Hi meiden! Sorry iets minder van mij laten horen laatste tijd, helaas is de beste vriend van mijn vriend vorige week overleden Bij mij gaat t ook allemaal wat zwaarder, rugpijn is er sinds kort bijgekomen...Weet ook geen houding meer om te zitten Vanacht ook weer zo rot geslapen, dacht steeds oow me vliezen gaan breken en ik moet naar t zh dus ik zat volgens mij elk uur op de wc... Ik wilde vandaag toch maar me tas gaan inpakken voor naar t zh (nog niet aan toegekomen, dus vanaaf denk). Gelukkig hoef ik niets mee te nemen voor de kleine, hij krijgt alles in het zh en ik blijf daar toch een paar dagen dus alleen voor mijzelf heb ik spullen nodig. Ben echt heeeel erg benieuwd wanneer onze kleine man naar buiten wilt komen. Ow had ik trouwens al gezegd dat ik een zwangerschap wil in het water, als mijn en de kleines gezondheid het op dat moment toelaten natuurlijk. Maare Marassie, gefeliciteerd met je zwangerschap!! En leuk een tweeling Ik heb je in de lijst gezet, maar weet je uitgerekende datum niet dus die moet je zelf maar even erbij zetten En sorry dat ik even niet reageer op iedereen... Ik heb de lijst erbij gehaald en miss kunnen jullie zelf de afspraken erbij zetten (als jullie die nog hebben voor diegene in de laatste weken hihi) Spannend idd wie de volgende gaat worden ♥ Onze uitgerekende data ♥ 19 februari - Girafje - meisje : M.elissa 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) .. ........ - Marassie - Geslacht onbekend (2x) Afsprakenlijst 25 februari - Nenaten - controle zh voor bevalling 27 februari - Clijntje -
♥ Onze uitgerekende data ♥ 19 februari - Girafje - meisje : M.elissa 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) .. ........ - Marassie - Geslacht onbekend (2x) Afsprakenlijst 25 februari - Nenaten - controle zh voor bevalling 27 februari - Clijntje - 27 februari - Kzh- controle gyn
♥ Onze uitgerekende data ♥ 19 februari - Girafje - meisje : M.elissa 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) .. ........ - Marassie - Geslacht onbekend (2x) Afsprakenlijst 25 februari - Nenaten controle zh voor bevalling 27 februari - Clijntje 27 februari - Kzh - controle gyn 6 maart - Eki - controle vk Jee nenaten wat een rotnieuws, gecondoleerd... Zo ineens onverwachts?
♥ Onze uitgerekende data ♥ 19 februari - Girafje - meisje : M.elissa 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) 14 oktober- Marassie - Geslacht onbekend (2x) Afsprakenlijst 25 februari - Nenaten - controle zh voor bevalling 27 februari - Clijntje - 27 februari - Kzh- controle gyn 13 maart - Marassie- controle gyn/ 2e echo
Zo.. Ik heb alles erbij geplaatst! 14 oktober is uitgerekende datum maar waarschijnlijk komen ze wel wat eerder! Een tweeling laten ze bijna nooit tot uitgerekende datum zitten. Ik moet wel zeggen dat ik het fijn vind om hier met jullie te "kletsen". Voelt vertrouwd....
♥ Onze uitgerekende data ♥ 19 februari - Girafje - meisje : M.elissa 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) 14 oktober- Marassie - Geslacht onbekend (2x) Afsprakenlijst 25 februari - Nenaten - controle zh voor bevalling 27 februari - Clijntje - 27 februari - Kzh- controle gyn 27 februari - Ukkie87- Bloedprikken suiker 6 maart - Ukkie87- 32 weken echo 13 maart - Marassie- controle gyn/ 2e echo Nenaten.. Gecondoleerd, 38 jaar.. Phoe wat een leeftijd zeg !!!
Hey meiden Ik heb met het vorige topic meegeschreven weet niet of jullie mij nog kennen? Gefeliciteerd allemaal!!
nou was mn afspraak ineens weer uit de lijst verdwenen Is het niet een idee om de lijst met afspraken in het zwart te houden? dan is het ook nog aan te passen met telefoon/ipad ♥ Onze uitgerekende data ♥ 19 februari - Girafje - meisje : M.elissa 23 maart - Nenaten - jongen 29 maart - Janneke - jongen 1 april - KZH - meisje 27 april - Ukkie87 - meisje 9 juni - Eki - jongen 26 augustus - Clijntje - Geslacht onbekend -(geen idee) 14 oktober- Marassie - Geslacht onbekend (2x) Afsprakenlijst 25 februari - Nenaten - controle zh voor bevalling 27 februari - Clijntje - 27 februari - Kzh- controle gyn 27 februari - Ukkie87- Bloedprikken suiker 6 maart - Eki - controle vk 6 maart - Ukkie87- 32 weken echo 13 maart - Marassie- controle gyn/ 2e echo
@ eki ; met ipad kan je ook gewoon in kleur doen hoor gewoon quote en dan de quote tekens weghalen! @ zomerrr : nog gefeliciteerd met jullie dochter! Gaat alles goed?
@Zomer... Gefeliciteerd met je dochter, hopelijk alles goed met jullie... ennuh, wij zijn dol op foto's hahaha
klopt! maar als ik dan een afspraak ertussen zet staat alles in kleur, behalve mijn afspraak zomer, nog gefeliciteerd!! ga ff foto's spieken
Gecondoleerd en veel sterkte nenaten!! Sorry dat ik stil was...echt knetter druk! Morgen echo hier..pfff spannend!