@ girafje ; Spannend hoor! komt nu zoooo dichtbij voor jou! Kan me voorstellen dat het nu zwaar is, hopen dat de kleine snel komt! Succes met de laatste loodjes! @ janneke ; oude oma klinkt nog best positief, hier spreek ik over mezelf als walvis Bijna verlof dus! Lekker! Oh jij gaat je niet vervelen in je verlof haha.. ben benieuwd naar de fotos van de babykamer! (dus ff opschieten met klussen he ) Wat bij mij veel pijn afnam trouwens, is de bank inruilen voor een tuinstoel of andere stevige stoel. Dan zit je stabieler, en opstaan gaat makkelijker.. scheelt bij mij echt 50% van de pijnklachten! @ clijntje ; Wat leuk dat jullie het nieuws nu hebben kunnen delen! En wat super dat de echo goed was! Lekker genieten nu! T blijft bijzonder! Ik heb 15 echos gehad ofzo, en nog steeds elke keer als ik haar op t beeld zie en dr hartslag hoor dan smelt ik @ ukkie ; Spannend, maar zal vast goed zijn! @ hier ; Ben gelukkig weer vrij snel opgeknapt, maar wat was ik ziek zeg.. samen met manlief haha. Was 3 kilo kwijt in 2 dagen T weekend mijn verjaardag gevierd, heerlijk verwend weer! Deze week drukke week, ben benieuwd of ik niet teveel geplanned heb maar we zullen zien!
@Kzh.. Waarschijnlijk is het juist niet goed.. Omdat mijn bloedgroep Negatief is, en de bloedgroep van mijn vriend Positief krijg het kindje bijna zeker ook bloedgroep Positief... Is is dan spraken van een Rhesus kindje... Voor de meiden die iets meer willen weten over de 'rhesus factor' hier staat het een en ander te lezen.. Bloedonderzoek bij zwangerschap: bloedgroep/-antistoffen | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
lieve dames! Spannend hier zeg! Iedere keer hoop ik op leuk bericht..al ben ik veel te vroeg met hopen voor jullie..hihi! Fijn dat je weer beter bent kzh en nog gefeliciteerd!! Ukkie dat is inderdaad niet zo mooi..ik ga duimen voor je! Gelukkig is er goed wat aan te doen! hier een stomme vraag..ik heb echt totaal GEEN dorst...ik drink daardoor ook echt niet (heb er gewoon echt geeen zin in) Nu krijg ik wel vocht binnen via het fruit wat ik eet enz. maar iemand een tip hoe ik dit 'meer gaan drinken' aan kan gaan pakken!?
@ clijntje ; Dankje! ik had dat ook, alles stond me ook tegen. Mezelf echt moeten dwingen! Ik haal van flesjes water en verplicht mezelf er minimaal 3 leeg te drinken per dag. Alleen zuivel gaat er makkelijk in hier, vooral melk&fruit achtige drank (lidl heeft hele lekkere!).. succes!
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 14 februari - Nenaten - Frauenarzt 14 februari - Girafje - controle gyn 21 februari - Janneke - controle vk __________________
Hoi Allemaal, Hoe is het???? Clijntje:Hoe gaat het met het drinken?? Hier gaat alles goed, volgende week nog 2 dagen werken, joepie!!! Maar ga de kindjes wel missen........ De eerste week heb ik al goed vol staat, dus ga me niet vervelen. Vandaag hebben we een grotere auto gekocht voor mij: toyota avensis stationwagen, een zwarte van 2007, dat is wel wat anders dan mijn peugeot 206. Daar past de wandelwagen goed in, dat is wel fijn. Het kamertje is ook zo goed als klaar, ik heb wat foto's geknipt zal ze er bij zetten. Verder gaat het goed. Als ik maar een beetje rustig aan kan doen. gr Janneke
♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 11 februari - Kzh - controle gyn 14 februari - Nenaten - Frauenarzt 14 februari - Girafje - controle gyn 21 februari - Janneke - controle vk __________________
@ janneke ; Succes met de laatste daagjes werken! Leuk kamertje zeg! die boom is erg leuk geworden! @ girafje ; alles nog rustig bij je? @ hier even wat stress gehad, mijn bloeddruk was ineens heel hoog. Afgelopen donderdag controle gehad en ik moet komend weekend mn gemak houden en maandag weer terug. Maar, ik maakte me nogal druk daarom, dus gister nog even naar het ziekenhuis geweest voor een extra bloedddrukmeting en ze hebben me ook aan ctg gelegt om me gerust te stellen. Heb een half uur naar het hartje van ons meisje kunnen luisteren, en mn bloeddruk was weer een stuk lager.
Gave kamer! Spannende tijd nu je bijna met verlof mag! Hier...... drinken gaat echt niet beter. Word er gek van, nu flesjes voor mij staan wat ik verplicht moet drinken van mezelf. Het is Nog geen succes.... weer wachten af
@ kzh: Ja, alles is nog rustig. Ben benieuwd wat of ik donderdag concrete plannen krijg als ik op controle moet. Ben dan 40+4 weken. Ga er niet van uit dat uk eerder besluit te komen.
Ik ga duimen dat het maandag beter is kzh. Fijn dat je rustiger werd van het hartje van je meisje. Op zich logisch. Succes girafje! Ik ga duimen dat het goed gaat komen bij je. En anders succes volgende week!
Janneke.. Mooi kamertje hoor... !! Girafje.. Pff alweer 40 weken, hopelijk meld het kleintje ze zich snel!
Hoi, hoi, Ik hoop dat alles goed gaat girafje, ik ben benieuwd! Gaat alles goed kzh? Ben nog even cakjes aan het bakken om morgen te trakteren. Gelukkig morgen de laatste dag, pfff vandaag was weer erg zwaar.. xx
@ girafje : vandaag controle? Ben benieuwd! @ janneke : veel succes op je laatste dag! Hier is de bloeddruk weer op orde gelukkig! Wel erg veel pijnklachten in mn benen, wat steeds heviger wordt.. Klachten lijken erg veel op de klachten die ik had door de lyme, hoop zo dat die niet weer terug is en het gewoon door de zwangerschap komt!
Helaas nog weinig actie ondernomen in het ziekenhuis. Inwendig onderzoek gehad en dat voelde niet fijn! Baarmoeder zit nog erg hoog. Volgende week dinsdag weer controle en strippen als het kan. Zo niet donderdag waarschijnlijk inleiden. Het einde is gelukkig wel in zicht!