Een goede reden om op iets sterkers over te stappen. Het is tenslotte oudejaarsavond... Proost!🎉
Inmiddels is de koffie al ingeruild voor een flesje Amst.. bier. Als ik dus brak begin te typen weet je de oorzaak.
Aaaaw dank je wel!! Wat lief!! In het begin wat beef gehad, maar hey we hebben het zelfde sterrenbeeld dus we begrijpen elkaar ook weer heel goed
Ben hier vooral een meelezer, maar vind het erg opvallend dat Ssaarr altijd zoveel topics opent Dus geef haar graag de "ik-open-de-meeste-topics" award 😉
Het is al 2016, dus eigenlijk ben ik te laat. Ik kan niet kiezen, maar de award van trol van het jaar mag je aan Sandrabe geven van mij. Verder is iedereen fantastisch. Zonder jullie zou deze pagina maar een saaie boel zijn dus ik hoop dat jullie nog veel reacties geven en topics starten. En natuurlijk een speciale award voor de admins, die ervoor zorgen dat het hier voor iedereen toegankelijk blijft
Ik wil jou graag de inspiratie award geven vanwege je onderschrift. Het inspireert mij nml. om ook in 2016 GEEN vlees te eten.