De zwangere meiden uit het "meiden die al langer dan 1jaar bezig zijn" topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kzh, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ohh dit moesten blije smileys zijn hahaha....

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ohh dit moesten blije smileys zijn hahaha....

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Sorry ben een beetje vaag bezig ;)
    Zullen de hormonen wel zijn whahaha

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: je kunt de komende maanden de hormonen heel vaak de schuld geven hoor!

Heb net weer een buikfoto gemaakt....

Bijgevoegde bestanden:

• buiken.jpg
      buiken.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,7 KB
      Weergaven:
      8
  5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    As ik jouw buik zie kan ik me gewoon niet voorstellen dat je al zover zwanger bent. Sorry hoop niet dat ik je kwets, maar je hebt zo'n klein buikje ;) Wel lekker makkelijk nog met kleding enzo of niet?

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: je kwetst me niet hoor. Kan het zelf ook helemaal niet voorstellen dat ik al zover ben. Gelukkig voel ik de kleine dagelijks en was het met mijn dochter precies hetzelfde. ' s avonds heb ik wel meer een buikje. Het is enkel jammer dat mensen het niet meteen zien en dat had ik nu toch wel leuk gevonden.
    Mag volgende week weer naar de vk en dan wil ik ook weten hoe de kleine ligt, want volgens mij ligt hij/zij lekker in de breedte waardoor je ook nog bijna niets ziet?

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja dat zou ook nog kunnen dat het kindje in de breedte ligt !

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ girafje ;Wordt je opzij wel breeder? Bij mij gaat ie echt naar voren, misschien dat daar het verschil zit?
    Of inderdaad hoe de kleine ligt.. en heb jij de placenta voor of achter? misschien dat dat ook nog uitmaakt?
    hier zit ie voor..

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kzh: opzij word ik ook niet breder. Had met mijn dochter precies hetzelfde, dus ik maak me geen zorgen.
    Mijn placenta ligt boven aan de achterzijde en dat is heel gunstig als deze uk net als zijn/haar grote zus in stuit ligt en ik weer een keizersnee krijg.

10. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi, hoi,
    Beschuitje: Wat fijn dat het hartje goed klopte, ik hoop dat het kleintje de volgende x meer gegroeid is. Hoe gaat je met je pootje?

Kzh: Ja, het ziekenhuis lijkt me het beste. Het is toch heel ingrijpend en als er iets niet goed gaat, dan zijn we daar het beste af denk ik.
    Wat leuk dat je het kamertje al af hebt. Ik ben benieuwd, foto, hihi.
    Wij gaan volgende week alles bestellen. En voor de aankleding heb ik al veel leuke dingen in mijn hoofd. Oja een boom van MDf heb ik ook al besteld. Ik heb er zo'n zin om het leuk aan te kleden. Soms kan ik uren op internet zitten zoeken voor idee. Ja meiden zo gaan we van de ene bezigheid (zwanger worden!) naar de andere, haha.

Ik heb op de site van wehkamp allemaal leuke kleren besteld. Donderdag avond en vrijdag smiddags kwamen ze het brengen, snel he. Eindelijk het spijkerrokje wat ik zocht. In de winkels waren ze allemaal te lang, van die echte mama's rokje, hihi.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Janneke,
    Leuk dat je nieuwe kleren hebt besteld. Hier gaat het steeds iets beter met het pootje gelukkig. Heb vandaag een huildagje...bah weet niet waarom. Ben met dingen voor school bezig die niet lukken, zit toch een beetje in over de kleine en had vanmorgen een veegje licht roze bij naar het toilet gaan. Maak me zorgen, maar weet ook wel dat het normaal is en dat het erbij kan horen. Ik geloof dat het nu alweer weg is. Sorry heb gewoon een baaldag en alleen maar zin om te huilen. Zouden dat de hormonen zijn?

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja, hormonen! :p
    Je kan al snel een veegje bloed hebben, na de seks of omdat je ne wat meer werk moe doen om je darmpjes leeg te persen :p

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik had 2 weken geleden een bikini besteld via wehkamp, die was er meteen de volgende dag al.. Echt super snel inderdaad!
    Ik ga woensdag even kleding shoppen.. Moet een sportbroek hebben die mooi onder de buik valt, want de 27ste begint mn zw.yoga.
    En wat langere shirts want mn buik piept er af en toe zo onderuit nu haha

14. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Hi meiden, ik zal ff snel/kort reageren...
    Ik lees wel af en toe mee, maar er wordt zoveel gekletst hier ;)
    Ben nu al zo'n 3 weken in NL en heb echt elke dag afspraken en soms zelfs 2 of 3 per dag met vrienden/familie haha Gisteren bijvoorbeeld met mijn moeder even de stad in geweest, daarna tapas voorbereiden rond 17h bij een vriendin met nog 5 meiden allemaal zelf gemaakte tapas gemaakt en gegeten en rond 22:30 ging ik naar een andere vriendin en vanaf haar ging ik met nog 4 andere meiden de stad in en was ik rond 4:30 thuis hahaha Vandaag beetje brakjes en zo komt weer een andere vriendin en gaan we ook ff n drankje doen in de stad haha Busy Busy.

