De zwangere meiden uit het "meiden die al langer dan 1jaar bezig zijn" topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kzh, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Ukkie gefeliciteerd!! Leuke naam!

2. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Ukkie: Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje Yara. Wat een super leuke naam (stond ook in mijn top 3, als we een meisje zouden krijgen, hihi). Ik hoop dat alles goed gaat. :):)
    Wat fijn dat je in het ziekenhuis was. Persoonlijk vind ik dat alle bevallingen in het ziekenhuis horen. Het is toch het aller belangrijkste dat moeder en kind het veiligste zijn.

Girafje: Dat is inderdaad fijn dat je lekker ouderschapsverlof hebt dadelijk. Pfff... moet er nu ook nog echt niet aan denken om over 8 weken te gaan werken, ik krijg het thuis nog maar net allemaal gedraaid. Gelukkig duurt het nog een hele tijd.

Nenaten: wat fijn dat je vriend in het weekend het nacht flesje geeft. Dat gaat hier niet want dan barst mijn tiet bijna uit elkaar, hihi ;). Ik hoop dat inslapen snel beter gaat.
    o ja Wes was echt super lief de nachten toen we alleen waren. Mijn vriend is woensdag en donderdag weer weg, dus ik hoop dat het weer zo goed gaat. Alleen een beetje saai, zo alleen.

Eki: wat fijn lekker verlof, geniet er maar van en niet te veel poetsen en opruimen he ;)

Kzh: wat fijn dat de avent fles beter gaat, ik hoop dat de neusspray helpt. En wie is Wesley?? hihi, het is wel Wes he :p
    Wat een lieve foto van Lotte, ik vind het best wel op onze Wes lijken, hihi.

Ik heb het idee dat mijn vriend Wes steeds beter leert kennen. Wes heeft nu ook al vaker ook naar hem gelachen. Maar hij doet er ook steeds meer mee en ik hoeft het niet altijd te vragen, gelukkig.
    Wes is weer goed aangekomen de laatste 2 weken, 1200 gram :$.
    Ben benieuwd wat ze over 2 weken op het CB zeggen. Maar hij drinkt gewoon netje 7 voedingen aan 1 borst.

gr

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve meiden, zal even snel algemeen reageren. We krijgen inderdaad veel reacties dat mensen het een leuke naam vinden, wij zijn er ook helemaal blij mee.. Inderdaad fijn dat we al in het ziekenhuis waren, wij hadden zoiets als alles goed gaat ben je ook zo weer thuis, dus ook voor ons bevallen 'moet' gewoon in een ziekenhuis.. (voor mijn gevoel dan he) Zijn nu ruim 38 uur verder en kan nu voor het eerst met hulp uit bed om naar de wc te gaan, behoorlijk heftig allemaal.

Yara heeft wat opstartproblemen.. Ze heeft haar eerste fles goed gedronken maar kwam er na een uur weer helemaal uit, verder weigerd ze te drinken.. Ze hebben vanalles geprobeerd. Vannacht ligt ze dus niet bij ons op de kamer maar is opgenomen bij de kinderafdeling, daar ligt ze 24 uur ter observatie. Ze hebben haar maagje leeggezogen daar zat nog behoorlijk wat vruchtwater in, ze krijgt nu een aantal keren sondevoeding. Hopelijk ligt ze weer snel bij ons. Haar andere onderzoeken bloed enzo waren verder gelukkig allemaal goed.. Even schrikken dus !

Heb vast even snel 2 fotos in mijn album gezet... Ze is zo mooi !!

4. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Het is ook niet niks een keizersnede. Ik hoop dat je snel opknapt en dat het nu ook beter gaat met Yara. Wat een schatje :)

5. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoe zal het toch met de andere meiden gaan van het vorige forum?

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Janneke.. Geen idee eigenlijk, weet eerlijk gezegd ook niet zo wie er allemaal nog in zaten ??

7. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Uhh.. Jufaman.... , van beschuitje horen we af en toe wat, verder weet ik het ook niet meer. Gelukkig dat er toen zoveel tegelijk zwanger werden. We boffen maar he.

Ik geloof dat iedereen het maar druk heeft met moederen hihi. Het is rustig hier.

Wes heeft de afgelopen week van de 8x, 6x 6 voedingen gehad, knap he. En vannacht zat er 6,5 uur tussen. Pfff dat is wel heel lekker en x zo lang achter elkaar slapen.

