Ik heb al een keertje een topic geopend over een katertje wat was wezen aan komen lopen. Met veel liefde hebben we hem in huis op genomen. Vandaag was ik een dagje werken. Ik kom thuis en krijg het verschrikkelijke nieuws meteen te horen. Freddy is overreden door en trein Ik ben er helemaal stuk van De trein is zelfs gestopt en heeft het bandje wat Freddy droeg van zijn nekje afgehaald het kokertje eraan geopend en het nummer gebeld wat er in stond. Mijn schoonvader heeft Freddy opgehaald en in een doos gestopt. Met de wijze raad om er NIET in te kijken. Dit doe ik ook niet.....maar vind het zo moeilijk. Vanmorgen had ik 'm nog in mijn armen...en nu is hij er niet meer Mijn schoonvader gaat 'm in een vuilniszak stoppen voor me zodat ik 'm kan gaan begrafen. Zodat ik toch nog het gevoel heb dat ik iets voor hem heb kunnen doen. Volgens me schoonvader kan hij nooit geleden hebben en is het snel gegaan. Lieve Freddy, Je was nog zo ontzettend jong. Volgende maand zou je 1 jaar zijn geworden. Wat is dit toch oneerlijk! Bedankt dat je bij ons wou zijn je laatste maanden. Je was een geweldige kat die ons veel plezier hebt gedaan. Gewoon omdat je er was met je rare streekjes. Helaas heb je nooit kunnen spelen met de speeltjes die ik voor je had gekocht. Freddy....we houden van je en zullen je vreselijk gaan missen. Een afscheids kus en knuffel van ons allemaal...en een poot van Solo! *foto van onze kanjer in mijn album*[/img]
Ach meis, krijg helemaal traantjes Knuffel voor jou, dit voelt verschrikkelijk Ik heb het al eens eerder gepost, maar misschien geeft het je een beetje troost: http://home.hetnet.nl/~cainita/regenboogbrug.htm Sterkte!
heel veel sterkte meid, dit hoop je als dierenliefhebber nooit mee te maken, als het kan mogen ze van mij eeuwig blijven leven
Aw wat zielig joh :'( Twee jaar terug is een katje van ons vermoord door een steenmarter, echt zo triest als een diertje je zo ontnomen wordt! Heel veel sterkte ermee! Hij heeft vast een geweldig leven bij jou gehad!
Dit heb ik vandaag gemaakt.....wat vinden jullie ervan. Dit gaat samen met zijn halsbandje in een fotolijstje. Voel me nog steeds vreselijk Zijn etensbakjes staan er nog....kan het gewoon nog niet opruimen Link: http://s7.photobucket.com/albums/y264/M ... Freddy.jpg
heel veel sterkte meid ! maar wel heel lief en respect voor die machinist van die trein ! anderen hadden denk gewoon door gereden