@ janneke ; ik ben blij dat het nu begint! Begin echt wat kwaaltjes al te krijgen waar ik graag oefeningen voor krijg! Heb ook last met lopen, ben iemand die ook altijd de pas er flink in heeft zitten en moet ik ook echt langzamer lopen. Leuk dat de babykamer + spullen bijna komen! ben benieuwd! Maagzuur is hier begonnen! elke keer als ik iets eet, zo vervelend! heb voor surprise een hele lekkere taart gekregen, denk dat ik er wel een week over doe om hem op te krijgen
Meiden... Hier een foto van mij, buikje begint nu echt hard te groeien! Helaas niet alleen mijn buik maar zoals je ziet ook mijn bovenarmen enzo..!!
Vanochtend weer bij de vk geweest en weer goedgekeurd! Kleine ligt nog steeds in stuit en met de voetjes bij het hoofdje. Als de kleine zo blijft liggen, dan wordt een geplande ks tussen week 39 en week 40. Over max. 9,5 week is de kleine er dan! Het aftellen kan beginnen
@ ukkie ; je ziet wel verschil inderdaad! Met je buik, borsten maar helaas.. ook armen hoort erbij, en extra reserves heb je nodig om straks weer te herstellen! Zie dat je nog maar een klein weekje tot de 20 weken echo hebt, spannend! @ girafje ; wat gaat dat snel he! 9 weekjes klinkt zo kort! Spannend!
Wat een rust hier... Beter dan 10 pagina's per dag, maar dit is wel héél erg rustig... Heb donderdag mijn 20-weken echo, gistere avond in bed ons meisje waarschijnlijk voor het eerst gevoeld...!Erg spannend allemaal... Onze babykamer enzo komen week 2 van januari binnen, kan echt niet meer wachten om eraan te beginnen...
Echt ontzettend fijn, was niet even maar echt wel 1 minuut.. Ik elke keer mijn adem inhouden op de hoop dat ik het beter voelde maar helaas, toch nog even geduld vrees ik
Wat leuk ukkie dat je je meisje hebt gevoeld, veel succes morgen. Vrijdag komt de babykamer, joepie...
Meiden, mijn 20 weken echo was helemaal goed.. Ben écht helemaal verliefd op onze kleine prinses... Hierbij DÉ foto Ze had hele lange mooie benen, nu al een fotomodel
Leuke foto en fijn Ukkie dat je 20 weken echo helemaal in orde was! Ik voel de kleine echt heel erg veel, hij is erg druk en zie hem ook van buiten bewegen Hij is erg druk zijn spieren sterker te maken nu hij nog ruimte heeft, net als zn vader is hij aant kickboxen hahaha Schoppen, knietjes geven, boxen, omdraaien... Zondag gaan me vriend en ik een nachtje op "vakantie"! Nachtje wellness hotel hier in Tirol, echt ziet er super luxe uit op internet. Wilde eigenlijk nog n weekje weg, maar dat lukt niet meer en in januari mag ik natuurlijk niet meer vliegen En als we terug komen maandag, dan heb ik dinsdag uitgebreid onderzoek wat 2 uur duurd. Weet niet precies wat ze allemaal gaat testen, weet alleen dat ze gaat kijken of ik zwanger suiker heb en dat ik een prik krijg omdat ik negatieve bloedgroep heb en de kleine postieve Maar vind t alweer leuk om te kijken naar onze kleine man
Nenaten.. Wat fijn een nachtje weg, geniet maar lekker van elkaar. Ik moet met 30 weken ook laten bloed prikken, heb bloedgroep A-Negatief, dan gaan ze kijken of ik dezelfde bloedgroep heb als het kindje, als dit niet het geval is dan krijg ik ook een extra prik, dit is bij mij alleen wel met 30 weken.... Meiden, ik heb onze kleine gisteren voor het eerst best goed gevoeld.. ik denk het zal wel weer een aantal dagen weg zijn maar vandaag weer 3 keer, ben helemaal in de wolken wat een fantastisch gevoel...
