De zwangere meiden uit het "meiden die al langer dan 1jaar bezig zijn" topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kzh, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    We gaan volgende week 4 jaren met elkaar en we hebben al heel wat meegemaakt samen en dat ook doorstaan (ik ruim 4 maanden int zh gelegen en emigratie samen)...
    Het is nu dat ik nog sneller geirriteerd ben en nog gevoeliger. Plus ik wil verhuizen want ik wil hier de kleine niet laten opgroeien, te weinig ruimte en nog een aantal andere redenen. Mijn vriend vind het allemaal goed hier en doet er dus ook niet echt moeite voor.
    Ik vind dat hij niet zijn gevoel toont, niet verteld wat hem dwars zit en dat hij veel vergeet als ik wat aan hem vraag om te doen bijv.
    We konden dan ook afgelopen 1,5/2 maanden niet met elkaar praten omdat er constant vrienden/familie bij ons in huis waren dus het werd alleen maar erger :(
    Maargoed, we hebben afgelopen dagen met elkaar beetje kunnen praten en hoop dat we er samen wel uit komen!
    Had vandaag een huis gezien op internet en bezichtiging aangevraagd dus ben benieuwd :D

En Ukkie ik ken dat...elkaar negeren haha errug irritant, maarja wij zijn ook allebei koppig ;) En het leuke is, ik ben een RAM en Uk wordt waarschijnlijk ook een RAM dus daar krijgt me vriend nog zn handen vol mee hahaha

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nenaten... Ja moeilijk, het enige wat je kunt doen is erover praten en mochten de emoties te hoog worden gewoon even afstand nemen... (BV lekker tv kijken, computeren, wandelen enz) Hoop dat jullie er snel samen uitkomen.. dikke knuf

3. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Onze uitgerekende datums ♥

10 februari - Girafje - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)
    23 maart - Nenaten - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)
    29 maart - Janneke - Geslacht onbekend - (geen idee?)
    1 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een jongen)
    27 april - Ukkie87 - Geslacht onbekend -(geen idee?)

Afsprakenlijst

27 september - Ukkie87 - intake verloskundige
    01 oktober - Ukkie87 - Echo verloskundige
    03 oktober - Nenaten - frauenartz
    4 oktober girafje - vk

5 oktober - Janneke - Uitslag nekplooimeting en echo
    23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn

Even afspraak er bij gezet!

4. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Wat fijn dat alle onderzoekjes in het ziekenhuis goed verlopen.

Nenaten, ik hoop dat jullie er uitkomen en succes met huizen kijken.

Hier gaat alles heel goed!
    Ik begin al een buikje te krijgen (ben er trots op!)
    We hebben vanaf algelopen zaterdag de hele week het goed nieuws aan iedereen verteld. Allemaal hele blijen reactie, ook heel veel traantje gezien, zo lief....
    Ik vond het super leuk om het nieuws te vertellen.
    Afgelopen maandag was de metting van de nekplooi goed (1,3mm)
    En de echo was heel leuk, ze nam haar tijd en liet veel zien. Hele leuk foto's mee gekregen. Het was gewoon een super week......
    Voel me nu helemaal zwanger :):):):p:p:p
    O ja het kindje gegroeid goed en ben nu een paar dagen eerder uitgerekend als we dachten, 29 maart, 8 dagen na mijn eiegen verjaardag, hihi

Fijn weekend, liefs janneke

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ janneke: top dat de nekplooimeting goed was!

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat alles goed was janneke!
    en leuk dat jullie het nieuws nu ook hebben kunnen delen met iedereen :D nu lekker genieten!!!

@ hier ; nieuwe broek gescored, zit echt super fijn! een zwarte skinny van mama-licious.. en een zwangerschapslegging, mn jurkjes beginnen strakker te zitten en dan zie je zo'n stomme streep omdat mn legging halverwege mn buik zit..
    Ook een voedingskussen/zijslaper gekocht, hopelijk helpt het wat om meer comfortable te liggen!
    en een boekje babyspeelgoed haken, kan ik weer aan de slag! :p

Fijn weekend meiden!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland

1 april - KZH - Geslacht onbekend - (denkt zelf een meisje)

Afsprakenlijst

27 september - Ukkie87 - intake verloskundige
    01 oktober - Ukkie87 - Echo verloskundige
    03 oktober - Nenaten - frauenartz
    4 oktober girafje - vk

16 oktober Kzh pretecho/geslachtsbepaling
    26 oktober Kzh gyn

23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn[/COLOR]

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Even mn afspraken erbij gezet, ennnn ik heb het vermoedelijke geslacht veranderd.. Heb ineens zo sterk het gevoel dat het een meid is! Ik houd het nog even stil maar hier is t wel leuk voor in t lijstje..
    En wie weet zit ik er vet naast :p

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    zo, ik spam dit topic even..
    jullie zijn ook wel een beetje stil :p hoe is het?

heb net felicitas-zwanger-box opgehaald.. best wel een leuke doos!

