Ukkie: Wat fijn nog even samen op vakantie. Dan moet je hem dadelijk wel een tijdje missen. Maar ja nu heb je hem niet meer zo hard nodig als een paar maanden geleden, toch, hihi Mijn vriend is verlopig bijna elke week van maandag tot vrijdag weg voor het werk.... maar ik vind het nu helemaal niet zo erg. Als we nog `bezig waren` had ik het wel heel vervelend gevonden, het is zo zonde als je een maand moet overslaan. En ik ben nu niet meer helemaal alleen thuis, hihi . Deze angelsound kunnen je vanaf 12 weken gebruiken, maar ik denk wel dat je over een paar weken het hartje harder hoor. Heb hem op internet besteld, 2 dagen later in huis Angelsound Doppler slechts 29,95 incl. gratis doppler gel 250ml Kzh± veel plezier met je nichtje
@ ukkie: balen dat je vriend naar irak moet. Wel fijn dat jullie daarvoor nog even lekker samen weg kunnen!
@ nenaten ; hoe gaat het met je? @ ukkie ; oh vervelend dat je lief weg moet, zit ie in het leger? wel lekker vakantie! ben jaloers!
Mijn vriend zit bij een speciale beveiligings eenheid die minimaal 2 maanden per jaar op uitzending moet. Hij krijgt daarvoor ook 2 x 3 weken vrij en dat is ook wel fijn (babykamer klussennnnnnn hahaha) Hiervoor heeft hij 6 jaar bij luchtmobiel gezeten, 2x 5 maanden naar Afghanistan geweest dus ik ben gelukkig wel wat gewend, moet zeggen dat ik er ook wel goed tegen kan... Morgen 13:30 echo !!
Dank je wel.. Rijden over 20 minuten aan Het is denk ik maar net wat je gewend bent, leerde hem kennen en toen zat hij in een interne opleiding dus ik heb hem het eerste jaar alleen in het weekend gezien... Heeft ook wel iets hoor ! Hahaha
Vriend van me deed ook lichtmobiel, zijn relatie had er toch wel flink onder te lijden! Maar fijn dat jij er mee om kunt gaan Spannend!!
Fijn al die goede echos! Ben benieuwd naar je foto girafje!! Ik mag zo om half 11 echo, ben echt heel zenuwachtig ineens..
Dat ziet er lenig uit! gave echo Echo was goed, hartje ook weer mooi horen kloppen echo was wel wat onduidelijk, omdat ik een buikje heb.. beetje jammer :< Meteen afspraak gemaakt voor 20 weken echo in t radboud, dus daar kan ik me nu druk over gaan maken (A) Zag op de echo dat het ruggetje wel mooi doorliep, dus dat is al een flinke geruststelling! (door epilepsie medicatie vergrootte kans op open ruggetje etc)
@ kzh: mijn dochter lag met de 20 weken nog meer dubbel! Heerlijk gevoel he als een echo goed is geweest. Lekker dat het ruggetje nu al goed doorloopt, een hele geruststelling gezien je medicijn gebruik.
Hi Meiden, Hier gaat het helaas nog niet helemaal goed, we hebben wel met elkaar gepraat maar me vriend weet het ook allemaal niet meer....Hij geeft eigenlijk alleen mij de schuld dat ik steeds boos reageer en dat hij mij daardoor maar negeerd en uit te weg loopt ipv praten. Hij laat ook nog niet echt blijken dat hij blij is dat er een kleine komt. We hadden het er zelfs over dat ik terug naar nl ga en hij hier in at blijft, maarja ik vind niet dat dat wat oplost Maargoed, weet niet meer of ik had verteld hoe de laatste onderzoek was gegaan..? De echo duurde 45min omdat Uk zoveel bewoog en ze niet alles kon meten ect. Gelukkig heeft de kleine geen down syndroom of open ruggetje. 10 vingertjes en 10 teentjes en hij/zij was zelfs aant duimen Met 20 weken zou ik terug moeten komen en dan gaan ze de organen nakijken, maar dan ben ik in nl dus heb het uit moeten stellen tot 23 weken. Gelukkig heb ik voor die tijd nog wel een keertje controle bij mijn frauenartz, voor de eerste keer (sinds ik zwanger ben, loop al ruim n jaar bij haar) dus ben benieuwd wat zei allemaal te zeggen heeft!
Haha toen ik de lijst op ging zoeken, zag ik dat ik wel al had verteld hoe mijn laatste onderzoek was gegaan haha Achja vergeetachtigheid Onze uitgerekende datums ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 31 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 1 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen) 27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?) Afsprakenlijst 26 september - Kzh - 3e echo gyn 03 oktober - Nenaten - frauenartz 23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn
He nenaten wat ontzettend vervelend dat het niet goed gaat tussen jullie Hoop dat jullie toch een manier gaan vinden om het op te lossen!
Tsja geniet nu ook niet echt bepaald van me zwangerschap En dat hoor je toch samen te doen?! We proberen het toch wel, maar is wel raar nu. We moeten toch gewoon doorzetten voor de kleine!
@ nenaten: jeetje meid, wat rot voor jullie. Had gehoopt dat het weer wat beter zou gaan. Hoop dat jullie er binnenkort samen utikomen! Dikke knuffel
Nenaten.. Zijn jullie al lang samen? Hoe ik het zo lees is er niet echt iets gebeurt waardoor het niet lekker loopt.. Maakt het eigenlijk alleen nog maar lastiger.. Ik en mijn vriend zijn beide koppig en negeren elkaar ook ooit de hele avond om NIETS. Erg vervelend, hopelijk komen jullie er snel samen uit !! Onze uitgerekende datums ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 31 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 1 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen) 27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?) Afsprakenlijst 27 september - Ukkie87 - intake verloskundige 01 oktober - Ukkie87 - Echo verloskundige 03 oktober - Nenaten - frauenartz 23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn
Onze uitgerekende datums ♥ 10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje) 31 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?) 1 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen) 27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?) Afsprakenlijst 27 september - Ukkie87 - intake verloskundige 01 oktober - Ukkie87 - Echo verloskundige 03 oktober - Nenaten - frauenartz 4 oktober girafje - vk 23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn Even mijn afspraak van volgende week toegevoegd.