En amdaa. Heerlijk om weer even rust in de tent te krijgen. Ik lees vaak haar reactie en denk dan, he he, eindelijk een beetje grijs tussen het zwart-witdenken
Ik ken hier niet zoveel leden, maar wil Tinateenslippers bedanken voor haar geweldige topic waarin ik dagelijks te vinden ben. En tevens ook alle meiden die in datzelfde topic actief zijn jullie zijn in een woord: kanjers!
Volgens mij bedoel je natasjaa ( weet niet of ik haar naam goed schrijf) maar ze was toen bevallen in September 2014.
En het 'hoogzwangere heiereetje op het punt te bevallen van lekker damhertje van me' award 2015 gaat naar... Devilschase... High fives! (En alvast veel sterkte en geluk met de bevalling en nasleep)...
Ik wil de jullie-zijn-een-fantastische-steun-voor-mij-geweest- award uitreiken Aan alle lieve meiden die me zo enorm gesteund hebben, jullie lieve woorden, berichtjes, appjes en pbtjes toen ik in het ziekenhuis lag al die weken. Jullie hebben het gemis aan vriendinnen meer dan goed gemaakt! En nog even extra; Vlinder84, birds, thedocter, Micchan, pink peony, bolkje, girl, moonlightx, christien1801, leeuwtje, miss appeltree, ladykochi, san1984, mamachantal, Debaky, Mumija. Het spijt me als ik iemand niet heb opgeschreven, maar jullie weten dat jullie geweldig zijn. Bedankt allemaal! En op naar een top 2016! Liefs mitsy O wacht ik heb nog een award; het-lid-dat-het-meest-bang-voor-clowns-is- award Micchan! Hihi ik zal je in 2016 niet meer zoveel pesten met Pennywise...
Hahaha ik had van jou de 'strop om de nek' award verwacht (en had het je niet kwalijk genomen ook) dus ik ben erg blij met deze...
De 'ik doe mijn naam eer aan en post op ZP alléén ná middernacht' award 2015 gaat naar...... Insomniac!!! Welterusten...
Ik wil Logan een award geven dat haar heeeeeel veel geluk mag geven in het aankomende jaar. Dat al je wensen uit mogen komen