ik heb de app weer verwijderd....mn telefoon sloeg ervan vast ( galaxy s ) en kreeg mn telefoon ook niet aan een hele tijd problemen nooit eerder gehad,pas na instaleren
Zijn er meer mensen met dit probleem? Lijkt me niet de bedoeling. Dan kan Ik zoeken wat het probleem is en oplossen. Weer 1 probleem iig verholpen. Tijdens het typen kan je nu zien wat je typt in de volgende versie.
hier een s2 en dit probleem nog niet gehad. ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de app nog niet echt erg actief heb gebruikt. laptop geniet nog steeds mijn voorkeur vanwege het makkelijke typen en groot scherm
inderdaad dit kan alleen de beheerder van de site maar je hoeft niet helemaal nieuwe layout te maken er is iets simpels dat heet tapatalk weet niet of je dit kent maar dit is een heel simpel programma waarmee ik op meerdere forum actief ben (android forums) nog een paar ideetjes 1. multi dpi werkt niet 2. app layout past zich niet goed aan aan landscape en portrait mode
Punt 1: Ik heb nog geen toestel wat dat ondersteunt, dus kan ik niet testen of ik dat probleem opgelost heb. Punt 2: Als het goed is moet dat in versie 2.1 opgelost zijn (hoop ik) het zoomprobleem wat sommigen hebben is iig opgelost (tenzij ze zelf nog en instelling in de telefoon verkeerd hebben staan)
alle toestellen ondersteunen multi dpi je moet alleen weten waar en hoe je dit moet instellen. als je telefoon geroot is kan ik dit eventueel wel uitleggen. denk dat de zoom problemen meer aan de instellingen van appinventor liggen dan aan de instellingen van de telefoon zelf. ik heb op 3 verschillende toestellen geen problemen met zoomen maar wel met scrollen.
In dat geval heb ik dus geen idee wat multi dpi is (ik mis het dus ook niet ) Scrollen moet straks beter gaan. Doordat nu de bovenste buttons mee scrollen gaat dat niet helemaal soepel (denk ik) In versie 2.1 zullen bovenin 4 buttons blijven staan en niet mee scrollen (Home,Vorige,Volgende,Vernieuwen) en dat scrolled al een stuk beter. Voor iets waar ik 2 weken geleden nog helemaal niks van af wist doe ik het niet gek tot nu toe
zal inderdaad wel helpen ik was net een beetje aan het tjecken en het ligt inderdaad aan de topframe die mee scrolled. maar je heb gelijk best netjes voor iemand die er net 2 weken mee bezig is
Ik heb nog een vraag, de app is bij mij super traag, maar daarnaast wil hij ineens mijn telefoon id lezen. waar is dat voor nodig? Ben altijd voorzichtig met dat soort dingen...
Ik heb even gekeken. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. De app inventor plaatst dat er automatisch bij. Ik vermoed dat het te maken heeft met hoe de app weer gegeven wordt op verschillende type telefoons (en android versies) en dat hij vandaar het ID wil bekijken. Ik heb het er iig niet bewust in gezet, maar door de functies die ik toevoeg in de app inventor wordt bepaald wat er nodig is om de app te kunnen draaien. (met google kon ik er ook niks specifieks over vinden) Traagheid is bekent en wordt opgelost in versie 2.1
Super dat je er zoveel energie in steekt...! Mijn enige "probleem" was dat ik niet kon zien wat ik typte, maar heb gelezen dat dat bij de volgende update anders is. Complimenten!!!
Bij mij kan ik ook niet normaal typen. Het beeld verspringt dan steeds. Ook blijft het beeld groot en past zich niet aan, aan je telefoon.
Ik zal kijken of ik een tussentijdse update kan doen die het probleem met het typen en het traag scrollen oplost.
Versie 2.1 is nu beschikbaar! Kijk in de eerste post voor de download locaties of kijk in mijn handtekening. Belangrijkste wijzigingen: - Traag scrollen verholpen - Verspringen scherm tijdens typen verholpen - Home, Vorige, Volgende en Afsluit knop blijven bovenin beeld staan waardoor je snel kan navigeren.
Momenteel ben ik in afwachting of ik de app in Google Play mag plaatsen. Als die toestemming er is zal versie 2.2 daar in komen te staan. Er worden dan namelijk wat dingen bij Info van de maker uit gehaald die dan overbodig zijn. Het is dan ook mogelijk automatisch te updaten als er een nieuwe versie is.
Stom vraagje.... Als ik de app gebruik, en bijv naar de lounge ga. Klopt het dan dat ik de normale lay-out van zp zie? Dus alsof ik op het forum online zit?
Dat klopt. Er is geen mobiele versie van het forum. De app is er om het 1 en ander te vergemakkelijken.
Mijn beeld past hij nog niet aan. Zie namelijk wel de zwanger worden clubs, maar niet de mmm clubs. En groter of kleiner maken va. Het beeldscherm werkt niet. Heb een Sony Experia S en draai op 2.3 android.
Als je met je vingers over het scherm gaat krijg je dan rechtsonder ook een vergrootglas met een + (die krijg ik wel te zien) als je dan op die + klikt zoomt hij in ( en met de - uit ) Dubbelklikken op het scherm werkt ook nog wel eens.