De zwangere vrouwen van OHRA...aarghhh?!?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wannabe a mom, 23 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Hier ben ik het volledig mee eens. Je krijgt helaas te pas en te onpas opmerkingen die een gevoelige snaar raken maar daar kan je de boodschapper niet altijd boos voor aankijken. Die kan er namelijk niks aan doen dat die wel zwanger is of een tweede wilt.

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ahhhaaaa... dank je Beastie.
    Ik dacht dat het om die ging hier op dit site, die vond ik namelijk super irritant. De tv reclame vind ik nog wel gaan.

4. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik denk niet dat Rouvout als Christen het heeft over kinderen 'nemen' :(: Hij had het over "maken". Maar dat is ook een discutabele uitspraak trouwens.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tjah, in de wereld van de MMM is alles discutabel toch? Het is en blijft een heel gevoelig onderwerp.
    Helaas leeft niet iedereen voldoende mee!

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Inderdaad, alles ligt gevoelig in de mmm, maar sommige dingen extragevoelig. Ik heb me ook doodgeërgerd aan die stomme reclame. En ik erger me ook kapot aan die reclame op deze site voor kinderopvang en zo. Ik begrijp natuurlijk wel dat dat nodig is om het voor ons gratis te houden, maar hormonen he... Daarmee vergaat mijn relativeringsvermogen volledig... :)

Heerlijk om het weer even kwijt te kunnen!

Deel Deze Pagina