He meiden vanmiddag bij de gyn geweest hij zag meteen dat ik een schimmeltje heb. Zekf heb ik nergens last van, geen jeuk, niks. Maar goed he nu eitjes gekregen die ik in moet brengen voor het slapen gaan. In de bijsluiter staat "niet" gebruiken tijdns zwangerschap. Heb gebeld met zekenhuis en daar zeggen zei toch gewoon gebruiken........... Wie heeft deze eitjes ook wel eens gehad?
Heb ze 2 keer gehad maar niet tijdens zw schap.. Ik had erg veel jeuk na gebruik!!! had de ha ook al gezegd dat de klachten eerst konden verergeren. Sindsdien gebruik ik liever de creme. Daarvan weet ik dat ie in overleg met arts tijdens de zw schap mag. Als ze het zeggen bij het zkh dat het kan dan zou ik het gewoon gebruiken. Succes!
Ik heb zo ook ooit gehad, maar niet tijdens zwangerschap. Bij mij werkte ze perfect. Nergens last van. Alleen kwam er een beetje 'gesmolte' ei uit (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen) Maar als de gyn het zegt, en het ziekenhuis dan zal het toch geen kwaad kunnen?
mag echt hoor tijdens zwangerschap. Ken meerdere mensen die ze toen gebruikten. En als een gyn ze voorschrijft mag je er toch wel vanuit gaan dat het mag.
tijdens deze zwangerschap al 3 of 4 keer gehad die capsules en creme (erg vatbaar voor) wel vreemd want bij mij in de bijsluiter staat wel dat je ze gewoon kunt gebruiken
Die eieren mogen gewoon. Hier ging de apotheek het ook nog checken (terwijl de HA wist dat ik zwanger was, maar goed) en heb er toen 1 meegekregen.
Ja hoor, kun je gewoon gebruiken. Die eieren hoef je vaak ook minder lang te gebruiken dan creme, scheelt weer..
Ik heb ze 2x gebruikt en ook nergens last van gehad maar wou zeker weten dat ik van de schimmel af zou zijn zo dat mijn kleintje geen spruw zou krijgen....Mja dat kreeg ze toch helaas
ELK mens heeft deze schimmel bij zich ook kleine baby's. die kunnen het inderdaad tijdens de bevalling via jouw krijgen maar ook op andere manieren. ook al heb je er van onderen geen last van , dan nog kan jij het doorgeven omdat het ook in je mond en op je huid zit. bij baby's hetzelfde. ze dragen dit al bij zich en het kan oplaaien als bijv. de weerstand omlaag gaat of als ze stress hebben of bijv. antibiotica krijgen/natuurlijk evenwicht in de darmen verstoord is. dus zelfs als jij nog nooit een infectie gehad hebt, kan een baby het toch krijgen.
TS: hier die eitjes ook gehad tijdens de zwangerschap. als de gyn het voorschrijft dan lijkt me dat het oke is. en daarnaast, het moet gewoon verholpen worden. als het te lang doorgaat dan kan het een chronische schimmelinfectie worden of in je bloed zichtbaar worden en dan ben je verder van huis.