Succes bij CB vandaag girafje! Fijn dat de kleine lekker groeit! En ja, slaapgebrek, vervelend! Maar je ontkomt er niet aan
@Nenaten... Spannend meid, succes !!!! @Girafje.. Wat gaat het snel, lekker genieten... Hier beginnen de kwaaltjes....... Heb ontzettende steken in mijn vagina/schaambeen, had er afgelopen week ook al af en toe last van maar vandaag heel erg veel. Volgens de VK komt het omdat de kleine aan het indalen is... iemand hier last van gehad??
Hahahaha, heb 35 weken nergens last van gehad, maargoed ook ik zal er aan moeten geloven, ze zeggen niet voor niets "de laatste loodjes wegen het zwaarst" hahahha
Meiden ff korte mededeling: Aaron is op 23-03-2013 geboren Alles is goed gegaan, blijf nog tot woensdag int zh....
Gefeliciteerd nenaten!! Ben benieuwd naar de details, en fotos! Waarom moet je zo lang blijven? Geniet lekker van jullie kleine man!
Nenaten.. Gefeliciteerd met jullie kleine man Aaron! Ook ik ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's, geniet van de kleine !!! Beschuitje.. Dikke knuffel voor jou!
Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes! Ik ga woensdag met Aaron naar huis, dan kan ik via de.laptop even wat makkelijker me verhaal kwijt en een foto'tje plaatsen Tot nu toe gaat alles goed, slaap alleen niet veel.omdat hij bij mij wilt slapen...
Nenaten.. Wil je verder niet opjagen maar het is al donderdag... PLAATS IS HEEL SNEL EEN FOTO !!! (Haha, grapje, geniet lekker van je kleine man!)
nenaten: Gefeliciteerd met jullie kleine Aaron. Wat leuk!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan. Dan ben je me toch voor geweest, hihi Wij hebben maandag een zoon gekregen Wes. En hij is zo leuk, heel schattig met donkere haartjes. Hij weegt 4,5 kilo, jaja een zwaardere he en is 57cm lang. Hij doet het heel goed en de borstvoeding gaat ook goed. Sinds gisteravond lukt het me ook alleen. Wij zijn tot gisterenavond in het zkh moeten blijven omdat ik koorts had gekregen na de bevalling en dan moet Wes 48 uur blijven. Ik zal nog even een fotootje erbij zetten, het bevallingsverhaal krijgen jullie nog wel te horen als ik wat meer tijd heb. xxx Janneke
Gefeliciteerd janneke! Wat een droppie! En een flink kereltje zeg, dat was vast geen appeltje eitje bevalling (als die al bestaan )! Ben ook benieuwd naar jouw hele verhaal, maar nu eerst genieten!
@ janneke: gefeliciteerd met jullie zoon! Net zo zwaar als mijn meisie, maar wel langer. Fijn dat de borstvoeding goed gaat. Nu lekker genieten van je mannetje!