De Zwangerschapspagina.nl verkiezingspeiling !!! Wat stem jij?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Daantje57, 6 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat ga jij stemmen?

1. VVD

2. CDA

3. PdvA

4. PVV

5. Groen Links

6. D66

7. SP

8. CU

9. SGP

10. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Misschien wil iemand nog hier vertellen vanwaar deze keuze, misschien leren we er nog iets van.

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik heb 20x liever dat mensen niet stemmen dan dat ze uit dommigheid stemmen op dingen waar ze zich niet in verdiept hebben. ja mn pa deed het ook altijd. of op partijen die dingen schreeuwen die iedereen wil horen, en het nooit waar kunnen maken

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.111
    113
    Misschien dan hier nog even de link naar hoedan?! van Lubach? :D

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.162
    113
    Home
    ik wil stemmen maar weet het nog niet...
    heb gisteren het debat gezien maar door een zieke dochter niet echt kunnen volgen

pvv zal ik nooit stemmen ik snap mensen die daarop stemmen ook totaal niet...

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou precies dat, niet om te oordelen maar ik ben oprecht geïnteresseerd in de beweegredenen.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik stem dan geen pvv, maar ik vind wel dat ze een aantal hele goede punten hebben. Maar wat mij betreft hoeven de islamitische scholen niet dicht en de Koran niet verboden te worden. En ik hou NL graag in de EU, vandaar dat ik geen pvv stem.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben gewoon bang als Wilders aan de macht kom. Ik voel mij dan niet meer veilig met mijn gezin in Nederland.. Terwijl ik wel in Nederland geboren ben, maar puur vanwege ons midden-oosters uiterlijk.

8. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    De meeste hier stemmen tot nu toe PVV (vreselijk inderdaad!), maar vrijwel geen enkele PVV stemmer reageert hier... Ben ook wel benieuwd of de PVV stemmers überhaupt het verkiezingsprogramma hebben gelezen en zich misschien ook hebben verdiept in andere partijen.

9. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    wilders belooft dingen die in strijd zijn met de mensenrechten. dat KAN hij dus niet eens waarmaken

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Groen links, heb nog even de stemwijzer ingevuld hoewel ik er dus al over uit was en groen links had een gedeelde eerste plek met pvda en artikel1. Maar ik had eerder al wat programma's bekeken en groen links is voor mij duidelijk de beste keus. Ik vond de vragen in de stemwijzer erg eenzijdig trouwens, veel te veel vragen waar of links of rechts uitkomt en ik weet zonder stemwijzer ook wel dat ik links ga stemmen ;).

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar welke punten je goed vind :)

12. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik heb alles eens doorgebladerd en ben wederom uitgekomen op de SP. Volgens de 'test' kwam ik uit op de 50+ groep XD Daar voel ik mij toch iets te jong voor. Als ik kijk naar wat voor mij het zwaarste weegt dan heb ik niks aan de stemwijzer.

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dit snap ik helemaal en ik als Nederlander met "Nederlands" uiterlijk voel me dan ook niet veilig meer. Wilders aan de macht is het recept voor een heel grimmige toekomst voor Nederland:(

14. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Idem, Groen Links👍
    Daar kwam ik ook op uit,maar nog wel het programma bekeken.
    Toen was ik helemaal over de streep

15. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben zo iemand die van mening is dat iedereen zou moeten stemmen, gewoon omdat het kan (en dat je dus ook niet moet zeuren over de uitslag als je niet bent gaan stemmen). Maar om heel eerlijk te zijn heb ik in dit geval wel veel begrip voor jouw keuze om niet te gaan stemmen.

16. Regina88

Regina88 Niet meer actief

CDA allebei

17. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    De vvd gaat anders ook goed hierzo.

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Dat hebben wij dus ook... Ik schrik er echt van dat er zoveel mensen zijn die dit partij graag zien regeren......

19. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Veel mensen stemmen denk ik op hem omdat ze een tegengeluid willen geven. Ik neem aan dat ze wel weten dat wat hij zegt niet kan.... Ze hopen alleen dat hij er deels iets mee kan denk ik?? Het komt volgens mij allemaal voort uit angst.... Maar misschien heb ik het mis.... Begrijpen doe ik het ook niet... ik stem zelf verre van PVV.. namelijk zijn aardsrivaal pechtold.

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik vraag me zelfs af wie er nog wel veilig is in dit land als Wilders premier wordt. Wat voor signaal geven we dan af aan het buitenland? Wat voor een ellende gaan wij dan meemaken? Hij lokt, naar mijn mening, alleen maar woede vanuit het buitenland en terroristische aanslagen uit...

Ik stem CU. Omdat ik zorgen voor de medemens (en niet alleen de mede-Nederlanders...) en zorgen voor de aarde erg belangrijk vindt. Een linkste partij met christelijke normen en waarden; past helemaal in mijn straatje.

Deel Deze Pagina