De zwangere meiden uit het "meiden die al langer dan 1jaar bezig zijn" topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kzh, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Aaaaah week 8 alweer :D

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ ukkie: voor je het weet ben je alweer 12 weken ;)

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden!
    hoe gaat ie?

Wij zijn gister even naar babydump geweest om kinderwagens te bekijken. Wat een hoop kinderwagens! en wat een verschil in prijs, niet normaal!
    Uiteindelijk is ons oog gevallen op de mutsy evo, silver frame en de rest in de kleur lichtgrijs.
    We gaan hem nog niet aanschaffen, wil zowieso de echo afwachten met 13 weken.. en daarna zien we wel!

wel hebben we een campingbedje gescored, alvast voor mijn 3 maanden oude nichtje.. toch wel handig als ik oppas.
    oh en een heeeeele schattige knuffelbeer haha, kon het niet laten :p

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kzh: slim dat jullie nog even wachten met de aanschaf van een wagen. Campingbedje is erg handig en ideaal dat je nichtje er eerst nog een tijdje in kan.

5. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Ha,
    Hier alweer bijna 12 weken :)

Wat leuk kzh, al lekker bij babydump rond gesnuffeld....:)
    Ik heb zo zin om dadelijk allemaal spulletjes te gaan kopen. hihi

Nog een week en dan gaan we het vertellen, leuk :)
    En over een week weer een echo, nu zat er 3 weken tussen wel lang....

Campingbedje heb ik ook al, mijn nichtje heeft er al vaker in geslapen, zo handig.

6. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi, hoi,
    wat is het rustig hier, maar dat is denk ik een goed teken.
    In goede tijden hebben we denk ik minder te kletsen. :)

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ janneke: zeker een goed teken!

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook niet erg veel te melden..
    alles gaat prima!
    vandaag 12 weken alweer! :D
    nog anderhalve week voor de echo.. kan niet wachten!

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik nog 7 dagen voor de volgende echo, ben zó blij als die 12 weken erop zitten.... !!

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Ik mag volgende week alweer voor de 20 weken echo :$:D

11. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Hi Meiden,
    Sorry heb niet veel meer van me laten horen laatste tijd...
    Er is steeds bezoek bij ons te logeren, nu de moeder van me vriend. Zij vliegt morgen weer terug en met hetzelfde vliegtuig komt me zusje en zij vliegt dan zaterdag weer terug naar nl.. Dan zijn we ongeveer 1,5 maand niet alleen thuis geweest :( Daardoor ook huizenjacht stil, in het huis waarin we nu wonen zijn ook de dingen niet gedaan wat gedaan moet worden en mijn vriend die dan aantal dagen vrij heeft genomen toen een vriend hier was en hij dus veel aant feesten was... Al met al voelde ik me vaak alleen en totaal geen steun van me vriend en was/ben ik zelf ook niet al te vriendelijk :( Hele erge ruzie met me vriend en uitpraten lukt dus niet wanneer er constant mensen hier zijn en we niet tergelijk naar bed gaan..... Hoop zaterdag of zondag het goed uit te kunnen praten want heb er zelfs aan gedacht om terug naar nl te gaan en hem hier achter te laten :'(

Vandaag gelukkig goed nieuws gehad, lange dag int zh gehad...45min echo gehad omdat Uk zo druk is en niet stil ligt... Maaar geen down syndroom, 10 vingertjes en 10 teentjes, ruggewerfel goed te zien, hartje dat goed klopte en bloed doorstoming ook in orde :D En Uk had zijn/haar duimpje vaak in zijn/haar mond, zoow schattig!!

Van de vriend van me moeder gisteren trouwens een speelkleed of hoe t heet gekregen. Heeft de ToysRus in Nederland ook n BabyRus erin? Die winkel is echt geweldig!

12. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ik heb mijn nieuwe afspraak er ook bijgezet...moest eigenlijk met 20 weken, maar dan ben ik in nl dus is het met ruim 22 weken gepland

Onze uitgerekende datums ♥

10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)
    23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)
    31 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?)
    1 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen)
    27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?)