Mijn vriend komt gelukkig over 1 week weer hierheen, mis hem wel heel erg (nu al 2 weken zonder hem) Maar doordat ik veel weg ben is het gelukkig wel minder ;)
    Ik kwam erachter dat een vriendin van mij 1 dag later was uitgerekend dan ik op mijn pre 30 en afscheidsfeestje dat ik 2 weken geleden had gegeven...Was echt super gezellig, zo'n 25/30 vrienden waren er :) Maar was dus vandeweek ook ff alleen naar die vriendin gegaan om met haar te praten over hoe t bij haar gaat ect...Zei heeft dus afgelopen week wel de 20 weken echo gehad...ik moet nog even geduld hebben tot ik weer in AT ben... :(

Uk is druk bezig, ik kan er soms in de avond niet eens van in slaap komen haha Hij/zij groeit nu ook echt, vriendinnen die mij een paar dagen niet zien zeggen dat ik dan al weer gegroeid ben hihi

Ik heb zoals ik een beetje heb gelezen van jullie ook al heel wat zwangerschaps kleding gekocht en gekregen..voornamelijk mama licious :)

Ik ga me even snel omkleden en dan weer de hort op haha Nu kan t nog, strakkies niet meer.....OOWJA ik ga volgend weekend naar back to the 90 party in ijshallen Zwolle...Heb daar zo'n zin in :D

15. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi,
    nenaten: Zo te lezen heb je het lekker, gezellig druk. Nog veel plezier.

kzh: mijn zwangerschapyoga begint waarschijndelijk begin jan. maar het is inderdaad handig om een sportbroek te hebben. Moet ik die ook nog maar even kopen, hihi.

beschuitje: Een beetje bloed, dan kan inderdaad weleens gebeuren. Jammer genoeg weet ik uit ervaring dan het ook eens mis kan gaan, zelf na het hartje te hebben zien kloppen. Maar toen ik een miskraam had was het vooral oud/bruin bloed en elke x als ik naar de wc ging. Ik wil je echt niet bang maken, want het gaat ook heel vaak gewoon goed. Ik maakte me de eerste maanden ook wel extra zorgen, maar je kunt er toch weinig aan doen.
    Ja en die tranen, klinkt me ook heel bekent in de oren. De eerste maanden had ik zelf het idee dat ik ook een beetje moest verwerken wat er allemaal gebeurd was. De miskraam en daarna niet zwanger worden, vond ik heel erg. Maar nu zit ik helemaal op de roze wolk, ik hoop dat jij dat ook snel hebt. Ik denk als je weer een echo hebt gehad, dat je daarna makkelijker word. Wanneer is dat ook alweer?
    Dikke knuffel :)

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nenaten.. Lekker genieten meid, maar ook ontspannen, wanneer heb jij je 20 weken echo? Hier in Nederland 'moet' het tussen de 18e en de 22ste week van je zwangerschap!

KHz.. Hier doen ze ook zwangerschaps yoga, ik heb mezelf opgegeven maar die vrouw was nogal vaag en heeft niet meer terug gebeld.. Begin donderdag met zwangerschapszwemmen met 2 nichtjes van mij (15 weken en 20 weken zwanger :))

Beschuitje.. Dikke knuffel!

Mijn vriend zit zoals jullie weten in Irak, nu ligt zijn opa (82) heel erg slecht, grote kans dat hij binnen een paar weken overlijd ! Vriendlief mag dan wel een aantal dagen naar huis maar dat hopen we natuurlijk van niet! Volgende week maar de fysio met mijn rug want heb ontzettende rugpijn... (1 jaar geleden ook intensief onder behandeling geweest!) moet na het werk om 17:00 écht een half uur plat met mijn beentjes omhoog... :(

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Janneke ik ben nog al een stresskipje van mezelf. Dus maak me snel druk om dit soort dingen. Ik moet het gewoon naast me neerleggen, want je hebt er toch weinig zelf de hand in. Ik moet nu gewoon niet stressen. Woensdag over een week heb ik weer een echo. Ik hoop dat we dan gerustgesteld zijn. Althans ik, mannetje maakt zich niet zo druk. Wat betreft die tranen, ik denk ook dat het een beetje verwerking is. Zit nu ook al een week te niksen met die knie en ben alles aan het overdenken. De leuke maar ook spannende dingen die eraan komen, het is gewoon even alles bij elkaar. Morgen ga ik weer proberen te werken. Eens kijken of het goed zal gaan, geen idee. Veel zitten maar en ik krijg een taxi ( collega) die me op komt halen en weer thuis brengt. Dat is wel fijn, want fietsen zie ik nog niet zitten.

Ukkie wat naar van je opa. Veel sterkte in de komende weken !

18. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi, hoi,
    Beschuitje: Ik denk dat het heel normaal is dat je, je zorgen maakt. Voordat je het weet zijn de 1,5 week al weer voorbij.

ukkie: wat erg van je opa, dikke knuffel.
    Bij mij in het zkh zeiden ze zelfs dat de echo tussen de 19 en 21 weken moest, zijn wel streng in ned.
    Wat vervelend van je rug, ik hoop dat fys. jou kan helpen. Ik heb nu ook sneller last van, vooral moet ik opletten met lang kroom staan.

Als het geluk is..... nog 2 fototjes van mijn buikje.

Bijgevoegde bestanden:

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    mooi buikje !!!!

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ nenaten: Je bent lekker aan het genieten meid!

@ ukkie: Naar zeg van de opa van je vriend. Hoop dat hij het nog een tijd volhoudt!

@ beschuitje: Fijn dat je morgen weer gaat proberen te werken. Kun je ook niet meer zoveel nadenken en dan wordt je vanzelf zekerder!

@ janneke: Mooi buikje!

De tijd vliegt echt voorbij! De mijlpijl alweer bereikt dat ze medisch veel doen als de kleine al zou komen! Niet dat het mag, uk moet nog minimaal 10 weken blijven zitten hoor! Nog 6 weken werken en ik mag al met verlof.
    Begin helaas last te krijgen van mijn bekken. Heb nog erg de hoop dat het komt omdat alles rond deze tijd losser wordt en dat mijn lichaam er enkel even aan moet wennen.

Deel Deze Pagina