Super dat de echo goed was marassie! En wat gaaf, een tweeling!! Wordt jullie lange wachten dubbel beloond
Wat fijn dat alles er goed uit zag marassie, het lijkt inderdaad wel of jullie dubbel beloond worden voor het lange wachten. Veel geluk!!!
Girafje.. GEFELICITEERD.. We zien graag snel een prachtige foto voorbij komen, hopelijk is alles goed, geniet ervan !!!!! Marassie.. NATUURLIJK herinneren wij jou nog, welkom terug... blijf gezellig kletsen ook al zijn wij een stuk verder ! En een tweeling zoals iedereen al aangeefd wordt je wachten nu dubbel beloond... dikke knuffel meid, welkom terug !!!!
Ha meiden, reageer hier niet zoveel, lees altijd wel even jullie nieuwtjes maar heb zelf weinig te melden, gaat zn gangetje! het wordt nu wel spannend hoor, bijna iedereen al richting de uitgerekende datum! ben benieuwd wie de volgende gaat zijn Marassie: GEFELICITEERD!!! en nog een tweeling ook, geweldig zeg!
oja, oeps! haha hmmm.. wie van de drie... ja, en bij nenaten heeft de arts gezegt dat het over 2 weken al kan komen.. Dus, eerst nenaten, dan janneke en dan ik
KZH.. hahaha ik ben nu 31 weken dus nog 9 weken te gaan, ik zeg altijd tegen mezelf nog 11 weken te gaan, dan valt het nooit tegen... Ik zal ook wel weer het geluk hebben dat ik 42 weken moet dragen... Ik teken stiekem wel voor 38/39 weken hahaha Niet dat ik het beu ben ofzo maar meer omdat ik echt niet kan wachten hahaha
haha clijntje, voor je het weet zit jij ook in de laatste weken. Gaat zo snel! en er komen zoveel mooie momenten voor je aan!
Oww dat weet ik lieverd...dit is lekker jullie moment vind het ook echt gaaf om te lezen hoor..als er iemand hier bevallen is..
Ik moet bij de gyn ivm verleden..maar dat vind ik niet erg..heb een super lieve Euh as woensdag een GUO en dan in april de 20 weken...(duurt lang ) We hebben van de week onze kinderkamer afgegeven aan een bedrijf om het wit te laten spuiten...vind dat zooo spannend..haha stom he! Zeker nu ik niks meer van ze hoor
Oke, ikben ook bij de gyn vind dat een fijn idee en mijn gyn is ook echt super! Oh spannend! Even echofotootje delen he! En een fotootje van de meubels als ze klaar zijn! Bedoel je met verleden dat het niet wilde lukken of heb je eerder een miskraam gehad? (Sorry als je dat al verteld hebt hoor, ben wat vergeetachtig soms :s)
haha nee dat heb ik nooit vertelt Ik heb een maagverkleining gehad en ernstige suiker (nu niet meer) en heb nu risico op vitamine tekort door de maagverkleining. Dit vind het zh een goede reden om mij extra in de gaten te houden. Vind het ook wel fijn. Ze zitten er echt bovenop! Hahaha ja dat zal ik doen..en de echo..ik ga mijn best doen om die er ook op te krijgen.
Oke, dat is best een heftige ingreep toch? Goed dat ze je in de gaten houden dan als dat extra risicos geeft! Heeft dat verder nog gevolgen voor de zwangerschap?
Nee gelukkig niet..alleen dat de zwangerschap nu gezonder is Ben er 50kg door afgevallen dus dat is alleen maar ten positieve van de zwangerschap! De risico's zijn echt voor mij..de baby eet mijn vitamines op en ik heb op een gegeven moment misschien te weinig. Vandaar..veel bloed prikken enz... (zij vonden het ook wel fijn omdat ik via IUI bij hen zwanger ben geraakt )
Wauw, 50 kilo! Dat is een hoop zeg, super! Met zo'n maagverkleining, kan je dan nog wel een beetje een fatsoenlijke maaltijd eten of echt alleen nog maar kleine porties?
Hihi, Ik heb benieuwd wie de volgende is . Hier hoop ik dat het nog zeker 5 weekjes duurt, anders zijn we dadelijk tegelijk jarig...... Clijntje: geniet ook maar lekker van het zwanger zijn. Ik vind dat ook heel special.
Hoi meiden, ik dacht ik kom weer eens even spieken hier ! Girafje wat een goed nieuws....van harte met je kleine meid. En marassie..een tweeling wow super !!