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou dat kan geen toeval zijn meiden ! Ik dacht ik kom weer eens hier neuzen en ik zie gewoon dat jullie het over mij hebben ;)
    Hahaha...voor de nieuwsgierigen onder jullie.
    Met mij is het een tijdje niet zo goed gegaan, na de miskraam. Zo waren er ook nog wat andere dingen die speelden waar ik me mee bezig hield en me niet echt goed door voelde. Op dit moment gaat het steeds beter met me, we hebben een tijdelijke stop gehouden om even bij te komen van de emotie-achtbaan en de mmm.
    Ik ben vandaag weer ongesteld geworden ( bah buikpijn) en hebben besloten om volgende maand weer met iui verder te gaan. De hormoonpillen liggen al klaar. Ik lees hier ook veel goede berichten. Heb de laatste pagina even doorgenomen hoor,niet alles. Wat fijn weer een nieuw mooi meisje erbij. Ik hoop dat dit jaar mijn wens nu ook uit mag komen. Als zal hij of zij dan pas in 21014 geboren worden denk ik ;)

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Sorry meiden, elke keer als ik achter mn laptop ga zitten gaat lotte protesteren :p
    En op de ipad gaat niet handig, teruglezen enzo..

Ukkie wat vervelend dat het nie zo goed gaat met yara! :( hoe gaat het nu?

Janneke, sorry! Reageerde vlug vlug, in alle haast dacht het da het wesley was.. Maar wes is veel leuker! ;) 6,5 uur tussen de voeding snachts, dat is echt heeeeerlijk!

Hier wat druk gehad met lotte, ze had flink last van reflux dus op aanraden van CB andere voeding.. Spugen is nu over gelukkig.
    Alleen heeft ze extreem last van krampjes, waardoor ze bijna de hele dag huilt met echt krijsbuien.. ze had gister zelfs bloed bij de ontlasting.. Ik helemaal ongerust natuurlijk en naar de huisartsen post.. Niks ernstigs maar gewoon door de heftige krampjes..
    Nu cinebaby aan he proberen en het lijkt te werken, ze heeft vandaag een stuk minder gehuilt.

Snachts doet ze dan weer wel goed, nu 2 nachten 6 uur doorgeslapen.. Zo lekker!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Beschuitje, fijn dat je je wat beter gaat voelen.. Niet gek dat je er doorheen zat/zit na je miskraam..
    Succes met IUI3! Hopelijk kan je je snel weer hierbij aansluiten!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dank je kzh !!

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @kzh: hoop dat de krampjes snel over gaan. Het is niet leuk als je meisje zoveel huilt!

@ beschuitje: kan me goed voorstellen dat je een pauze hebt genomen. Hoop dat jullie wens snel vervuld mag worden.

Ben vorige week weer ongi geworden en deze keer zoals het hoort met meteen rood bloed en niet eerst een paar dagen rommel oud bloed. Denk dat het bij ons lang heeft geduurd doordat er steeds wat mis ging tijdens de innesteling. Maakt nu gelukkig niet meer uit, want mijn gezin is voor mijn gevoel compleet! Denk dat ik volgende maand een spiraaltje laat plaatsen en hoef dan niet meer aan de pil te denken.
    Met mijn kleine meid gaat het goed. Ze heeft sinds vorige week haar duim ontdekt en kan al lachen.

13. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Beschuitje: veel succes met de IUI, ik hoop zo dat het snel gaat lukken. Dikke knuffel :)

Kzh: Arme lotte en arme mama, het is zo vervelend als ze last van krampjes hebben. Ik hoop dat het nu goed blijf gaan. Wat lekker he als ze snacht langer slapen. Wes heeft ook een paar x zo lang geslapen, maar meestal zit er 4 uur tussen.

Hij huilt snacht niet echt om eten, maar blijft een beetje kreunen. Misschien moet ik hem op zijn eigen kamertje leggen snacht (nu ligt hij nog in de wieg bij ons, vind ik het makkelijkste). Nu word ik wakker van het gekreun en kan ik niet meer van slapen, dus geef ik hem eten. Maar als hij op zijn eigen kamertje ligt moet hij echt gaan huilen anders hoor ik hem waarschijnlijk niet. Of is het nog te vroeg???

Girafje: ook al ongi, ik ook, was de pil gaan halen bij de HA, ik denk dat het daar door komt, ik baalde er eigenlijk wel van, ik hoopte met de borstvoeding dat het nog even weg blijft.

Met Wes gaat het heel goed. Weeg nu 6 kilo. 's Avonds is hij wel vaak onrustig, dan slaapt hij maar heel kort en wil hij alleen op schoot, als ik hem neer leg is het niet goed. Hij lacht heel veel en maakt daarbij echt oogcontact. Het is gewoon een heel leuk mannetje.

