Wat vreemd, de Kruidvattest met het kruisje als beste getest... Terwijl veel dames hier deze juist het slechtst vinden.... En met Romed kan zelfs een man zwanger zijn...hahaha
Op mijn forum zijn de dames juist het best te spreken over de kruidvat test! Zo zie je maar dat het bij iedereen verschillend is!
vond t wel even leuk om te zien..al had ik al wel verwacht dat die van de kruidvat t beste eruit zou komen, maar ik had meer verwacht dat ze de 2voo5 zouden testen, want die zijn geloof ik nog beter, zoals ik iedereen hoor zeggen..
De uitslag Zwangerschapstesten Merknaam/Type Verkrijgbaar bij Prijs Cijfer 1 Huismerk Kruidvat 7,49 8,5 2 Huismerk Etos 7,49 7,6 3 Mat Care Ultra 7,99 7,4 4 Predictor Algemeen verkrijgbaar 9,99 7,0 5 Samenwerkende Apothekers 7,35 6,9 6 Sensitest Cassette 1,99 6,6 7 Clear Blue Digital Algemeen verkrijgbaar 12,99 6,6 8 Dip van Romed 0,83 5,3 9 Romed Midstream 1,50 2,1
Kruitvat is inderdaad ook erg fijn. Ik vond wel de 2 voor 5 euro test nog fijner dan deze. Romed heb ik ook een keer gehad, was er helemaal door in de war, want hij gaf inderdaad positief aan... Werd toch echt ongesteld, was een grote tegenvaller, die zal ik dus ook echt iedereen afraden.
hier ook zo... was erg verdrietig toen omdat we al zo lang bezig waren indertijd... Fijn dat ze die nu ook getest hebben en dat ze dus idd zo slecht eruit gekomen zijn. Hopelijk zien veel mensen dit ook en worden er geen mensen meer teleurgesteld.
snap het gewoon echt niet want kreeg toch echt een positieve met de kruidvat + test en was toch echt niet zwanger (en nee ook niet dat het misgegaan is) die van 2 voor 5,- zijn wel super
Ik heb ook een vals-positieve gehad van KV met + Ook al ben ik toen enorm lang overtijd geweest. Het was trouwens wel een heel zwak streepje, moest echt supergoed kijken om hem te zien.
Ik denk ook dat ze toevallig die kruidvat 2 voor 5 niet getest hebben, ze maken toch een willekeurige selectie.. en ik vind ze zelf niet meer geknoei dan een midstream of dipstick.. vind de cassetes zelfs t makkelijst!