@ nenaten ; fijn dat je het lekker naar je zin hebt in nederland! lijkt me fijn om iedereen weer te zien! Fijn dat je vriend ook bijna komt! @ ukkie ; oh ik haak dan meteen af, als iemand niet terugbelt.. lekker zwangerschapszwemmen! en leuk met 2 nichtjes! Hier geen zwemmen helaas, is op dezelfde avond als de yoga. Dat is sneu voor je vriend :< Zit ie zo ver weg en kan ie niet echt afscheid nemen.. hopelijk houd ie het gewoon vol totdat je vriend weer terug is! vervelend van je rug, lekker rustig aan doen! @ janneke ; mooi buikje! @ girafje ; 6 weekjes nog maar, lekker hoor! Zin in je verlof? oh succes met de bekken! hopenlijk komt het gewoon goed! @ hier ; babykamer is af! fotootjes staan in mn album ben echt tevreden, en zie mezelf al zitten in de kamer met de kleine aan de borst (of fles, you never know)
Hoi kzh wat een schattig babykamertje ! Ziet er leuk uit hoor. Ik ben vandaag weer gaan werken. Pootje op een stoel en de kinderen in de klas laten lopen als ik iets nodig had haha .Ze vonden het bere interessant als ze wat konden doen voor me. Pffff ik ben wel echt heel erg moe. Het lijkt wel of er deze week weer extra activiteit in mijn buik is. Ik voel ook wel af en toe een steekje en ben zoooo moe. Ik kijk even het journaal en daarna duik ik lekker boven in bed voor de tv.
Ha, kzh: Leuk kamertje, Mooi die kleurtjes, passen leuk bij elkaar. Beschuitje: doe maar lekker rustig aan meid.... Girafje: nog maar 6 weken, wat gaat dat snel. Ik moet 14 weken, pfff, lekker dadelijk zo lang vrij. Vandaag de 20 weken echo gehad, het was wel heel leuk om het kindje weer te zien. Het was een beetje weers, hield de handjes soms voor het hoofdje en bewoog veel, maar dat had ik al gemerkt. Maar alles was prima, dat is fijn om te weten. Ben helemaal blij. Mijn moeder was ook mee gegaan, vond het ook leuk. En mijn vriend natuurlijk. Een paar dagen geleden werd ik wakker en lag het kindje helemaal aan 1 kant van mijn buik, iehhh, was heel raar om te zien, zo'n scheven buik. Herkenbaar? fijne avond
@ kzh: heb al wel zin in mijn verlof, helemaal nu ik wat meer last krijg. Heb nog wel de hoop dat de pijn door een groeispurt komt, want heb nu eindelijk echt meer buik. Net even gedouched en net als mijn odchter lijkt deze kleine hoog te zitten. Hoor het donderdag wel bij de vk. @ janneke: 14 weken zijn ook zo voorbij meid! Hoop dat ik dan al ben bevallen . Mjn dochter kwam pas met 41,4 en dan moet ik nu nog 14,3 weken.......
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 29 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?) 11 juni - Eki - Geslacht onbekend -() 28 juni - Beschuitje - Geslacht onbekend -() Afsprakenlijst 12 november - Janneke - 20 weken echo 15 november - Girafje - vk 16 november - Kzh 20 weken echo UMC St Radboud 21 november - Kzh Echo/controle gyn 23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn 26 november - Kzh Pretecho Jan Koning 18 december - Nenaten - Frauenarzt
@ beschuitje ; Leuk dat de kids je goed geholpen hebben! Moe is logisch, lekker aan toe geven @ janneke ; fijn dat de 20 weken echo goed was! haha dat lijkt me vreemd, soms lijkt 1 helft wel ietsjes groter maar niet zo extreem dat het echt opvalt.. @ girafje ; Ja, dan kan je het gewoon net wat rustiger aan doen! Ik heb al een paar keer gehad dat ik boven mn navel echt een harde "boog" heb liggen. Wat zou dat kunnen zijn? Spieren of de kleine of organen? even het lijstje aangepast.. wij hebben een hoop echos in het vooruitzicht! De pretecho is met onze ouders, die vinden het leuk om even mee te kijken
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 29 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?) 9 juni - Eki - Geslacht onbekend -(geen idee) 28 juni - Beschuitje - Geslacht onbekend -() Afsprakenlijst 12 november - Janneke - 20 weken echo 15 november - Girafje - vk 16 november - Kzh 20 weken echo UMC St Radboud 20 november - Eki Termijnecho 21 november - Kzh Echo/controle gyn 23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn 26 november - Kzh Pretecho Jan Koning 18 december - Nenaten - Frauenarzt ff t lijstje aangepast wat gaat het snel bij jullie meiden!! hebben ze toch echt gelijk als ze zeggen dat het omvliegt of niet kan ook echt niet wachten totdat ik de kleine zelf ga voelen, neemt ook een hoop zorgen weg! beschuitje spannend dat je na bloedverlies nog ff moet wachten op de echo... maar het zal vast gewoon goed zitten! kzh leuke kamer!! hier gaat alles zn gangetje, nog steeds erg misselijk sochtends en moe, maar ik heb niet te klagen