Bijgevoegde bestanden:

10. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Zo vanmorgen voor t eerst bij me frauenarzt geweest sinds ik zanger ben. Ze vond dat ik er goed, beter uitzag dan de laatste keer dat ze mij gezien had en was zeer blij voo mij dat het zo snel was gegaan allemaal (zonder hulp van zh op eileideronderzoek na).
    Uk is gelukkig weer wat gegroeid, was eerst kleiner dan gemiddeld en daardoor hadden ze de geboorte op 29 maart gezet de laatste keer. Maar nu ligt Uk weer gemiddeld en klopt de 23maart gewoon weer haha Maarja dat zegt natuurlijk ook niets ;)

Leuk kzh je zwangerschap box :) Ik heb ook een aantal boxen besteld op mijn moeders adres natuurlijk hihi. Mijn moeder heeft er 1 heeft al ontvangen en 1 krijgt ze volgende week van Etos of kruidvat geloof ik. Zei heeft voor mij ookal wat kleding gekocht haha En ik heb zelf ook al n rok, jeans en nog n broek gekocht en van me vriend heb ik een onwijs leuk shirt gekregen :) Ga over 3 weken naar NL toe en blijf zo'n 4 weken en hoef dus niet veel kleding mee te nemen haha Kijk er nu wel naar uit hoor, mijn vriendinnen weer zien :D

1 april - KZH - Geslacht onbekend -(denkt zelf een meisje)

Afsprakenlijst

4 oktober - girafje - vk
    16 oktober - Kzh pretecho/geslachtsbepaling
    26 oktober - Kzh gyn

23 november - Nenaten - organen onderzoek en internist speciaal voor zwangere vrouwen met Crohn
    18 december - Nenaten - Frauenarzt

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat jij en de ui weer goedgekeurd zijn!! :D

Kan me goed voorstellen dat je zin hebt om weer naar NL te komen!
    Kwam je alleen of samen met je vriend?
    En gaat het alweer wat beter tussen jullie?

12. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ik kom samen met mijn vriend, ik met de auto en hij met de motor. Hij wilt zijn motor namelijk in nl verkopen.. Na een week vliegt hij weer terug en komt 3 weken later mij ophalen en rijden we samen weer terug naar Oostenrijk. Het gaat gelukkig wel n stuk beter tussen ons, maar er moet gewoon meer gecommunuceerd worden met elkaar ;) We waren maandag 4 jaar samen, waren we uit eten geweest dus was wel ff leuk. Mijn verassing krijgt hij als we in nl zijn, gaan we een nachtje naar Antwerpen Maaarrr dat weet hij nog niet haha Heb hem een tegoedbon gegeven voor een verassing :p hihi

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat het weer wat beter gaat, en inderdaad communicatie is zoooo belangrijk!!
    Oh leuk! Antwerpen is zo leuk! :D

14. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Haha jaah ik zeg t ook altijd tegen een vriendin van mij, waar de communicatie echt slecht is met haar vriend... Ik kan het ook altijd heel goed voor andere zeggen hahaha
    Ja we gaan naar Radisson health hotel met sauna, jacuzzi en turks stoomba...vlakbij centrum dus ben heel benieuwd (via vakantieveilingen gekocht hihi)

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Lekker hoor! Even heerlijk relaxen :D

Wij gaan in november met mijn ouders en broertje+vriendin weekendje vakantiepark..
    En nu kreeg ik bij die felicitasbox kortingsbon van centreparcs, dus misschien in januari daar nog midweek.
    En dat is het.. Voorlopig geen luxe vakanties meer! :p

16. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Neej helaas, wij zouden in november ook nog op vakantie gaan maar dat zit er helaas ook niet meer in. Misschien begin dec een weekend naar Wenen, ben daar ook nog nooit geweest (is 5uur rijden vanaf hier dus miss met de trein)

Vakantieparken zijn ook altijd relax, lekker huisje en zwembad. Ging vroeger vaak naar de Eemhof, woonde niet heel ver daar vandaan dus kon er met de scooter gewoon heen om ff te zwemmen, bowlen, pannekoeken ect haha

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    5 uurtjes is ook nog goed te doen! Is wel lekker om nog even weg te gaan, te genieten van elkaar.. Wordt daalijk toch allemaal wel anders (lijkt me)

Eemhof ben ik nog nooit geweest..
    Aanbieding die ik had was voor heiderbos, die is ook leuk!
    En in november gaan we naar landal coldenhove in eerbeek, nooit geweest dus hoop dat het iets is

18. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Ha,
    Wat een leuke spulletjes kzh, ik heb een paar weken geleden me ook opgegeven voor een aantal van die dozen. Maar heb nog niks gehoord. Ik vind die tijdschriften ook leuk om te lezen. Heb er laatst een aantal gekregen van een vriendin.

Ik heb al 1 broek gekocht bij prenatal. En een gewone broek die nu nog lekker zit. Veel broeken zitten straks, bij sommige kan ik wel de knop los laten. Misschien moet ik eens op de stapel kijken van een paar jaar geleden toen ik nog 10 kilo zwaarder was, hihi, misschien passen ze nog goed.

nenaten: wat fijn dat het beter gaat tussen jullie. Leuk he om zwanger naar NL te komen, vind het zelf super dat iedereen zo enthousiast is over de zwangerschap, hihi.

Heb ook al een aantal cadeautjes gekregen en kaartje, zo leuk...:)

xx

19. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    hee meiden!! nou kan ik me eindelijk bij jullie cluppie aansluiten, hoe gezellig!! loop alleen wel een beetje achter nu ;)

20. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    welkom hier Eki ;)

Deel Deze Pagina