@ kzh: het zou kunnen, maar de kleine heeft nog heel lang om goed te gaan liggen. Ik denk dat het bij mij met mijn bouw te maken heeft dat ook deze uk in stuit ligt. Je kunt met een stuit ook gewoon bevallen hoor, maar mijn dochter wilde niet uit zichzelf komen, vandaar een keizersnee gehad met 41,5 weken. Wil nu niet eens een stuitbevalling proberen, omdat ik al een litteken heb en ook omdat de keizersnee mij goed is bevallen.
Meer bloed en krampen erbij... Ik vertouw het niet, gevoel zegt het zit niet goed. morgen bel ik maar weer...
Oh wat kut beschuitje, hopelijk zit je gevoel fout en van binnen alles goed, ik duim voor je! Mooi buikje hoor uk, begint nu echt te komen dan! Kzh hahaha schoolslag kan net vroeg genoeg beginnen Girafje fijn dat alles goed was! Hier eindelijk wat minder misselijk, schijnt vanaf 10 weken al af te kunnen nemen dus lijkt erop dat ik wat dat betreft eens geluk heb
Lig al een tijdje op bed. Net naar toilet geweest en weer bloed met zelfs wat stolsels in het toilet. Daarna in ben weer volop krampen.. Ik houd moed maar dat wordt wel steeds minder...
@ beschuitje : wat k*t dat je nog steeds bloedverlies hebt en krampen.. Morgen even bellen hoor! @ eki : fijn dat de misselijkheid afneemt! Morgen middag 20 weken echo, ben best zenuwachtig! Pas om 15.15, wel een rottijd!
OOo lieve beschuitje wat rot, gewoon door zeuren tot je langs mag komen morgen. Ik hoop zo dat alles nog goed is met het kindje. Dikke knuffel....
Meiden het is hier goed mis. Moet kwart voor 11 in het ziekenhuis zijn. Heb de hele nacht opgelopen met mega kramp en veel bloed. Een half uur geleden is ons kindje eruit gekomen. Tenminste dat denk ik, kan haast niet anders. Ben zo verdrietig. Kom na het ziekenhuis terug.
@ beschuitje: nee!!! Dit was niet de bedoeling! Weet helaas uit ervaring hoe het is. Hoop dat je duidelijkheid krijgt in het ziekenhuis. Ik denk aan je en voor nu ook een dikke knuffel!
@ kzh: veel kijkplezier vanmiddag met de echo. Hoop dat je nu nog wat afleiding hebt, dan gaat de tijd sneller!
Hele dikke knuff voor jou beschuitje! Ik hoop zo dat het toch niet zo is! Zo oneerlijk! @ girafje ; ik moet zeggen dat de zenuwen toch ineens meevallen haha.. Mijn man heeft er meer last van Maar die is nog even werken..
@ kzh: heel herkenbaar dat de man meer zenuwen heeft! Wj voelen de kleine en hebben een soort gevoel dat aangeeft of het goed zit of niet.
Ja, dat denk ik ook.. Dat het zo we een beetje werkt. Maar moet bekennen dat ik toch wel zenuwen begin te krijgen nu haha
Onze meid is helemaal goedgekeurd, ze was een beauty volgens de echoscopiste Ze ligt inderdaad ook in stuit! En ze lag helemaal opgekrult als een egeltje, dus de echoscopiste moest hard werken om alles in beeld te krijgen haha Ze groeide wel wat te hard, dus ik moet waarschijnlijk even laten prikken op zw.diabetes.. Foto zit in mn album!
@ kzh: Fijn dat alles goed is met de kleine meid! Ze heeft nog alle tijd om te gaan draaien en als ze niet zelf draait kunnen ze nog een draaipoging doen met 36 weken!
Beschuitje... Oooh meid wat balen, het is je zo erg gegunt... hele dikke knuffel meis, en hopelijk duurt het nu niet al te lang.. Ze zeggen als je lichaam nog vol hormonen zit dat het opnieuw zwanger worden sneller kan gaan... Daar gaan we met zijn alle voor duimen.. Dikke knuffel !
Lieve meiden, Het gaat hier nog niet echt goed. Heb nog steeds heel veel krampen. Ik lig eigenlijk alleen maar op de bank met een warme kruik op mijn buik. Ik verlies eigenlijk alleen maar wat bloed met soms wat stolsels. Ik weet niet of er nog meer moet komen, dat is het moeilijke. De krampen zijn verschrikkelijk. Elke paar uur flink wat paracetamols. Heb gister alle cadeautjes en boekjes over de baby in een doos gedaan en boven gezet. Ook moeders voor moeders is afgebeld. Vanmorgen kreeg ik van mijn vriend een super lief bedeltje voor aan mijn armband ter herinnering aan dit lieve kleine kindje. Elke keer moet ik huilen, af en toe gaat het wel en dan is er weer een telefoontje of lief mailtje en dan rollen de tranen weer over mijn wangen. Ik hoop zo dat de lichamelijke pijn snel over zal zijn. Ik had nooit verwacht dat een MK zo pijnlijk zou zijn en ook zoveel dagen zou duren. Vanmiddag lekker even geslapen, dat doet ook wel goed. Lieve meiden, bedankt voor jullie steun en medeleven. Ik hou jullie op de hoogte, maar als ik niet veel meer kom, klets dan bij het andere clubje even mee, of lees mee. x