Hoi meiden, net uit het werk. Toch een beetje ongerust. Vandaag weer wat licht bloedverlies. Het is licht roze, ik lees op internet dat het echt geen kwaad kan, maar ik maak me toch zo'n zorgen. Hoe kom ik deze drie maanden nou door pffff....elke keer als ik naar de wc ga moet ik toch kijken en zit ik een beetje gespannen op het toilet. Ik baal want ik wil mezelf niet zo druk maken, maar doe het toch. Wil iemand mijn afspraak voor volgende week woensdag in de lijst zetten, als ik het doe zijn steeds die kleurtjes weer weg. Ik heb dan weer een echo. Gelukkig nog maar een week, dan kan ik het meteen vragen van dat bloedverlies. Heb verder niet echt buikpijn of rare dingen die ik voel. Kan ik er dan vanuitgaan dat het niet echt iets is, of zouden jullie de gyn bellen? Nee toch? Er staat overal op internet dat je rond week 7 ook een innestelingsbloeding kan hebben. Ik dacht alleen dat het dan allang ingenesteld was? Sorry van mijn stress berichtje...
Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon de gun bellen, zijn ze wel gewend hoor. En waarschijnlijk gaan ze zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken heb ook gelezen dat het vaak voorkomt, hoeft niks te betekenen, maar die zekerheid heb je nooit... Kan me voorstellen dat je in de stress schiet, zou ik ook doen maar heb hier (gelukkig) geen ervaring mee.... De lijst kan je update door op quote te klikken en daarna de quotetekens in het bericht te wissen, kan het ff niet voor je doen, iPad
Thanks eki ik kijk het nog even aan ( tot hoelang ik het volhou) en anders moet ik inderdaad misschien maar even bellen. Ik wil niet zo'n muts zijn die met ieder dingetje gaat bellen maar ja misschien geeft het wat meer rust..
@ beschuitje: onzekerheid is begrijpelijk hoor. Je kunt beter te vaak bellen met de gyn/vk dan zelf gek worden van de onzekerheid. In het februari forum zijn meerdere mama's die flink bloedverlies hebben gehad tijdens de zwangerschap en gezonde kndjes hebben gekregen!
Dank je girafje. Ik denk dat ik vandaag na mijn werk even ga bellen want ik had het net nog steeds... Vind het gewoon eng.
@ beschuitje: snap heel goed dat je het eng vindt! Zou ik ook hebben hoor! Heb soms wel eens erge last van mijn buik of rug en ben dan blij als de kleine lekker beweegt zodat ik weet dat alles goed is!
Ziekenhuis gebeld en wat ik al dacht... Moet me pas zorgen maken als ik heel erg bloed en als ik heel veel krampen erbij heb. Tot die tijd echt geduld... Bah vind ik moeilijk.
@ beschuitje: Je zult de komende 9 maanden leren hoe het is om geduldig te zijn en daar heb je als de kleine er is veel baat bij Net weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk was netjes 120/65 en ook de kleine groeit goed. De vk denkt dat de kleine in stuit ligt, want op het moment dat ze ging voelen, kreeg ze een duidelijke schop aan de onderkant wat vaak betekent dat ze in stuit liggen. Voor mij geen verrassing, want mijn dochter lag ook in stuit en mijn gevoel zegt al heel lang dat deze uk net zo eigenwijs is. Deze keer dus geen moeilijke keus wat betreft bevalling, want ik wil weer een ks!
Beschuitje.. Ik snap je bezorgdheid maar als volgens mij moet je jezelf meer zorgen gaan maken als het 'veel' bloed is en je er ook nog buikpijn bij hebt. Vriendin van me heeft een miskraam gehad, en die zei op het moment twijfel je niet, maar weet je zeker dat het misgaat... En anders gewoon even bellen... succes!
Ha meiden, Ik ben 2 weken geleden voor het laatste naar de verloskundige geweest en was toen 0,3 kilo aangekomen. Volgende week mag ik weer dus ik ben benieuwd, mijn buikje begint beetje bij beetje te komen... Hieronder het resultaat na 16 weken
@ kzh: dan ligt de baby niet met het hoofdje naar beneden, maar met de billen of met de benen. @ ukkie: mooi beginnend buikje!
@ girafje ; bij mij voel ik schopjes net boven mn schaambeen.. betekend toch niet dat ze bij mij ook in stuit ligt he? of zouden dat schoudertjes zijn als ze de schoolslag doet? haha @ ukkie ; Netjes buikje hoor!