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ girafje : bah, ongestelt! Weer ff wennen zeker :p
    Lotte heeft dr duimpje ook ontdekt, lukt haar alleen niet altijd om hem te pakken, zo schattig!

@ janneke ; wij hebben lotte ook op dr eigen kamertje gelegt, ze moppert zichzelf in slaap, dat horen we nu niet meer.. Huilen horen we wel, dan gaan we ook meteen naar haar toe.
    Kan dus prima!

Ik ga niet aan de pil oid, ben bang dat het dan straks weer zo lang gaat duren en zou graag de 2e met niet teveel leeftijdsverschil hebben.

15. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Wat fijn en leuk om alle verhalen van jullie te lezen :)
    Kan bijna niet meer wachten ;)
    1 voordel hier...die ongesteldheid blijft nog wel ff weg ;)

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    uhuh geniet er maar van!
    hier nog niet ongi geweest maar heb de hele tijd zo'n gevoel dat het komen gaat :p bah! geeeeen zin in :p

17. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie...de zwangerschappen en met de kleine ukken :D

Hier gaat het even wat minder..gister in het ziekenhuis geweest...
    Heb een blaasontsteking en zwangerschapsdiabetes. Dat betekent waarschijnlijk insuline spuiten en controle..de baby liep al iets voor in groei :(
    Ben er ff verdrietig om geweest...nu snel een afspraak in het ziekenhuis en dan kijken hoe we hier zo gezond mogelijk doorheen komen.

Knuffel lieve dames!

18. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @beschuitje: logisch hoor, dat je er ff doorheen zat, is ook niet niks! Hopelijk gaat de komende iui een mooie plakbeeb opleveren!

@kzh: ah wat sneu die krampjes :( hopelijk is het snel over! Herkenbaar wat je zegt over pil o.i.d., wil er eigenlijk straks ook niet meer aan. Maar ben je niet bang dat het dan ineens super snel weer raak zou kunnen zijn??

@girafje: gelukkig gaa het goed, wel jammer dat dat ongesteld worden er weer bij komt kijken he ;)

@janneke: volgens mij zijn er geen richtlijnen voor hoor, wanneer hij naar zijn eigen kamertje gaat. Hij gaat vanzelf huilen als hij je nodig heeft en dan hoor je het vast wel! Als 1 van jullie onrustig wordt zou ik het ook nie te lang afwachten, je slaap is belangrijk!

@clijntje: oh meis das klote, blaasontsteking ala, maar suiker is niet leuk (zat even in de twijfelcategorie en heb me een beetje ingelezen) :( maa volgens mij kun je beter insuline spuiten dan zo'n streng dieet, dat leek mij echt hel! En medische indicatie had je al toch?

@hier: lekker rustig aan, wel onwijs last van mn ribben :( begon met 20 weken al, zon beurs gevoel, maa nu zijn het regelmatig echt messteken, niet leuk :( maaarrrr verder helemaal niet te klagen, voel me best goed! Kleine is mooi ingedaald, dus nu echt aftellen! Kan stiekem niet wachten :D

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Eki, wij gaan gewoon een tijdje condooms gebruiken.. Hebben we al eerder voor langere tijd gedaan toen ik niet zwanger mocht worden met de antibiotica..

Nog een paar weekjes voor jou! Spannend!

20. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    he clijntje: dat is balen, ik hoop dat je er niet te veel last van hebt en dat je evengoed een fijne zwangerschap hebt.

Eki: ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten, schopt de kleine dan als je last van je ribben hebt?

Wes had nog een leuk Moederdag kadootje zondag, hij had de hele nacht door geslapen, werd pas om half 8 wakker, lief he.
    Afgelopen nacht had hij wel naar 4 uur honger, maar ik hoop dat er nu af en toe meer van die lange dutjes komen.
    Woensdag weer naar CB, krijg hij de eerste spuitjes. :(
    Vandaag de eerste x naar baby massage, hij vond het heel fijn. Hij was eerst heel beweeglijk (maar dat zijn we wel gewend, hij kan niet echt stil zitten, behalve als hij moe word) Daarna was hij heel relax. De andere babytjes moesten om te tijd even huilen/zeuren maar Wesje niet, lief he.:D
    Net is hij weer in bad geweest, in de tummytub, hij probeer er dan in te gaan staan en hij krijgt er een bibberlip van (krijgt hij heel snel), het was heel grappig vooral dat hij de hele tijd wou gaan staan. Hij maakt ons vaak aan het lachen. Het is zo'n leuk mannetje. We doen hem vaak samen in bad, is ook gezellig om samen te doen.

xx

Deel Deze Pagina