Hmmm vreemd. Je hebt wel versie 2.1? (staat bovenin) Blijft een lastig punt dat zoomen heb ik het idee.
Helaas mag ik de app niet publiceren in Google Play. (ik heb daar alle begrip voor) Ik ga natuurlijk wel verder met het ontwikkelen, maar bepaalde functies zullen er niet mogelijk zijn/worden.
Nee. Ik heb om toestemming gevraagd om problemen te voorkomen, omdat de app naar deze site linkt. Er is mij uitgelegd waarom en dat respecteer ik.
Inmiddels begonnen met versie 3.0 Belangrijkste wijzigingen: - Deze versie wordt wat getuned waardoor alles sneller reageert. O.a. scrollen zou vloeiender moeten gaan. (met uitzondering van het laden van ZP, want dat is afhankelijk van je verbinding) - Er komt een intro scherm. - De buttons gaan veranderen in baby's. Mijn dank gaat uit naar Flowergirl23 voor het beschikbaar stellen van de foto's (was de enige die gereageerd had op mijn oproep)
Ik kan geenfoto's plaatsen in mijn album. Dit kan via mijn mobiele browser wel. Of was dit al gemeld?
Applaus voor jou Marnatman! Heb je goed gedaan. Ik zit op dit moment via mijn telefoon. Het werkt hier uitstekend!
Lol. Exacte datum kan ik niet geven. Het is namelijk even wat meer werk en moet het doen naast mijn huidige werk. In de app zie je vanzelf dat je moet updaten
Ja jammer dat er geen app is voor de iphone, naar mijn idee zijn er meer mensen met iphones dan met een android foon. Maar marnatman doet dit ook in z'n vrije tijd geloof ik, apps bouwen voor android (toch?). Alleen maar leuk voor de android users!
Procentueel gezien zijn er meer Android gebruikers ( 23% IOS tegen 59% Android volgens cijfers van 25 mei 2012 ) En ja de apps maak ik in mijn vrije tijd. Vandaar ook dat updates niet zo snel gaan. Als ik het professioneel ga beoefenen heb ik meer mogelijkheden. (als ik er goed in word, dan wil ik het voor mezelf gaan doen)
Echt heel blij dat ik deze heb gevonden, werkt ideaal! Misschien nu nog lelijk maar hij functioneert en dat is belangrijk!