Ik heb niet een bepaald favoriet lid die ik wil nomineren. Eigenlijk let ik nooit zo heel erg op de namen die boven een bericht staan. Maar ik vind wel de laatste tijd de sfeer op zp een stuk prettiger. Of misschien bezoek ik toevallig de juiste topics? Maar bijvoorbeeld het topics 'moslimas' (waar dit een spin-off van is) verloopt gewoon heel fijn.ik ben blij dat dat nu gewoon weer kan. Dus ik nomineer ons gewoon allemaal inclusief de modjes.
Dank u! Ik ben graag captain obvious! Ik vind iedereen geweldig. Dus een award voor iedereen!!! Sommige vind ik iets minder geweldig maar dat vind ik lullig om te gaan benoemen.
Kijk dat omschrijf je dan mooi! Dat vind ik ook! En extra nominatie voor "sterke vrouwen" voor alle vrouwen die ondanks hun wens nog geen mama mogen zijn.
Ik nomineer graag lieve lieve Logan, Ik heb onwijs veel bewondering voor haar doorzettingsvermogen ondanks alle tegenslagen! Dat 2016 jullie jaar mag worden lieverd! ❤
Ik wilde al typen: De allerleukste topic van lange tijd (en de TS daarvan!)-award gaat dus naar Bolkje!
Vind het moeilijk om iemand te nomineren die ik echt lief vind. Dat zijn er hier zoveel! Mamabri, Bolkje, Sydneys, umm85, Eliza78 Lies(met nog een getal erachter maar weet even niet meer welke lol), Logan, Mitsy, Tuc. Ben er vast een paar vergeten! Ik vind het trouwens jammer dat TOMMO niet meer actief is hier en Dirksmama al zal ik wel een van de weinigen zijn die haar mist.
Lees dit nu pas, lief. Jij krijgt mijn nominatie voor de allersterkste doorzetter van ZP. Als ik even mijn motivatie met afvallen dreig te verliezen probeer ik altijd maar even aan Tina te denken. Vaak helpt het!
Ik wil graag rogijuli nomineren voor haar altijd heldere advies en meedenken! Daarnaast babii omdat ik d'r gewoon een toppertje vind! Alle dames die nub's/skulls/pottyshots 'lezen' en de dames die pendelen/kaarten leggen/etc je mag ervan geloven wat je wilt maar ze steken er vrijwillig een hoop tijd in! Verder gewoon iedereen die hier leuk meeschrijft
Ik heb d'r al even niet meer gezien, maar ik nomineer Maansneeuw voor de weet-altijd-een-hele-lijst-met-namen-uit-haar-mouw-te-schudden-award.
Lief van je. Uiteraard ontvang jij de award in de categorie 'meest onverschrokken kijker van het genre horror/slasher'.