Hoop dat mijn banner gelijk heeft en dat de kleine er is over 100 dagen. Of eerder