Zal er binnekort wel weer eens een foto opzetten... Clijntje... Het hoort er helaas allemaal bij, hormonen, misselijkheid, onzekerheid... Hopelijk krijg je een echo dan ben je weer een tijdje gerustgesteld. Ik ben echt blij dat ik nu alweer 4 weken ons kleintje ELKE dag voel, ik heb gelukkig geen echo meer nodig voor bevestiging...
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 29 januari - Girafje - controle gyn 30 januari - Kzh - controle gyn 31 januari - Nenaten - ZH controle 14 februari - Nenaten - Frauenarzt Heb de afspraken lijst er weer bijgehaald. Mag/moet nu elke week op controle tot ukkie besluit te komen! Vandaag weer controle gehad en ukkie ligt netjes met het hoofdje vast in mijn bekken . Nu afwachten of ukkie zelf komt of dat we met 40 weken gaan bespreken hoe we verder gaan.
Lieve dames! Spannend girafje!! Hier..gister geweest en ik mag volgende week woensdag weer.. weer en echo en alle mogelijkheden bespreken??
@ kzh: Van mij mag uk nu wel komen ! Ben nu 38 weken en ben er soms wel klaar mee! Alles is gereed voor de kleine en weet af en toe niet wat ik met de vrije tijd moet doen. Probeer zoveel mogelijk in beweging te blijven, maar mijn buik protesteert regelmatig en ook heb ik de energie niet voor alles wat ik wil. Mijn dochter wil natuurlijk ook graag met mama spelen en kan af en toe lekker dwars zijn..... Morgen weer op controle en ga dan vragen wanneer er een afspraak gemaakt kan worden voor inleiding. Zit er niet op te wachten om net als met mijn dochter tot 41,5 weken te wachten. Hoop dat we bijv. volgende week een datum kunnen prikken voor ergens rond de 40 weken.
Kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent! Hopen dat je inderdaad bij 40 weken ngeleid kan worden.. Over inleiden den ze net zo moeilijk toch?
@ kzh: Volgens mij niet. Als ik zou willen zou ik ook zo weer een keizersnee krijgen, terwijl deze uk wel netjes met het hoofdje naar beneden ligt.
Girafje... Oooh spannend meid... ik zeg zelf ook wel eens, met 38 weken vind ik het wel genoeg, dan mag ze wel komen.. En als je dan moet wachten met inleiden tot 41,5 week.. pff dat is ook niets. Als ik 38 weken ben begin ik met klagen en zeuren bij de VK hopelijk laten ze de kleine dan niet zitten tot 42 weken... *Oeeh wat gemeen hahahah...
Spannend hoor girafje . 7nog erven genieten een vol houden ik duim voor je dat de kleine snel mag komen
Vanavond naar de VK, bloed prikken i.v.m. mijn bloedgroep A-Negatief.. dan gaan ze ook het bloed van het kindje controleren en gaan ze kijken of ik extra spuiten moet. (ivm rhesus factor)
@kzh: Hoe was je controle gisteren gegaan? @Ukkie: Heeft je kleine andere bloedgroep dan jou? Als dat zo is, valt de prik opzich wel mee hoor! Als je naaldenangst heb, je ziet de naald niet want hij wordt in je bil geprikt (en heel eerlijk, hij is wel erg groot ) En spuiten? Je krijgt er maar 1 @Clijntje: Je had vandaag ook controle toch? Hoe was dat gegaan? Miss kan je jouw afspraken ook in de lijst vermelden @Girafje: trek je t nog een beetje allemaal of lig je elke dag al plat op de bank hihi @hier: Morgen weer naar het zh Heb er zo zin in om de kleine weer te zien, om te horen of alles nog steeds goed gaat, hoe groot hij is, weegt ect. Laatste keer woog hij iets meer dan gemiddeld dus ben benieuwd! We hebben eindelijk iets te horen gekregen (nadat we zelf meerdere keren hebben gebeld) van het zh in NL...! Ik mag of het is zelfs beter als ik een gewone geboorte krijg ipv keizersnee omdat ze niets met mijn baarmoeder hadden gedaan, alleen me darmen (dikke en dunne), een stuk of 8 drains overal in me lichaam tussen longen en dikke darm en een stoma tijdelijk. Maar nu moeten we dat nog schriftelijk hebben voor de artsen hier en dat duurt nu weer n tijd en eigenlijk willen ze het morgen in het zh wel een keer weten hoe en wat...
Owja gaan of hebben jullie eigenlijk een buikshoot gedaan en willen jullie straks een new born baby fotoshoot gaan doen? Wij willen dat wel gaan doen, maar vond het toch een beetje prijzig duss zijn t nog steeds aant overwegen...
