Lieve meiden!! Een fijne afsluiting van 2012 en geniet van 2013 wat een bijzonder jaar gaat worden!! Fijne avond!
Nenaten ; Misschien een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen? Je vrienden kunnen vast wel wat dingetjes zelf regelen en zichzelf vermaken! aan jezelf denken meid! en aan de kleine natuurlijk! Gaat het nu weer wat beter? geen krampen meer? @ Eki ; haha onze meid lag er ook elke keer als een egeltje bij Leuk, een jongen! overal veel meiden dus die heeft het daalk voor het uitkiezen! Fijn oud en nieuw iedereen!
Allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!!! Eki: wat leuk een jongen!!! Ukkie: ik zou ook grijs kiezen anders word het zoveel roze. Nenaten: hoe gaat het nu?? Als het nog steeds zo erg is zou ik toch even naar de dokter gaan. Ik hoop dat het al wat minder is. Weten jullie al de namen??? Mijn vriend zou zelf een lijstje maken met namen die hij leuk vind. De namen die ik wel eens opnoem vind hij allemaal niks, dus nu met hij zelf maar een lijstje maken. Ik ben benieuwd, wat hij leuk vind. De namen die ik het leukste vind, heb ik ook niet verteld, als hij toch alles afkeur, eerst wil ik zijn lijstje wel eens zien. Is toch best moeilijk. En dan nog een geboortekaartje... Maar dat ga ik pas uitzoeken als we weten wat het word, dat scheelt al wat werk. Gisteren weer een dagje gewerkt, pfff viel vies tegen, na een week vrij. Het bukken en tillen begint toch echt zeer te doen. En dan moet ik nog 6,5 week x
Lieve meiden, ook al klets ik hier niet meer mee, wil ik jullie toch even een heel fijn en mooi, vooral bijzonder jaar wensen met jullie lieve kleine op komst. Ik ga deze maand weer op naar iui 3 en hoop dat het dit jaar ons ook gegund is. We hopen er het beste van. Liefs beschuitje.
Hoi dames, Het is rustig hier...... Ik hoop zo dat de het snel gaat lukken met de iui's beschuitje, dikke kus... Zo vandaag is het geloof ik vk/echo dag. Ik zie dat verschillende een afspraak hebben staat. Veel succes klijntje!!!! En vandaag komen we er achter wat we krijgen een jongetje of meisje, ik vind het zo spannend.. Ik heb onze lijst er nog maar bij gezet, gecopierd van de laatste x. Even een vraagje: Hebben jullie ook een deel zelf betaald voor de eerste echo???? Met 6/7 weken. Ik heb het vgz gebeld omdat ik een rekening van 300 euro kreeg waarvan ik 200 zelf moet betalen (de rekening is van de datum van de 1ste echo). Ik wist wel dat ik voor de nekplooimeting zelf wat moet betalen maar daar heb ik niks van gezien. En ik heb met 6/7 een echo gehad en ook met 8,9,10 weken en dan met 12. Ben dacht ook goed verzekerd, vgz gezin! Ik zal nog eens bellen, maar dacht vraag het even hoe het bij jullie zit? ♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Jongen 29 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - Geslacht onbekend -(geen idee) 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 27 december - Girafje - Vk 9 januari - Kzh-gyn 9 januari - Clijntje -1e echo gyn 9 januari - Ukkie87 -VK 9 januari - Janneke -VK 30 weken echo 17 januari - Nenaten - Frauenarzt 17 januari - Janneke - controle VK 31 januari - Nenaten - ZH controle
Jaaaaaaaa ons kleintje zit er een precies op schema!!! Wat n wondertje!!! Lijkt mij wel raar dat zou n dit grapje worden als t iedere keer zo gaat! Ik hoop dat t anders in elkaar zit.
