Bengels update

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

Hoi allemaal

gezien ik alweer 17 maanden in de MMM zit, en veel heb meegemaakt afgelopen jaar, dacht ik laat ik ook maar eens een eigen topic aanmaken

Januari 2006 zijn we gestopt met de pil, om in juli vervolgens in het zhuis aan te komen omdat ik niet ongesteld werd. Daar werd op dat moment niets bijzonders gezien, mogelijk omdat ik juist op het onderzoeksmoment bruin verlies had. Dus naar huis..vroeg wat nu: mocht of gewoon afwachten of door naar de fertiliteitspoli. Toen dacht ik nOg: als alles oke is wil ik niet forceren en wachten we rustig af, totdat ik in september nog steeds geen fatsoenlijke ongi gehad had, en ik onrustiger begon te worden. Toen is er PCO geconstateerd.
    Hup maand erop, clomid 50 mg, slaat niet aan, provera om af te breken en naar de 100 mg. Ook deze sloeg niet aan, geen eiblaastjes die groeide, bmslijmvlies deed het wel perfect. Dus weer provera en naar de 150. En op het moment dat eigenlijk de afdeling gesloten was, en ik door mocht naar de verloskamers voor echo's had ik mijn allereerste kans met clomid 150 mg.. niet zwanger en tegelijkertijd ook de allerlaatse kans met clomid, want de maand erop bleek ik immuum voor de clomid. Toch nog 2 rondes clomid gehad, om te ontdekken wat er mis ging: groeide het wel maar sprong het niet, of groeide er niets. Dat laatste dus.

Toen een baarmoeder foto, die me 100% meeviel... en de uitslag was goed! Daarna gonal spuiten. En ja hoor: mooi eitje. Maand erop was het alweer anders: ik moest meer spuiten want er groeide niks: uiteindelijk 3 blaasjes, maar toch nog niet zwanger. Toen kwam de 3e ronde gonal, tijdens de 4daagse week van nijmegen..tussendoor naar zhuis. En net voordat ik naar turkije ging, mocht ik pregnyl zetten. Dat zou gaaf zijn, terugkomen en zwanger zijN!> ik kwam terug en werd niet ongi, maar was ookniet zwanger..provera en weer opnieuw.
    3 oktober laatste pregnyl spuit, en weer duimen...maar ik was niet zwanger en werd raar ongi, zo wil ik altijd wel ongi zijn dacht ik toen.
    November: 28 dagen 'vrolijk' gespoten, doseren is moelijk bij mij. Na de ophoging teveel eitjes en afbreken, week ziekte wet
    NU december; waarschijnlijk hetzelfde als november: inmiddels 2x opgehoogd, en morgen voor een FM, maar afgelopen zondag was ie net zo klein/groot als 2 donderdagen ddarvoor, geloof t zelf niet meer.

Maandag heb ik evaluatie gesprek en ik weet eigenlijk al van de andere gyn, dat de meest logische stap ivf is. Het maakt me wel bang, maar ik doe alles om mijn droom te verwezenlijken...
    Samen al besloten om er 2 terug te laten plaatsen als het zover is, en samen ook besloten om als nodig (hopelijk niet) na de 3e poging zelf te betalen...
    Ik wil ook een mama worden..wat een lange weg te gaan...hopelijk is er snel licht aan het einde van deze donkere tunnel

heel verhaal...

groet
    bengel

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meis,

zal je topic trouw blijven volgen en heel hard duimen dat het snel raak is!

Liefs, Daan

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik wil je heel veel succes wensen!
    hopelijk raak je snel zwanger ;)

4. bengel

bengel Niet meer actief

thanx daan en caruli

daan: ik hyve je zodra ik meer weet van vervoer...
    laat je mij dan ook weten wanneer je wel en niet zou kunnen?

Gr daan

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik denk dat ik beide dagen kan, alleen die vrijdag pas in de middag. Weet niet wat de plannen verder zijn... maar ik neem aan dat je niet om 9 uur 's ochtends af wilt spreken? ;)

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Bengel,

lees al poosje met je mee en wilde je heel veel succes wensen met jullie IVF avontuur!

Liefs Nina

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Tsjonge wat een verhaal zeg!
    Ik wil je heel veel succes wensen met de hele weg die je nog moet bewandelen!

xxx Jootje

8. bengel

bengel Niet meer actief

thanx nina en jootje..
    we gaan er maar voor he!
    hoop echter zsm, en niet te lange wachttijd...

gr bengel/daniella

ps. Danielle: ik wilook in de middag..ik laat je zsm weten goed?
    tim moet nl 1 van die 2 dagen werken hij heeft auto dan nodig vandaar

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Bengel ik hoop dat ze je verder helpen en dat het dan snel raak is heel veel sterkte en succes!

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyyy meis, zal je zeker blijven volgen hier!
    en hoop zo hard dat je over mag steken!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lieve Bengel,

Ik blijf je topic zeker volgen. Hoop inderdaad dat jullie snel het licht zien van de donkere tunnel het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Vindt het wel knap van jullie hoe jullie er mee omgaan er er voor gaan. Het is jullie gegund.

liefs vruchtje

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik hou je topic ook in de gaten meid! Heeeeeel veel succes! (je hebt al veel moeten doorstaan zeg! :cry: Hoop dat het snel raak is! Ik duim!

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej daan...

Veel succes he meissie! Ik hoop dat je deze cyclus met een beetje mazzel al mag beginnen! Was het alvast maar maandag!

Dikke KuZzz en ik blijf je op de voet volgen. Het is nu jou tijd!

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hey meissie, ik ga je in de gaten houden, zoals ik al eerder heb gezegt, ivf gaat het worden voor jullie!

15. bengel

bengel Niet meer actief

vandaag is er een wonder geschiedt!

ik heb een EI! van 15,5 mm..
    morgen zijn ze eigenlijk dicht, de poli, maar ik word er net als vorig hjaar kerst tussen gepropt...
    we kunnen ontsnappen misschien aan ivf, en anders duurt het vanaf nu iets korter voor ivf omdat we nu nog met poging bezig zijn...morgen terug, mogelijk zondag pregnyl en 23 en 24 dec aan de slag.
    Het 'grappige' is, dat ik op het moment de dokter heb die mij vorig jaar ook met kerst er tussen propte, hij zei zojuist ook dat het een deal is dat dat ook de laatste keer moet zijn morgen..

ben happy:
    1. heb toch een kans
    2. als het niet gelukt is deze kans, is het wachten op de eerst ivf kans alweer dichterbij

ben alleen snipverkouden nu..

oh, patje: schat ben je dat je zo bezorgd ben,
    wen, thanx meid
    en alle anderen ook thanx!

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jemig daan.. die eieren van jou weten ook niet wat ze willen hé!

Toch superssssss dat je gewoon een ei hebt! Ik wens je veel 'klus' plezier dit weekend! Echt top!

KuZz

17. bengel

bengel Niet meer actief

thanx essie..

we gaan knallen :oops:

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Uhhmm... ik weet dat es en ik veel met elkaar omgaan buiten het forum om.... maarre.. heet toch echt wendy :p :p ;)

19. bengel

bengel Niet meer actief

oooooooooooooh wat errug!

had haar net een hyve berichtje gestuurd..
    excuus :oops:

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Maakt nie uit.. hihi.. vind het wel grappig...

Deel Deze Pagina