@ ukkie ; jij telt de uren af! haha veel succes alvast! ik baal dat ik nog zolang moet wachten tot volgende echo :< laatste was met 8.5 weken, volgende met 13.2.. dan kan er al zoveel fout gegaan zijn :x
Kzh.. 5 weken ertussen? Dat is idd best lang! Ach, je bent alweer bijna op de helft En als je het niet vertouwd gewoon bellen en vragen of je eerder mag... !!
Hi meiden, Ik ben vandaag weer stukke vrolijker Ik heb Uk weer gezien, hij/zij ziet er goed en gezond uit en was errug bewegelijk haha Heb het toen ik thuis kwam ook op fb vermeld en echt super veel reactie gekregen Ukkie Ik snap heel erg dat je er naar uitkijkt Ik was nu voor t eerst zenuwachtig en dat had ik de vorige 3keren totaal niet, maar denk omdat ik nu week 10 en 11 gehad heb hihi Mijn moeder heeft vandaag voor ons een mooie kinderwagen (Quinny speedy) incl. maxi cosi cabrio/reiswieg/wippertje en alle extra's voor de wagen gekocht. Vet lief he!
Jaa poppetje he Was zo leuk om te zien hoe bewegelijk hij/zij is...Echt n kind van mij haha (heb namelijk ADHD, maar slik er niets voor, gelukkig niet zo erg) Ze hebben ook gelijk de mama baby pas aangemaakt, is een soort paspoort dat ik nu altijd bij me moet dragen. Dus moest ook weer een paar buisjes bloed afstaan...
Meiden even heel snel... Alles is goed en het hartje klopte !!!! Prachtig om te zien en nu.. Genieten! Vanavond feest van mama die wordt 50, ga eerst nog even een uurtje plat! Dikke kus, fijn weekend !!!
Hier druk weekendje gehad, t was appelpop hier in tiel. Was erg leuk!! Heb alleen toch wel een beetje een buikcomplex haha.. Ben wat steviger (al ben ik net nog even 10 kilo kwijtgeraakt voordat ik zwanger werd, waardoor mn buik eindelijk een beetje plat was!) en heb het idee dat iedereen naar me kijkt en denkt " die moet eens wat minder eten"! Moe dat echt loslaten, maar dat lukt nog niet echt
Meiden, feestje was erg leuk geweest en de verassing was echt geweldig. Iedereen was super blij en ook een aantal emotioneel (mijn nichtjes) Was echt super... Maandag een afspraak maken bij de verloskundige.. (Dus over ca. 4 weken een echo) Maar ik mag over 2 weken terug komen voor een extra echo in het ziekenhuis... Hierbij ons garnaaltje....Het hartje klopte erg stevig
♥ Onze uitgerekende datums ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 31 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 5 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen) 27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen) Afsprakenlijst Ukkie - 28 augustus - Moeders voor Moeders Kzh - 29 augustus - neuroloog & intake gyn zkh Nenaten - 6 september - 4e echo Ukkie - 7 september - Eerste echo (7 weken?) Nenaten - 18 september - Nekplooi, moederkoek/vruchtwater punctie en nog wat onderzoeken haha Janneke - 24 september - 5de echo en evt nekplooimeting, 5 okt uitslag en 6de echo Girafje - 24 september - 20 weken echo __________________ Heb ons lijstje nog even gezocht en aangepast! xx
♥ Onze uitgerekende datums ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 31 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 1 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen) 27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen) Afsprakenlijst Ukkie - 28 augustus - Moeders voor Moeders Kzh - 26 september - 3e echo gyn Nenaten - 6 september - 4e echo Ukkie - 7 september - Eerste echo (7 weken?) Nenaten - 18 september - Nekplooi, moederkoek/vruchtwater punctie en nog wat onderzoeken haha Janneke - 24 september - 5de echo en evt nekplooimeting, 5 okt uitslag en 6de echo Girafje - 24 september - 20 weken echo __________________
♥ Onze uitgerekende datums ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 31 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 1 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen) 27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?) Afsprakenlijst 18 september - Nenaten - Nekplooi, moederkoek/vruchtwater punctie en nog wat onderzoeken haha 24 september - Janneke - 5de echo en evt nekplooimeting, 5 okt uitslag en 6de echo 24 september - Girafje - 20 weken echo 25 september - Ukkie - 2e echo ziekenhuis 26 september - Kzh - 3e echo gyn