Hi Meiden, Sorry dat ik niet veel online was, we hadden vrienden 2 weken lang in ons huis... Maar dat gaat niet meer gebeuren!! Wat een teleurstelling en irritaties zeg Vanavond weer voor het eerst met zn 2tjes alleen eten sinds bijna 3 weken Gisteren had ik voor het eerst zwangerschaps yoga, nou ik weet niet of het wat voor mij is eerlijk gezegd....Ik deed pilates voordat ik zwanger werd, dat vind ik nog leuk maar yoga is echt totaaaaal anders! Heel erg "zweverig" en zo ben ik echt niet! Maar merk wel dat het een beetje gaat helpen hihi Vanavond begint zwemmen, ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb trouwens gelukkig maar 2 dagen hele erge krampen gehad en vandeweek even in de avond. Verder heb ik wel last van maagzuur en harde buiken! En Janneke, ik weet natuurlijk niet precies hoe het in nl zit met de echo's en vergoedingen, maar ik had van mijn vriendinnen begrepen die in nl wonen dat je de 12 weken echo, 20 weken echo en daarna ofzo vergoed krijgt. Ik kon hier laatste keer op controle bij mijn frauenartz (zonder echo) ook een echo krijgen en moest dan 40euro zelf betalen, maar dat had ik niet gedaan. Ik heb met 5, 7, 9, 11, 13, 15 en 22 weken een echo gehad. Maar dat is omdat ik in een speciaal traject en in het zh loop naast me frauenartz. Ben benieuwd of je een jongentje of meisje draagt Clijntje hoe was jouw eerste echo vandaag??! KZH en Ukkie hoe was het bij jullie vandaag bij de gyn en vk gegaan?
Gefeliciteerd clijntje!! Fijn dat alles klopt! Genieten nu he Hier ook alles goed, kleine weegt 1300 gram volgens de echo. Ze was uitwendig mooi voelbaar en mijn bloeddruk was heeeeeel erg keurig. Heb normaal een hele hoge bloeddruk maar nu was ie 100/60. Sommige dingen worden schijnbaar beter als je zwanger bent dus @nenaten : fijn dat jullie weer rust hebben! En ja, yoga kan heel zweverig zijn.. Mijn zw.yoga niet gelukkig! Succes met zwemmen vanavond!
Oh en janneke : ik heb geen idee goe dat bij vgz zit! Ik heb een best uitgebreid pakket bij ohra en hoef niks zelf te betalen. Jij ook succes bij de echo, leuk dat jullie gaan horen wat jullie krijgen!!!
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Jongen 29 maart - Janneke - Jongentje 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - Geslacht onbekend -(geen idee) 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 27 december - Girafje - Vk 9 januari - Kzh-gyn 9 januari - Clijntje -1e echo gyn 9 januari - Ukkie87 -VK 17 januari - Nenaten - Frauenarzt 17 januari - Janneke - controle VK 31 januari - Nenaten - ZH controle __________________
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Jongen 29 maart - Janneke - Jongentje 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - Geslacht onbekend -(geen idee) 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 27 december - Girafje - Vk 9 januari - Kzh-gyn 9 januari - Clijntje -1e echo gyn 9 januari - Ukkie87 -VK 17 januari - Nenaten - Frauenarzt 17 januari - Janneke - controle VK 30 januari - Kzh - controle gyn 31 januari - Nenaten - ZH controle __________________ en heel stiekem heeft ze de lijst aangepast.. hihi Wat leuk, een jongen! Goed voor het evenwicht! Was de echo ook leuk/goed?