Nenaten: fijn dat je gewoon mag bevallen! Ik ga geen shoot doen, hou absoluut niet van gefotografeerd worden Afspraak met de gyn helaas af moeten zeggen, ben ziek en kan niet zonder mn wcpot ;( Kan pas volgende week dnderdag terecht, op een of andere b-locatie.. Balen!
@ Nenaten: buikshoot heb ik bij mijn dochter door mijn schoonzusje laten doen, die is hobby fotograaf. Resultaat is leuk geworden, maar deze keer niet de behoefte om het weer te doen. @ kzh: balen dat je ziek bent geworden! hoop dat je snel opknapt! Gister weer goedgekeurd door de vk en mocht kiezen volgende week weer of over twee weken. Aangezien het 40 minuten rijden is voor nog geen 10 minuten binnen ga ik lekker over twee weken of eerder als uk komt. Inleiden is ook pas vanaf 41 weken, dus als ik weer op controle ga wil ik daar ook een afspraak voor maken (ben dan 40,4). Merk wel dat het een stuk zwaarder begint te worden. Dochter moet verplicht elke middag 1,5 uur op haar kamer spelen of slapen zodat ik ook languit op de bank kan. Verder doe ik alles op een rustig tempo en probeer zoveel mogelijk aandacht aan mijn dochter te geven. Ben blij als uk er is, dan komt de energie hopelijk ook weer terug!
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 29 januari - Girafje - controle gyn 30 januari - Kzh - controle gyn 31 januari - Nenaten - ZH controle 7 februari - Janneke - controle vk 14 februari - Nenaten - Frauenarzt
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 30 januari - Kzh - controle gyn 31 januari - Nenaten - ZH controle 7 februari - Janneke - controle vk 14 februari - Nenaten - Frauenarzt 14 februari - Girafje - controle gyn
Hoi allemaal, Girafje: Het word echt spannend bij jou, ik ben benieuwd.... Nenaten: wat fijn dat je een gewone bevalling mag. Zo zo wat een toestand in je buik. Ik heb een vriendin gevraagd om een x mooie foto's te maken van mijn buik. Ukkie: spannend, wanneer krijg je de uitslag. Hier gaat alles goed. Het begint we heel zwaar te worden. Buik word echt super dik, vooral als je er van bovenop kijkt, hihi. Ik voel mee net een oude oma. Lopen doet niet zo zeer meer, maar wel het omdraaien op de bank en bed en ook het opstaan en bukken. Maar gelukkig hoef ik nog maar 6 dagen te werken, deze week nog 1 dag, volgende week 2 dagen en de week erna 2 dagen (carnavalsweek). Dus ik kan gaan aftellen. Vrijdag komt er iemand van de kraam langs. Ik moet nog wel veel doen, naam (we weten er al een paar), geboortkaartje, paar spulletjes, notaris, nieuwe auto (we zijn al aan het zoeken), geboortebord afmaken, naam bestellen van mdf en behangen en verven. enz.... Kamertje is wel bijna klaar. Dan zal ik een foto er op zetten. xxx
Lieve dames!! Gister even naar de kers verse opa en oma gegaan na een geweldige echo en een super lieve gyn Super fijn!! Super ons kleintje zien zwemmen...en het lijkt op mij na een stuk of 4 foto's was de kleine er klaar mee en draaide zo de billen naar ons toe! Wat fijn een geweldige echo, een kleintje wat het super doet, een lieve gyn...wat een verschil met vorige week!! Toen; slechte echo, niet lieve gyn en kleintje die dacht...daaaaaag! Klinkt vast heel bekend hier maar voor ons nog zo nieuw..en zo mooi om te zien!!
18 Februari krijg ik een 30 weken echo en meteen de uitslag van het bloed, en eventueel meteen de spuit... @Nenaten.. Fijn dat je natuurlijk mag bevallen, is altijd beter dan een keizersnede voor je lichaam.. Ik ga denk ik ook geen fotoshoot doen, vraag mijn vader wel om begin April wel wat fotos te maken.. Die vind het leuk om te fotograferen.. New born wil ik heel graag gaan doen maar die kost bij ons in de buurt 140,00 het zijn dan ook wel PRACHTIGE foto's.. dus dat ga ik denk ik wel doen... Lucky Pictures Newborn Fotografie @Janneke.. Zoo een hele lijst zeg wat je nog allemaal moet doen haha.. Wij zijn gelukkig al een heel eind, Geboortekaartje, en nog wat kleine dingen, bord doen onze ouders dus dat is wel fijn! Hier wordt het ook steeds zwaarder vooral na een lange werkdag... Mag tot 36 weken werken dus dat zijn nog zo'n 8 weken...