Jaa kijk er ook echt ff naar uit!! Bij mij weten ze dus al dat de kleine ander bloedgroep heeft en eigenlijk moet ik die prik dan met 28 weken krijgen...miss moet ik dan terug komen hoor, maar denk dat ik die gewoon volgende week krijg (ik heb O-negatief, niet vaak voorkomende bloedgroep) Is leuk he om je kleine te voelen!! ik voel hem de hele dag door, nu ook Voel vaak ook verschil tussen hoofdje, benen, ruggetje, knietjes en voetjes Is alleen wel n rot gevoel als hij met zijn lichaam of hoofd langs de buitenkant van mijn buik gaat draaien zegmaar. Alsof hij zich eruit wil wurmen hihi
girafje ; 32weken alweer.. gaat het toch snel! janneke ; en staan de meubeltjes al op de babykamer? Eki ; hoe gaat het met jullie? nenaten ; hoe was jullie uitje? en hoe gaat het nu tussen je vriend en jou, weer wat beter? Succes vandaag met de onderzoeken! ukkie ; geweldig gevoel he! zo echt.. hier gaat alles zijn gangetje, vraag me af wanneer de hormonen weer terug komen.. heb ze al een paar weken niet meer gezien! (heeeerlijk!, vind manlief ook ) Gister opgepast op mijn nichtje van 5 maanden, zo leuk om te zien hoe snel ze groeit en ontwikkeld! Zo even naar de tandarts, zal wel niks hebben dus geen stress om. Vrijdag weer naar de gyn.. ben zo ontzettend benieuwd wat ik aangekomen ben, want zat ng steeds niks aan! Zal dan 4 weken geleden zijn en heb het idee wel 4 kilo aangekomen te zijn!
KZH.. Ik was zelf ook nog niet aangekomen tot de 18 weken, nu van 18 tot 21 weken +3 KG..... Vind het niet zo heel erg, want gelukkig is mijn buik nu mega hard aan het groeien...
Hee meiden!! Even weinig meegeschreven, gisteren getekend voor ons nieuwe huis dus druk bezig geweest met inpakken en dingetjes regelen en sowieso laatste loodjes voor de kerstvakantie... wat leuk dat iedereen de kleine al kan voelen! toch bijzonder hoor, ik moet nog even geduld hebben kzh: fijn dat de hormonen zich niet meer laten zien, had je daar heel veel last van? ben je al bij de gyn geweest? alles goed? Hier gaat alles goed, vandaag laatste keer mvm bakken ingeleverd, woohooo!!! nu hard aan de klus voor ons nieuwe huissie, maar natuurlijk ook weer niet té hard
Hoi, hoi, Eki: klus ze!!! wat leuk een nieuwe huisje.... Ukkie: wat leuk dat je buikje nu goed groei. Zo leuk een buikje, dan kan ook iedereen zien dat er een babytje in zit toch? kzh: wat fijn dat je zo aan het genieten bent... Het babykamertje staat, maar ze komen het bedje nog omruilen, ik had er 1 besteld zonder lade. En de zijkant van de kast en een plank komen ze omruilen want zijn beschadigd, maar wel leuk dat er nu wat staat..... Vandaag hoop ik de boom klaar te hebben voor aan de muur. Als we vriend hem opgehangen heeft, zal ik een foto van het kamertje er op zetten. Ik heb de laatste tijd veel last van mijn schouders, maar komt meer denk ik door een cursus bloemen maken van gumpast dan door de zwangerschap. Maar ben klaar met cursus en volgende weer heb ik lekker vrij dus zal het wel beter gaan. De fysio heeft ook wat gekraakt en gemasseerd dus.... komt goed. Volgende week gaan we nog veel spullentje kopen die we nodig hebben, heb er zin in. En kijken voor een grotere auto voor mij. leuk, leuk..... xxx
En allemaal fijne kerstdagen, geniet ervan met je babytje in de buik... Het is toch gewoon geweldig, als ik terug denk aan vorige jaar kerst. Toen werd ik net ongesteld op kerstavond. Ben zo blij. xxxxx