hihi hier ook zwanger van derde en me nod was 12 maart...(teste 8 maart al dik posi)...dus ik kom hier gezellig meegluren groetjes van Ramona
kijk das al 1,,nu de rest nog...we hadden er al 1 lopen,met die werd op 1 of andere manier gesloten.....en het liep net zo lekker! hoe voel jij je?
He Miek, Ik heb je gevonden!!!! Ik ben de derde die zich aanmeldt. Hopelijk volgen er nog veel meer. En blijft deze inderdaad bestaan. Hier nog steeds geen klachten (gelukkig). Behalve wat vermoeid. En dan mijn (.)(.) die wat gevoeliger, zwaarder zijn. Maar voor de rest voel ik me geweldig.
ik moet eerlijk bekennen dat ik me niet anders voel dan normaal gelukkig hihih.. alleen de zijkant van me boobs die branden ..... van mij mag het even rustig blijven van binnen ...ik heb trouwens 30 maart een echo om te kijken of het hartje klopt ...ben benieuwd. weet jij ook al wanneer je naar vk moet>?
Ik ben onder controle in het ziekenhuis. Het ging bij ons niet op de manier waarop het moest gaan. Uiteindelijk wel vanzelf zwanger geworden. We hebben gelukkig ook geen behandelingen gehad. We zaten nog in de onderzoeksfase . Maar ik heb al een echo gehad. Alleen was er nog niks op te zien, omdat het nog te vroeg was. De 29ste mogen we terug voor nog een echo en dan zien we, als alles goed is, ook het hartje kloppen. Spannen allemaal!!
ooooooooh wat lekker dat jullie al zo snel voor een echo mogen,ik moet wachten tot 22 april.pfffffffffffffff vind het wel raar,moet ook onder controle blijven van het ZH! voorheen ivm geschiedenis,kreeg ik vanaf 5 weken om de 3 weken een echo!nu duurt het zo lang,men.denk ook dat ik iets ga verzinnen om eerder te mogen,vind het best met die lui!zo onzeker,,,is toch ook niet goed? mijn kwaaltjes is eigenlijk moe nu.....en verder niet misselijk enz,die moet ook niet komen,want toen ik misselijk werd bij die andere zwangerschappen,gingen ze allemaal mis!
haha ja die banner...was nog aan het uitvissen hoe dat werkt......paar jaar geleden snapte ik er meer van hier.... ben trouwens nu 5+3 w...... had 34 dagen cyclus maar ei op dag 16 deze x
Het is nog niet zo druk hier . Maakt niks uit, dan maar een klein clubje. Dan hou je ook een beetje overzicht van wie wat en waar. @Miekiee: 22 april voor een eerste echo is best lang. Zeker gezien je geschiedenis. Misschien dat als je belt dat je wel eerder mag. Ik zou het gewoon proberen.
ja vind het ook hoor,vandaag veel buikpijn gehad,dat zit me dus al niet lekker,maar wacht eerst tot de 6 weken,en dan bel ik!
Ik heb ook wel eens last van buikpijn. De ene dag wat erger dan de andere. Vind ik ook best wel eng af en toe, maar ze zeggen dat het erbij hoort. Het is wel een ander soort buikpijn dan wanneer je ongi wordt. Het zit iets hoger en meer bij de lies. Ze zeggen dat dat je banden zijn. Ik weet het niet. Gewoon genieten van je zwangerschap.
Ja inderdaad. Waar is iedereen? Volgens mij zijn we met zijn 2en. Misschien kunnen ze het niet vinden of zijn ze toch bij de november mama's.
tja idd....wel jammer want het begon idd net lekker te lopen! hoe voel jij je? ik ben hondsberoerd...............denk dat ik de griep heb...opgezette klieren in mijn nek,zere keel,moe,totaal geen eetlust.en alle spieren doen me zeer. en ben al buiten adem,als ik 3 stappen doe.pfffffffffffff morgen om 9 urr even langs de huisarts
Joehoe!!! Ik heb jullie ook gevonden....en ik ben dus nu ook gehopt van NOD naar dit topic! Mijn NOD was 18 maart en ik heb afgelopen zondag positief getest! Allemaal nog erg onwerkelijk...heb gisteren de verloskundige gesproken. Ik heb op 15 april 2010 mijn eerste intake gesprek. Kreeg vandaag al de vragenlijst in de bus. Qua kwaaltjes...nog helemaal niks. Wel wat aparte buikpijn onderaan in mijn buik..vlakbij lies. Maar las dat ik daar niet de enige in ben die dat heeft. En nog steeds overgevoelige (.)(.), vooral de zijkanten. Heb ook het idee dat ze groter en groter worden. Pastte mijn beha eigenlijk al niet meer goed. Als dit zo blijft ga ik maar voor een cupje meer...want die BH zag er niet uit zo en zat voor geen meter Leuk jullie gevonden te hebben!! groetjes! Mick
@Mick: Welkom. En gefeliciteerd met je zwangerschap. @Miekiee: Ik voel me opzich wel goed. Ben alleen heel erg moe. Kom met moeite de dag door. 8) Last van mijn (.)(.) heb ik ook nog steeds. Wordt eigenlijk alleen maar erger. BH lijkt ook bijna niet meer te passen. En tja,.......ik denk dat ik ook last heb van de hormonen af en toe. Ben soms beetje opvliegend en het volgende moment is er niks meer aan de hand. Maar voor de rest alles goed hoor. Maandag naar de gyn voor een echo.