Afsprakenlijst

24 september - Janneke - 5de echo en evt nekplooimeting, 5 okt uitslag en 6de echo
    24 september - Girafje - 20 weken echo
    25 september - Ukkie - 2e echo ziekenhuis
    26 september - Kzh - 3e echo gyn
    23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn

13. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ik zit net ff naar de afspraken lijst te kijken en Janneke krijg jij niet gelijk de uitslag van de evt. nekplooi onderzoek?? Ik had deze vandaag dus gehad en er werd gelijk bloed afgenomen en moest 1,5uur later terug komen en had toen al de uitslag.

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ nenaten: jeetje meid, hoop dat je alles snel goed kunt uitpraten met je vriend. Visite is leuk, maar 1,5 maand is lang! Fijn dat alles goed gaat met uk en dat de uitslag ook goed was!

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ nenaten ; vervelend dat het even niet helemaal goed gaat tussen je vriend en jou! hopelijk helpt het wat als jullie daalijk weer met zn tweetjes zijn zodat dingen uitgesproken kunnen worden! *knuffel*
    fijn dat de uitslagen goed waren!

16. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi, hoi,
    Maandag de nekplooi metting, voor mij hoeft het niet zo, maar mijn vriend wil het wel dus, dan doen we het maar.

Nenaten: Toen ik de vorige afspraak in het zhk plande, zeiden ze dat we dan 2 weken later bij de volgende afspraak de uitslag kregen. Hier krijg je bijna nooit snel een uitslag, misschien typisch nederlands ;). Maar ik weet wel dat je zelf moet opletten als ze de nekplooi opmeten want dan zeggen ze meestal ook niet (was 2 jaar geleden bij mijn zus nekplooi metting erbij).

Ik hoop dat jullie het snel goed uitpraten. Wel fijn als jullie dadelijk weer even met zijn 2tjes (3tjes) zijn.
    Hier was mijn vriend een paar weken geleden ook de hele tijd humeurige. Ik dacht al dat hij last van hormonen had ipv mij. Maar nu gaat het wel weer. Ik denk dat het bij iedereen wel eens minder gaat. Fijn dat alles goed was met het babytje. :)

He girafje, toevallig, ook 24 sept een echo, succes :)

Heb vandaag een angelsounds binnen gekregen (kosten 30 euo) daarmee kun je het hartje horen. En hij doet het..... hihi, zo leuk.
    Hij valt weg even weg soms, maar komt denk ik doordat de baby beweegt. Wel heel fijn om te horen.:p

xxxxx

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ janneke ; succes met de nekplooimeting maandag!
    en veel plezier met de angelsound!!!

Wij hebben spullen gehad voor de babykamer van kennissen, mooie koloniale meubels, en deze zijn gister gebracht door mn pap (stonden daar in de weg) dus ineens, is er een kinderkamer..
    nu voelt het echt echt! hihi
    maar denk ik ook vaak, wat als.. ben toch wel zenuwachtig voor de echo volgende week!

oh, en ik ben aan het oppassen op mn nichtje van 3 maanden, ligt heerlijk naast me te slapen en te glimlachen haha zo schattig! ik smelt helemaal *zucht*

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Girafje.. Ik dacht dat ik het nooit ging zeggen/geloven maar het gaat idd erg snel!

Nenaten.. Phoe wat vervelend zeg, hopelijk komen jij en je vriend er samen snel uit! :)

Janneke.. Oh zo'n ding wil ik ook gaan halen, 12+4 en dan het hartje al horen, wat gaaf ! Meestal is dat toch pas bij 15 weken (of doen ze het dan pas bij de VK?) Heb je het je omgeving al verteld..? Ben zo benieuwd :D

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kzh: Voor je het weet kun je je ogen niet van je eigen uk afhouden ;)

@ janneke: Gezellig maandag samen echo :D!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Trouwens...
    Mijn vriend moet van 5 november tot 31 december naar Irak voor zijn werk.. We hebben daarom 17 oktober nog een vakantie van 8 dagen ingepland naar Lanzarote... :D ZIN IN !

Deel Deze Pagina