Hallo, Ja het is waarschijnlijk een Jongen!!!!!!! Hij zat wel de hele tijd met de beentjes bij elkaar, dus de vk kon het niet voor 100% zeggen, hihi. Nu denk ik er toch over om nog een 2/3/4d echo te laten maken, nu wil ik het wel zeker weten. Dadelijk koop ik allemaal kleertje, kaartje en natuurlijk de naam enz. En dan is het toch een meisje! Ik heb het vgz nog een x gebeld en de datum op de rekening heeft niks met de datum te maken van de behandeling, een beetje raar maar het is gewoon van een behandeling ervoor in het zkh, die gaan van je eigen risco af. De man aan de telefoon legde het nu voor mijn wel duidelijk uit, beter als de vrouw vanmiddag. Ze mogen tegenwoordig geen gegevens van de behandeling op de rekening zetten want die info krijgen ze niet meer, ivm privacy. Ik ben geloof ik heel goed verzekerd, heb ik extra gedaan toen we zwanger wilden worden, kost 150 per maand. Normaal ruil ik elke jaar verzekering, dan kan ik de lenzen elke jaar terug vragen (mag anders eens per 2 of 3 jaar) En bij deze kreeg ik veel terug voor acne behandelingen. Ik heb er 2 jaar geleden last van gehad toen ik met de pil stopte, was echt verschrikkelijk. Maar nu zet mijn schoonheidspec. mooi nog acne behandeling erop kan ik het terug vragen, das mooi. O ja de Yoga, ik ben gisteren ook voor de 1ste x geweest nenaten! Ik vond het erg wennen, dat ademen enzo, deze is niet echt heel zweverig, maar ik vond het wel apart, hihi. Ik hoop dat het zwemmen fijn is en dat de klachten minder worden, lukt het ook om een beetje rustig aan te doen? Fijn dat alles goed was clijntje en kzh xxx
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 27 december - Girafje - Vk 9 januari - Kzh-gyn 9 januari - Clijntje -1e echo gyn 9 januari - Ukkie87 -VK 16 januari - Eki - conrole VK 17 januari - Nenaten - Frauenarzt 17 januari - Janneke - controle VK 18 januari - Eki - 20 weken echo 30 januari - Kzh - controle gyn 31 januari - Nenaten - ZH controle __________________ Wat fijn dat het bij iedereen goed gaat! @nenaten: ben ook bang dat yoga zo zweverig is, heb je ook gekeken naar andere zwangerschapscursussen of is er naast yoga niet veel te doen? @janneke: wat leuk een jongen!! de weegschaal staat ondertussen ineens de andere kant op! ben ook heel benieuwd hoe het zit met eigen risico e.d., moet de rekening nog maar ff afwachten... @kzh: wat een mooi gewicht! en fijn dat je bloeddruk goed was, houden ze dat dan ook extra in de gaten omdat het voor de zwangerschap hoger was? @clijntje: fijn een goede echo! @Hier: kleine is heel actuief, voel m de hele dag door in mn buik prikken benieuwd hoe dat gaan zijn als er wat meer kracht achter komt Ook nog even de lijst aangepast, was vergeten het geslacht te veranderen ben nog even aan het wachten met aan iedereen vertellen dat het een jongen wordt, wel lastig om mn mond te houden maar toch maar ff voor de zekerheid de 20 wekenecho van volgende week afwachten, je zult net zien dat we ernaast zaten volgende week ga ik denk ik ook eens wat dingen aanschaffen, heb eigenlijk nog steeds niks gekocht stiekem toch een beetje in afwachting van die 20 weken, ben zo benieuwd of alles goed is!
@ janneke ; misschien wel verstandig om een extra echo te doen ja, is wel handig om het zeker te weten! Een uitgebreide verzekering is toch wel fijn, zeker als je er genoeg gebruik van maakt. En ja dat eigen risico is soms wat onduidelijk ja.. ik ga het nu dit jaar in 10 termijnen betalen, dan weet ik tenminste wanneer het komt en dan komt het verspreid. Nu was ik elke keer door medicatie etc al in maart alles kwijt en moest dat dan even ophoesten terwijl die eerste paar maanden het altijd al puzzelen is. Dat ademen, en mindfullness met de yoga is wel echt heel handig hoor! Ik heb mindfullness cursussen gedaan en heb daar toen ik ziek was heel veel aan gehad, kan je echt van pijn afzetten.. Dus die ga ik inzetten als pijnbestrijding tijdens de bevalling! @ eki ; gewicht en bloeddruk meten ze hier gewoon elke controle, standaard bij iedereen. Onze meid schopt soms zo hard dat ik er serieus van schrik haha.. Komen er toch nog wat meer boys op de lijst! Leuk! Succes alvast voor volgende week, 20 weken echo!