Flink balen girafje! Nog uiterlijk n week en dan mag je de kleine in je handen houden! Knuffel en succes, ik ga duimen voor dinsdag!
Spannend hoor Girafje!! Wel jammer dat ze je gisteren niet verder konden helpen....Maar dan is miss de 19e jullie datum Leuke kamer Janneke, lijkt een beetje op de onze hihi Kzh ben je alweer wat rustiger hihi ivm je bloeddruk?! Met je benen, bedoel je daarmee onrustige benen? Daar heb ik zelf namelijk veel last van Clijntje, ik heb nog steeds moeite met drinken en mijn vriend zegt t elke dag tegen me...Netzoals me Frauenarzt... Het kan voor jou in latere periode (bij mij nu) voor blaasontsteking zorgen als je te weinig drinkt en een antibioticakeur is niet bepaald goed voor je kleine! Ik probeer dus ook altijd een flesje aanmaak limonade bij me te hebben (vind alleen water saai haha) Ik was gisteren voor controle geweest...ook verassing hier: Ben officieel via de berekeningen 23maart uitgerekend, maar met de 23weken echo (int zh) waarmee ze alle orgaantjes hadden nagekeken kwam 29maart als datum eruit zeiden ze laatst int zh ook tegen ons en gisteren zei mijn Frauenarzt dat Uk over 2weken al kan komen omdat ze zijn hoofd al voelde met haar vingers en ze zij dat hij al erg laag lag.... Ben dus benieuwd wanneer hij gaat komen We hadden gister middag een bruiloft van vrienden, was met klein gezelschap van 30man ongeveer Maar was wel heel gezellig, de helft was kroatiesch/bosnisch Verstond er niet veel van maajaa haha ♥ Onze uitgerekende data ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) Afsprakenlijst 21 februari - Janneke - controle vk 25 februari - Nenaten - controle zh voor bevalling
Nenaten.. Wat spannend zeg !!! Nog 3 uur en 15 minuten en dan mogen we onze kleine meid weer eens bekijken, 9 weken geleden... pfff
De echo was wel leuk maar moet zeggen dat de 20 weken echo écht het allermooiste is.. Nu kon er alleen een hoofd in beeld of haar buik, of haar been dus de bewegingen enzo zie je veel minder goed. Ons kleintje heeft een positieve bloedgroep dus ik heb de Resus D spuit gekregen, die ik na mijn bevalling nog een keer krijg. Verder groeit de kleine goed, ze is nu ca. 1400 gram, en ligt met alles iets onder gemiddeld.. Prima dus!
Hoi meiden, Gisterochtend is onze dochter M.elissa geboren! Ik ben maandagochtend ingeleid en 24 uur later is zij na een half uur persen geboren. We zijn nu lekker thuis en kan ik bijkomen.
Hey... Ik weet niet of jullie mij nog herinneren... Bij mij heeft het iets langer geduurd, maar ben nu ook zwanger! Morgen hebben we onze eerste echo om te zien of alles goed zit! Jullie succes met jullie laatste loodjes...
@ nenaten : mn bloeddruk is weer stabiel! Gelukkig.. Benen is een combi van onrustige benen, overactieve spieren in bovenbenen en bekkenbodem en de slechte staat van spieren doordat ik lyme had.. Best vervelend Spannend nenaten! Hebben jullie alles al helemaal klaar? @ ukkie : ja, na 24 weken ofzo krijg je steeds minder te zien inderdaad! Maar fijn dat ie leukwas! @ girafje : gefeliciteerd met jullie dochter!!! @ hier ; lekker 2 daagjes maastricht geweest.. Geshopped, lekker gegeten en heerlijk gerelaxed!
@ Marassie: Gefeliciteerd! Fijn voor je meid! De punt tussen haar naam is het zoeken moelijker te maken , de M is de eerste letter
Joehoe..... gefeliciteerd Girafje met jullie dochtertje, ik hoop dat alles goed is gegaan. Geniet er maar lekker van en doe rustig aan. En Marassie wat een geweldig nieuws, super!!!! En hoe voel je, je? Wel spannend zo'n 1ste echo. Ukkie: Fijn dat de echo goed was. kzh: veel plezier!! nenaten: Nu word het bij jou ook spannend..... Ik hoop dat alles goed gaat met de andere meiden. Hier gaat alles prima, vandaag een deel van de babyspulletjes gewassen, morgen naar de schoonheidspec. en naar de VK. Ik ben benieuwd of de baby al is ingedaald, de afgelopen dagen moet ik vaak plassen en heb ik meer pijn bij het lopen. Echt je moet me eens zien als ik loop, lijkt een beetje op een oude oma en een walvis die zo op en neer wiebelt . xx
voor degenen die zwanger zijn: van harte gefeliciteerd. Wat ik graag zou willen weten; heeft stress volgens jullie invloed op de kans om zwanger te worden? ik bedoel dan de druk om het zwanger worden (er mee bezig zijn..)
He limburg27: Ik denk niet echt, misschien een klein beetje. Maar wat doe je er aan? Ik was er ook veel mee bezig. En na de mk heeft het een jaar geduurd voordat we weer zwanger waren. Maar in het ziekenhuis bleek toch dat mijn eitjes niet elke maand goed groeide. Als mensen tegen mij zeide dat ik er niet te veel mee bezig moest zijn, dan kon ik ze wel schieten. Ik denk dat niemand dat in zo'n soort situatie kan, toch? Veel succes
Welkom marassie geniet van je zwangerschap. Tja ik denk ook niet. Het enige waar je rekening me moet houden is dat je er zelf gezond me om gaat. Er veel me bezig zijn is alleen maar 'normaal' je wens is zo groot. Zal die achterlijke adviezen van laat los enz frustreren alleen maar.
Hey dames, Om jullie even op de hoogte te houden! We hebben net onze eerste echo gehad... Alles zag er goed uit... En tot onze grote verbazing zagen we 2 vruchtzakjes en 2 hartjes! We krijgen een tweeling!!